Ben yine yuvama döndüm.Dedim ki neden kitabın devamını getirmiyorum,zaten bir anda bırakıp gitmiştim nedensizce,ve tekrardan dönmek mantıklı geldi.İçimden ne geliyorsa yazdım, olmadıysa affola,ama iyi yazmaya
çabaladım.Umarım güzel bir bölüm ortaya çıkmıştır.
Bölüm Şarkısı // Doja Cat-You Right_____________________________
"Ay yok artık,bavulu kapatamadım, şaka mı?"
"Sevgilim noluyor?"
"Bebeğim yardım et kıyafetler sığmıyor."
Ozan hızlı adımlarla Ecem'in yanına gitti.
"Ozan sen niye üstüne bi şey giymedin?" Ecem meraklı gözlerle konuşuyordu.
"Etrafı toplamaktan kendimi unuttum,neyse ver şu valizi bakayım."
Kendine doğru çevirdiği valizi güçlükle kapatmaya çalıştı.Ardından Ecem'e doğru döndü.
"Ya alttarafı iki hafta kalacağız neden bu kadar şey alıyorsun ki?"
"İki hafta," Ecem kaşlarını kaldırarak ozana bakıyordu.
"İki hafta boyunca her gün aynı kıyafeti giymemi falan mi bekliyorsun "Sarhoş Bey".
Ozan sadece gülmekle yetindi.
"Ne gülüyorsun pislik!"
"Kıyafeti neden fırlatıyorsun kızım!"
"Ya tamam çok gerildim, haklısın ama beni anla lütfen." Sesi kısılmıştı Ecem'in.
"Düğün gecesi de böyl-"
"Ha?"
"Diyorum ki artık giyinip çıksak mi?Los Angeles uçağımıza çok az kaldı hani."
Ozan alay eder gibi konuşuyordu."Los Angeles derken gözlerin gülüyor."
"Anısı var."
...
"Bu adam beni öldürecek ya." Ecem Ozana bakarken bu cümleleri söylemişti.
"Nedenmiş o."
"Bilmem, iyi hissettiriyorsun.Bu kadarını hissetmemiştim."
Birbirlerine baktılar.Göz teması kuruyorlardı ancak utanmayı ihmal etmemişlerdi.Sanki flört gibi davranıyorlardı.Ecem resmen Ozanın yüzünün en ince ayrıntısına kadar ezberleyecek şekilde bakıyordu Ozana.Bu zamana kadar yaşadıkları her şey gözlerinin önünden geçti.Onca olaya rağmen şu an mutlu mesut hayatlarına devam ediyorlardı.Ve sonsuza kadar da böyle olacağına eminlerdi.Çok aşıklar...
...
"Nasıl ya!"
"Noldu yine Ozan?"
"Pasaport..."
"Aa yok artık,cidden mi ya? Kaç kez dedim sana kontrol et diye."
"Ha tamam çantanın dibinde kalmış.Bir an Los Angeles'a hic gidemicez sandım."
"Melekler Şehri ya..."
"Her şey orada başladı biliyorsun."
"Senin için neden bu kadar önemli olduğunu biliyorum sevgilim,"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar ve Ötesi | Ecoz
FanficOnlar ise sadece birbirlerinin gözlerine kilitlenmiş öylece bakıyorlardı.İkisinin de gözleri başkasını görmüyordu.Onlar birbirine aitti...