Bölüm 1

621 16 17
                                    

Sabahın ilk saatleri camın kenarında oturmuş kulaklığımdaki şarkıya dalmışken bir yandan da kahvemi yudumluyordum.
O sırada telefonum titreşmesiyle birlikte kahveyi masaya koyup telefonumu cevaplamam bir oldu.Gelen mesaj bizimkilerdendi.

zıbolobololoploop grubu

atakan: gençler biz yanlış anlamışız otobüs bu öğlen değil geceymiş

ozan:ee napalım kardeşim

atakan: akşamüstü kafeye gidelim diyorum ekipçe

hamza:oo geliyorum koşa koşa

sefa: kulaklarımız kanamasın

ozan:siz gidin ben gelmiyorum

batuhan: neden yaa hep birlikte gidelim işte

ozan:bilemiyorum

batuhan: dans edecek biri yok diye üzülme kardeşim evo var
#OZEV

ozan: tek derdim oydu ya kardeşim

Konuşmaları ışık hızıyla okuyup telefonu kapattım ve bu ekibin aşırı iyi anlaşan bir ekip olduğu teorimi güçlendirdim.

BKM'ye gireli 2 hafta oldu ve okulumu bitirdikten sonraki ilk tecrübem olmasına rağmen herşey çok güzel ve yolunda gidiyordu.İşte ben de hep bundan korkuyordum.Bir şey iyi gidiyorsa sonu hep hüsranla bitiyordu.O yüzden üniversite hayatımda bir çok anımı yarıda bırakmak zorunda kalmıştım

__________________________________

Saat akşam 18.50'yi gösteriyordu hazırlanmak için banyoya gidip rutin işlerimi yaptım.Ardından odama geçip dolabımın önünde yarım saat kıyafet seçme defilesi gerçekleştirip sonunda giyeceğim kıyafeti buldum.Otobüs yolculuğu olacağı için siyah eşofman ve üstüne rahat bir bluz giymiştim.

Bavulumun son kontrolünü yaptıktan sonra BKM'ye gitmek üzere yola çıktım.
Evin köşesinden bir taksi çevirip yolu tarif ettim ve kulağıma kulaklığımı takıp yine derin düşüncelere daldım.
Efe ile olan ilişkimizi düşündüm.Asıl sorunda buydu ya,Efe...Uzun zamandır bana karşı aşırı ilgisiz ve isteksizdi diyebilirim.Benden soğumuş gibi bir hali vardı ve bu konuyu artık onla konuşmam gerektiğini düşündüm.

Derin düşüncelere dalmış giderken taksinin durmasıyla birlikte irkildim.Hemen parayi verip indim.Kapıda benim Fatma ve Eda karşıladı.
Ardından yemek yemek için toplandık.

Yemek masasında alçak bir sesle Fatma ve Eda'ya seslendim.Zaten o kadar gürültü vardı ki duymalari imkansizdi.En sonunda normal ses tonumla "benimle gelin" dedim ve dışarı çıktık.

Sırtımı duvara yaslayıp derin bir nefes verdim o sırada kızlar ne diyeceğimi meraklı gözlerle bekliyordu.
"Ee ecem anlatsana?"
İç çekip anlatmaya başladım.

"Efe benden soğumuş gibi,yani arıyorum telefonda konuşmak istemiyor gibi,yanyana geliyoruz yine yüzüme zor bakıyor..."

"Sence başka biri olabilir mi?" dedi Fatma çekinerek.
Eda ise Fatma'ya göz devirmekle yetindi.

"Bence zamana ihtiyacınız var Ecem,sen bakma Fatma'ya"

___________

öncelikle tekrardan ikinci kitabımı yazıyorum umarım beğenirsiniz aralarda yorum atmayı unutmayın öpüldünüzz🥂💜✨

Yıldızlar ve Ötesi | EcozHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin