1. Mektup; Meleğim

147 91 28
                                    

1.MEKTUP: MELEĞİM;

Sevgili Damla;

Herkes seni sınıfın en arkasına geçip oturan, pısırık, asosyal bir kız olarak görüyor. Ben herkes olmamayı seçtim. Ben seninle üzülüp, seninle sevinmeyi seçtim. Ben sen sırf edebiyat dersini seviyorsun diye edebiyata ilgi duydum.

Ben sana sanırım yavaş yavaş aşık oldum Damla. Ama sen bunun da farkına varmadın.

Damla keşke bir kere camdan dışarıyı izlemeyi bırakıp sınıfa bir göz atsaydın. Beni görmemen imkansızdı. O gün sana kötü davrandığım saçını çektiğim, sana sataştığım için özür dilerim meleğim. Canının acımamış olmasını diliyorum yoksa kendimi affedeceğimi zannetmiyorum.

Meleğim... keşke o gün kampa gidelim diye ısrar etmeseydim sana, keşke o otobüs o otogardan harekete geçmeseydi. Engelleyebilseydim... ama yapamadım birşeyler ters gitti be.

O kampa gitmek için ikna ettim.

O otobüs o otogardan kalktı.

O kaza orada gerçekleşti.

O kaza sonrasında seni benden kopardılar ve bir hafta boyunca yeşil gözlerini göremedim sevgili sevdiğim.

Meleğim... özür dilerim.

Biliyorum hepsi benim suçum seni koruyamadım ve ben kendimi asla affetmeyeceğim.

Fark ettin mi?

Senden için ne kadar çok keşkelerim var ve Allah kahretsin ki bu da benim suçum.

Sana söz veriyorum üzmeyeceğim seni meleğim.

Ne olursa olsun. Asla!

Ben kendime izin verdim, sende izin verebilir misin senden için keşkelerimin olmamasına?

Seni seviyorum ve her zaman sevecek gibi duruyorum...

01.12.2018 MERT

DAMLA OLMAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin