Herkes bahçeye inmiş otobüse binmek için bekliyordu.Fatma yanıma geldi;
"Efe gelmiyormuş" dediği an gözlerim faltaşı gibi açıldı.Gerçi o tartışmadan sonra gelmesi anormal olurdu diye düşündüm.
Eda ise nefes nefese koşarak yanımıza geldi;''Son ana çanta hazırladım,hadi otobüse geçelim kızlar''
Ardından hemen otobüse geçip yerlerimize oturduk.En arkaya Eda Fatma ben ve yanımıza da Ozan oturdu.
''Yanına oturabilirim değilmi?''
Kulaklığımı çıkarıp Ozan'ın yüzüne döndüm.''Merak etme ısırmam'' Gülümseyip yanıma oturdu.
''Ee hadi coşuyor muyuz gençlikk'' herkes Evliya'ya bakıyordu.
''Patlatıyorum şarkıyı çoşucaz'' dedi kahkaha atarak.
''Hangi şarkıyı açıyorsun Evo''
''Sana layık bir şarkı açacağım Ozan''
Çantamı almak için ayağa kalkmıştımki o anda otobüs ani bir fren yaptı.Yere kapaklanmamak için yakınımda olan Ozan'ın omzunu tuttum.O ise beni bileklerimden yakalamıştı.O an nedense aşırı derecede utanmıştım.
''Yere kapaklanıyordun az daha''
''Evet,tuttuğun için sağol'' diyerek kıkırdadım istemsizce.Ben yerime geçerken otobüsteki tüm ekip coşmuştu.Herkes bağıra bağıra şarkı söylüyordu.Ozan ve ben hariç.
''Ecem,Efe konusunu ne yapacaksın''Fatma ellerimi avcunun içine alarak konuştu.
Bilemiyorum,ayrıldık gibi bir şey zaten''
''Ara verecektiniz'' Eda'ya kapanmak üzere olan gözlerimle baktım.Gözlerimden yaşlar süzülmesine engel olamıyordum.
titrek sesimle konuşmaya çalıştım; Ara vermemiz değil de,bana neden bu kadar ilgisiz olduğunu öğrenememem koyuyor biraz''
Eda elini omzuma koydu;
''Sen yanlış bir hareket yapmadın,yaptıysa o yaptı''
''Kendini üzme bu kadar,bak tatile gidiyoruz,ekipçe,bunları düşün mutlu ol,üzülmeni istemiyoruz''
Buruk bir gülümsemenin ardından göz yaşlarımı silip doğruldum.O sırada kızlarla konuşmak için arkamı döndüğüm Ozan konuştu;
''O piçi affetmeyeceksin di mi''
''Ozan seni alakadar etmiyor'' diyerek sert çıkıştı Eda.
''Arkadaşınızı bağırıp çağran bir adama mı emanet ediyorsunuz?''
''Ecem kavga mı ettiniz?''
''Hayır önemli bir şey değildi'' dedim. Yalan söylediğim gözlerimden okunuyordu.
''Yalan söyleme,yanakların kızardı.Düzgünce anlat yoksa ben öğrenmesini bilirim.'' Fatmanın bu söylediği cümleye dayanamyıp;
''bağırdı'' kelimesi çıktı sadece ağzımdan.''Ozan o sırada kapıdan geçiyordu Batuhan ile,Efe'yi bana bağırırken görünce onlar da tepki gösterdi''
Eda duraksayıp;''Bir şeye karışmasa olmuyor zaten,ama iyi yapmış'' dedi.
''Ben burdayım yanlız,duyuyorum'' diyerek bize döndü Ozan.
_________________________________________________________________________
Şarkılarla,eğlencelerle,uykuyla geçen yolculuğun ardından otobüsten inip sonunda kalacağımız yere gelmiştik.Herkes inmiş sayılırdı fakat Ozan'ı tüm çabalarıma rağmen uyandıramamıştım.Tam omzumda uyuyordu ve rahatsız etmek de istememiiştim açıkcası,ama artık inmemiz gerekiyordu.
''Ozan uyan geldik'' dedim sakin bir tavırla.
''5 dakika dahaaa...'' dediğinde kahkahama engel olamadım,o anki şokla Ozan gözlerini açmaya çalışıyordu.Ellerini sakallarında gezdirip ayaklandı.
''Çantanı al iniyoruz Ozan''
Uyku sersemliği ile ayakta zor duruyordu.Kolundan tutup otobüsten inmesine yardım ettim.Çitfliğe doğru yürüdük.İçeri girince ''Sen geç ben gelicem Yılmaz Hoca'ya söylersin'' dedi.Sesi hala uykuluydu.Başımı sallamakla yetindim.
İçeri girdiğimde herkes toplanmııştı.Kimin kiminle aynı odada kalacağı kura çekme sonucunda belirlenmişti.Ben,Fatma,Eda ve Begüm aynı odada kalıyorduk.Odalarımıza çıkıp eşyalarımızı yerleştirdik.Kendimi yatağa bırakıp gözlerimi kapadım.Düşündüm,bir çok şey düşündüm.Her konuda.
...
Begüm odadan çıkmış, Eda yanıma gelmişti,Fatma ise telefonla konuşmak için odanın dışına çıkmıştı.Telefon konuşması bitince o da yanımıza gelmişti.
''Ee anlatın bakalım.Var mı sizde bir şeyler''dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar ve Ötesi | Ecoz
FanfictionOnlar ise sadece birbirlerinin gözlerine kilitlenmiş öylece bakıyorlardı.İkisinin de gözleri başkasını görmüyordu.Onlar birbirine aitti...