Bölüm 6

233 17 5
                                    

Ecem'den
Birkaç bardak içtikten sonra iyice başım ağrımaya başlamıştı ellerimi şakaklarıma götürüp ovmaya başladım. Sandalyeden kalkıp lavaboya gittim,yüzüme bir miktar su çarptıktan sonra nihayet yavaştan bile olsa düzelmeye başlamıştım.

Lavabodan çıkarken kapıyı zorla ittirdim ve sonunda çıkabildim.Tam köşede Ozan elleri göğüs hizasında bağlı beni bekliyordu.

"Bir anda kalkıp gidince korktum,buralarda başına bir şey gelsin istemem,"

"İyiyim Ozan, teşekkür ederim geldiğin için"

"Bekle koluna gireyim düşeceksin yoksa"

Ozanın yardımıyla zar zor bile olsa yürüdüm ve sonunda masaya geldik.Slow bir şarkı çalıyordu ve herkes birbirini dansa kaldırmıştı.Gözümü kalabalığa odakladım ve gerçekten herkes dans ediyordu.

Ozan bana bakıp;
"Kendini iyi hissediyor musun?" dedi.

Tebessüm ettim,
"Evet, çok iyiyim" dedim.İkimiz de imalı bir şekilde birbirimize bakıyorduk.

Elini havaya kaldırdı,
"O zamann,gidiyoruz"

Dans pistinin olduğu kısma doğru yürüdük,arkada çalan şarkı,kalabalığın can alıcı sesi ve bizim piste doğru yürümemiz...
O an her şeyi unutup sadece Ozanla dansımıza odaklandım.

Kollarımı boynuna doladım,o ise ellerini beline sardı ve kendimizi şarkının ritmine bıraktık.
Utancımdan gözlerimi sürekli ondan kaçırıyordum.

Maybe ı just wanna be yours
I wanna be yours
I wanna be yours

Bir süre sonra Ozan'ın bir yere odaklanıp baktığını farkettim sinirli ve korkutucu bir bakış atıyordu.
Kafamı baktığı yöne çevirdim,evo videomuzu çekiyordu!
Ozan'ın neden öyle sinirli baktığını anlamıştım.Küçük bir öksürme ile boğazımı temizledim,şarkının bitmesi ile Ozan'ın boynundan ellerimi çektim o ise hala belimi tutuyordu fakat evo'ya da sinirli bakışı atmaktan vazgeçmiyordu.

"Şimdi sıçtım ağzına Evo"

"Ozan dur gitme,"
Dudaklarımın arasından bu cümle çıkarken kahkaha atmayı da ihmal etmiyordum.Alkolün etkisinden olabilir diye düşünmedim değil.

"Oğlum manyak mısın lan sen,napacaksın o videoyu"

"Kanka kızma siliyorum tamam yaa"

"Çabuk sil lan"

Onlar tartışırken ben araya girdim.

"Gençler sakin olun,gerek yok tantana yapmaya!"

"Ecemin hatrına sana bi şey yapmıyorum evo,ama bi daha böyle bi işe kalkışırsan..."

"Ee naparsın kardeşim?"

"Bak hala konuşuyor"

"Tamam ozan sildi videoyu bitti gitti boşver.."

Ecemden
Gecenin sonunda herkes yavaş yavaş arabalara doğru ilerledi
Ozan ise masada oturmuş hala içiyordu.

"Ozan kalk,bak seni yerlerden toplayacağız yoksa"

"Bir bardak daha...Ecem...Biraz daha içeyim"

"Bir bardak daha diye diye bu hale geldin yeter artık"

"Sen,git ben gelirim"

"Ozan birlikte geldik ya hani?"

Ozan yerinden doğrulup gözlerini ovuşturdu,ayağa kalkmak için hamle yaptığında kolunun altına girip ona destek verdim.Kafenin çıkışına geldiğimizde durdu;

"Hadi ozan herkes gidiyor vaktimiz yok"

Alçak bir sesle;
"Deniz kenarına gidelim"

"Ne" demekle kaldım.

Beni kumsalın girişine doğru yönlendirdi.O sırada bize bakan Fatma ve Eda'ya yandan bakış attım.Haber vermek için telefonu cebimden çıkartıp eda'ya mesaj attım.

Ecem: ozan alkolün etkisinde hala,şimdi de deniz kenarına gidelim dedi ne yapıcam bilmiyorum siz gidin

Eda: siz baya iyi anlaştınız hee

Ecem: tek sorun o mu Allah aşkına

Eda: Tamam tamam kızma biz sizi idare ederiz yılmaz hoca bi kaç gün olmayacakmış işleri çıkmış zaten siz keyfinize bakın😽

Ecem: Of eda offfff

Eda çevrimdışı...


Yıldızlar ve Ötesi | EcozHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin