Yazardan
Genç adam sevgilisini merak ediyordu.Yaklaşık yarım saatin sonunda hemşire yanlarına geldi.
Herhangi bir sorun olmadığını,sadece yorgunluktan ve halsizlik yüzünden bayıldığını söyledi."Şu an odaya girebilir miyiz?"
"Evet ama hastayı çok yormayalım"
Ozan hızlı adımlarla odanın kapısına gitti.Tıklatmadan açtı,
"Ozan.."
"Yorma kendini güzelim,iyisin bir şeyin yok"
"Sen mi getirdin," genç kızın sesi çok az çıkıyordu.
"Atakan ile getirdik"
Ecem duruşunu düzeltip Ozan'a baktı.Genç adam her şeyi unutmuş gibi sadece ona bakıyordu.
"Ozan,neden söylemediniz"
"Sen üzülme diye,vallahi başka amacımız yoktu,biz seni düşündük,Fatma ne kadar gergindi bir bilsen.."
"Farkındaydım, çok gergindi,ne oldu dediğimde düzgün cevap vermiyordu..."
"Affettin mi Ecem?"
"Biraz kafa dinleyeceğim" genç kız adamın sorusunu duymamış gibi konuşuyordu.
"Zaten iki gün sonra dönüyoruz"
Genç adamın yüzünde buruk bir gülümseme belirdi.Ardından ayağa kalkıp kapıya yöneldi.Tam kapıdan çıkıyordu ki hemşire içeri girdi.
"Bu akşam taburcu ediyoruz,zaten ciddi bir şey yok, geçmiş olsun.."
...
Ecemden
Akşamüstü çoktan olmuştu bile,hastaneden çıkacağım için etraftaki eşyalarımı topladım.
Telefonumun ekranına baktım.Ne bir arama ne bir mesaj vardı.Ozan'ın bile aramamış olmasına şaşırmıştım.Gerçi aramız soğuktu, çok sert çıkıştım.Hastanenin kapısından çıktığımda etrafa göz gezdirdim.En yakınımda duran taksiye binip kaldığımız yere doğru yol aldım.
...
"Noluyor?"
"Yarın dönüyoruz ya Ecem" diye sorumu yanıtlamıştı Eda.
"Aa bu arada sen gelmişsin" Fatma yanıma gelmişti.Tepki veremediğim için yüzünü astı.
"Ozan nerede..."
"Odasında sanırım,"
Devam etti Eda,
"Hem sen niye soruyorsun ki?"
"Merak ettim Eda,olamaz mı?"
Hızlı bir şekilde odaya çıktım,Ozan'ın yanına gitmek istiyordum ama bir yanım gitme diyordu.En iyisi kalmak diye içimden geçirdim.
Belki de yalnız kalmaya ihtiyacımız vardı,zaman her şeyin ilacı değil miydi?Odaya çıktıktan sonra akşam yemeğine kadar uyumuştum.Yemeğe gitmek için Eda beni uyandırdığında yataktan aceleyle kalktım.
"Ecem sen iyisin di mi?"
"İyiyim Eda..."
Memnun olmamış şekilde yüzünü çevirdi, aşağı indiğimizde masaya göz attım,Ozan yoktu.
Huzursuz şekilde yemek masasına oturdum, yemeğim bittiğinde kendimi koltuklara atmıştım.Ozan'ı görmemiştim yine.Yanıma gelir belki diye düşündüm ama gelmedi.En sonunda meraklanıp etraftakilere sordum.Öğlen saatlerinden beri görmediklerini söylediler.
Belki yine odadır diye düşünüp içeri girdim.
Yazardan
Ecem merdivenleri yavaş adımlarla çıktı.Genç adamın kaldığı odanın kapısına gelince duraksadı.Kalbi kırılmıştı ama o da kırmıştı diye düşündü...Sırtını kapıya dayayıp gözlerini kapadı.Ozan'ın içerde olduğunu düşünüyordu.
Gözünden akan yaşa engel olamadı.Ozan'ın karşısına çıkınca ne diyeceğini bilmiyordu.Bu yüzden tereddütle açmıştı kapıyı,odada kimse yoktu.Elini cebine götürüp telefonunu çıkarttı.Ozan'ı aradı.Belli ki telefonu kapalıydı.Peki odada değilse nerdeydi?Kafasını kurcalayan soruları bir kenara bırakıp odanın kapısını kapattı,kimsenin gelmemesini umut ediyordu.Genç adamın yatağına oturup çantasının yanında duran tişörtü aldı eline.Kokusunu içine çekti,huzurluydu,kokusu onu mutlu ediyordu.
Ya kendisi?Ozan onu daha da mutlu ediyordu.Ona söylediklerinden pişman olmuştu.Ozan'ın çok kırıldığını düşünerek odadan çıktı.Tişortu geri yerine koymayı unutmadı....
Ozan iskelenin kenarına oturmuş,ayaklarını aşağı sarkıtmış öylece duruyordu.Gözleri denize sabitlenmişti.Sadece duruyordu ve düşüncelerin zihninden geçmesine izin veriyordu.
Elleriyle saçlarını karıştırdı.Yorgundu,hem fiziksel olarak hem de ruhsal olarak,çok yorulmuştu son zamanlarda.
Ecem konusunda ne yapacağını düşündü.Kendini affettirebilecek miydi?Yoksa Ecem onu istemiyor muydu?....
Bu bölüm biraz kısa oldu aceleyle yazdım kötü olduysa kusura bakmayın..Duygusal olucam birazcık, buralara kadar gelmeme destek olan beni hep destekleyen vazgeçmenin eşiğinden döndüren sizlere çok teşekkür ederim,benim için okuyucudan daha fazlasısınız, ozan yiğit taginde 3. Sıraya yükselmişiz,ve kitap okunması 1k olmuş 🥺🤧
Sizce neler olacak?Yorumlsrda belirtebilirsiniz vote atmayı unutmayın 😘💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar ve Ötesi | Ecoz
FanfictionOnlar ise sadece birbirlerinin gözlerine kilitlenmiş öylece bakıyorlardı.İkisinin de gözleri başkasını görmüyordu.Onlar birbirine aitti...