Yazardan
Genç adam, kızın "peşinden gelme" demesine rağmen gidiyordu.Ona bir şey olsun istemiyordu.Ve bir yandan da kendini açıklamak istiyordu.Genç kız kaldıkları yerin kapısından girerken derin bir nefes alıp verdi,biraz sonra kargaşa yaşansın istemiyordu,ve bunun için dua ediyordu.
Genç adam ise kızın peşinden yorulsa bile koşuyordu.En sonunda kadrajından kaybolunca en iyisi kaldıkları yere gitmek diye düşünmüştü.Belki onu orda bulacaktı..
"Ecem!"
"Ozan sana gelme demiştim!"
"Güzelim bi dinlesen"
Genç kız bu cümleye aldanmadan yoluna devam etti.Bahçenin ortasındaki oturma yerlerinde Efe ve arkadaşları onu bekliyordu.
"Oo,Ozan Bey ve Ecem hanımlar da gelebilmiş"
"Elimden bir kaza çıkacak" diye mırıldandı Ozan.
"Ne istiyorsun Efe?Sana geri döneceğimi falan mı?"
"Düşünmüyorum,zaten öyle olacak"
"Kusura bakma da sana nah dönerim ben, hayatımın içine ettin, şimdi de sana geri dönmemi bekliyorsun"
"Bana aitsin Ecem"
"Höst lan doğru konuş kızla" Ozan bu sözlerin ardından genç kızı arkasına almıştı.
"Sen ne ayaksın lan?İstemiyor işte seni ne diye geliyorsun,ruh hastası!"
"Ahaaha Ozan,çok komiksin ya, şakacı çocuk seni"
"Oğlum bak seni ayağımın altına alırım!"
Efe konuyu değiştirmişti.
"Aa, Ecem bu arada Fatma da Ozan gibi sana geleceğimi söylememiş,yazık..."
Ecem'den
Kocaman açılmış gözlerle Fatma'ya baktım."Sen de mi Fatma?Ya siz bana ne olsun istiyorsunuz?"
"Biz senin iyiliğini düşünd-"
"Bu mu iyilik Fatma he?Ya sen Ozan,en çok da sana güvenmiştim..."
"Ecem biz senin iyiliğini istemesek neden böyle bir şey yapalım?Ha güzelim?"
"Güzelim mi?Noluyor lan?"
Efe bize dönüp bu cümleyi kurmuştu.Ama o an konu o olmadığı için sinirle gözlerimi devirdim."Siz...Bana acıdığın için mi Ozan..." Gözlerimden akan yaşları elimle sildim.Cümlemin devamını getirmeden koşarak içeri girdim.Ne yapacaktım bilemiyordum.Her şey o kadar belirsizdi ki...Bu beni rahatsız ediyordu...
Yazardan
Genç kız koşar adımlarla içeri gitmişti.Ordaki herkes onun arkasından bakmıştı.Sadece bakmışlardı."Efe sen anlamıyor musun, Ecem'i rahat bırak artık,bir de sürekli buraya geliyorsun.."
"Bana akıl vermeyin Fatma, Ecem de hala seviyor beni biliyorum"
Ozan lafa karıştı.
"Ne tür bi ruh hastasısın lan sen!Senin için Ecem yok artık anla!"
"Bu niye karışıyor ya?" Sinirli bir şekilde bu cümleleri söylemişti Efe.
"Ecem'le sevgiliyiz"
Efe ani bir şoka uğramıştı.
"Nasıl?Bi dakika, Ecem beni gerçekten Ozan için mi terketti lan?"
"Efe senin kadar gerizekalı biri görmedim ben" dedi Fatma.
Ve devam etti,
"Ozan falan için terkettiği yok, ayrıca hala neden seni istemediğini anlamayacak kadar gerizekalısın"
"Ya da anlamamış gibi yapıyor" dedi genç adam.
Fatma yine devam etti,
"Şimdi git buradan,size burayı cehennem edicem demiştin,Ozan buraya senin mezarını yapmadan git..."
"Yine bir şey yapamadı aptal or-"
"Ozan!" Fatma Ozan'ı lafina devam etmemesi için durdurmuştu.
...
"Ecem'i unuttuk,Ozan sen Ecem'e bak,belki seni yanına alır"
"Tamam Fatma, gidiyorum.."
Genç adam koridorlardan geçip sevgilisinin kaldığı odaya girmek için yürüdü.Kapının önüne geldiğinde duraksadı,birazdan diyeceklerini düşünüp kapıyı tıklattı.
"Ecem?"
İçerden boğuk da olsa bir ses geldi;
"Ne var Ozan?"
"Kapıyı açar mısın?"
Genç kız ağır adımlarla kapıya yöneldi.Kendine doğru çekip sonuna kapıyı açmıştı.
Morali iyice bozulmuştu."Ecem,ben seni korumak içi-"
"Dinlemek istemiyorum,"
"Bi dinlesen her şey çözülecek"
"Bana acıdığın için mi-"
"Hayır Ecem,ben sana acıdığım için yanında durmadım,ben seni sevdim ya,sadece sevdim..."
"Fatma ne söyledi sana?"
Genç kızın gözleri kapanmak üzereydi.Ama yine de bu cümleyi kurmuştu."Efe'nin geleceğini söyledi,beni sana daha yakın gördüğü için seni koruyabileceğimi düşünmüş,"
Genç adam devam etti,
"Amacı kötü değildi,sana oyun oynamadık,ben seni gerçekten çok sevdim Ecem..."Genç kız kendini kötü hissesiyordu,her an bayılacak gibiydi, gözleri yavaş yavaş kapanıyordu ve bu durumdan çok rahatsızdı.
Genç adam,onu bu şekilde görünce kendini kaybettiğini anladı.
"Ecem,dayan güzelim!" Genç adam, kızı kucağına almış merdivenlerden indiriyordu.
"Hemen bir araba ayarlayın,hasteney gidiyoruz,Ecem bayıldı!"
Ekipten Atakan,hemen arabasının anahtarını cebinden çıkarttı.Ozan'a Ecem'i getirmesi için işaret yaptı.Genc kızı arka koltuğa bırakıp yanina oturdu Ozan.
Atakan ise şoför koltuğuna geçip arabayı hastaneye sürmeye başladı.
Hastaneye geldiklerinde acil servisinden bir hemşire Ecem'in sedye ile odaya alınmasını söyledi.
Genç adam ellerini başının arkasında birleştirdi.Sevgilisine bir şey olsun istemiyodduSonunda yb atabildim🤦
Umarım beğenmişsinizdir.
Bu arada kitabım hiç beklemediğim şekilde etkileşim aldı 😍hepinize çok teşekkür ediyorum sayenizde taglerde
4. Sıraya girmiş hepinize minnettarım 🥺💖
Çook sevitorum..✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar ve Ötesi | Ecoz
Fiksi PenggemarOnlar ise sadece birbirlerinin gözlerine kilitlenmiş öylece bakıyorlardı.İkisinin de gözleri başkasını görmüyordu.Onlar birbirine aitti...