"Ozan kalk hadi gitmemiz lazım"
Zorla açmaya çalıştığı gözlerini ovuşturdu,etrafa bakıp ne olduğunu anlamaya çalıştı.
"Niye burdayız?"
"Oha Ozan hatırlamıyorum deme lütfen..."
Gülümseyip bana baktı.Şaka yaptım manasında başını salladı ve kuma gömülen ellerini temizledi.
"Tüm gece burda mıydık ya?"
"Malesef burdaydık,ve sabah saat 6,geri dönmemiz gerekiyor"
Ayağa kalkıp üstümüzü düzelttik.Tüm gece kumda yattığımız için vücudumuzun heryeri kum olmuştu.
"Bakıyorum da sarhoşluğun geçmiş"
"Ne kadar içtim"
"Valla bi yerden sonra sayamadık Ozan,hep bi bardak daha diye diye bu halde oldun işte"
Tebessüm ettik ikimiz de istemsiz bir şekilde.
Kaldığımız yere doğru yola koyulduk.
"Gece konuştuklarımızı hatırlıyor musun?""Çok az"
İçimden bir küfür savurup sözüme devam ettim;
"Ne hatırlıyorsun"
"Efe piçi ile ilgili bi şeyler söyledin,sonra ağladın ondan sonrası pek yok bende,hafızam senleyken silinmiş gibi yani"
"Kendi söylediklerini de hatırlamazsın o zaman"
Gözleri kocaman açıldı ve bana doğru baktı,
"Ne dedim lan ben"
"Sakin ol,yıldızlarla ilgili söylemiştin;Yıldızları çok severim,küçükken hep bir yıldızım olsun onda yaşayayım isterdim"
"Yoo,bunları demiş olamam,"
"Nasıl yani"
"Yıldızlar benim için çok özeldir,zaten senin anlatmama göre bunları sana söylemişim,
ama ben bunları normalde kimseye anlatmam""O yüzden demiş olamam diye düşünüyorsun yani?"
"Evet,"
Sözüne devam etti;
"Cidden anlattım mı ya"
"Neden bu kadar şaşırıyorsun,anlattın diyorum,ama merak etme kimseye söylemem"
Sinirlendiğim için adımlarımı hızlandırdım.Evet anlatmış olabilir,ama bu seni önemli biri yapmaz Ecem kendine gel,diye düşünüyordum.
"Dur tamam bekle,koşamıyorum zaten"
"Yetişmemiz lazım,Ozan"
"Halim kalmadı"
Dayanamayıp geri döndüm,elleri dizinde öylece durmuş,nefes nefese kalmıştı.
"Bekle koluna gireyim"
Koluna girdim ve Ozan kendini iyice bıraktı.Taşımakta zorluk çekiyordum.
"Ozan bey kendinizi bırakmayınız,aksi takdirde ikimizi de yoldan toplarlar"
"Şuraya oturalım" diyip yolun kenarını gösterdi.
Sabah saat daha 6 olduğu için çok şanslıydık.Yoldan araba geçmediği için istediğimiz şekilde otırabilmiştik.Telefonuma gelen mesaj ile irkildim;
Fatma
Nerdesiniz,millet sizi merak ediyorEcem
Bu saatte niye merak edilelimFatma
Kızım tüm gece gelmediniz ekipten bi kaç kişi anladıEcem
Tamam fatma sen yine çaktırma ve yat uyu biz geliyoruzFatma
Marmaris yollarında kayboldu demesinler sonra😳🤨Ecem
Ya tamam gelicez abartmayın"Ozan bak kendini toparlamaya çalış böyle giderse akşama orda oluruz"
"Bırak biraz Marmaris'in tadını çıkaralım,nolacak"
"Şimdi çıkaramıyoruz nedense..."
Sözlerime aldırış etmeden,ellerini başında birleştirdi.Nefes alışverişini düzeltti.
"Gidelim diyorum sen evde oturur gibi kaldırım kenarında oturuyorsun Ozi"
"Ozi mi?"
"Buna mı takıldın?"
Devam ettim;
"Son kez söylüyorum Ozan, artık lütfen kalk ve gidelim,kimse görmeden odalara geçmemiz gerekiyor""Tamam hadi ne mızmızlandın"
"Of Ozan off..."
...
"Hadi geç" dedi kapıdan içeri girerken.
"Sonunda gelebildik Ozan,sayende saatlerdir sahildeyiz"
Dudaklarımı aralayıp kısık bir sesle;
"Bi şey sorucam, yoksa bu gece uyuyamam"
"Sor bakalım yeni kız"
"Ondan önce şunu söylemek istiyorum,bana yeni kız deme,hoşlanmıyorum"
Her neyse, konumuza dönelim;
Neden gece sahile gitmek istediğini sorabilir miyim""Öyle içimden gelmiş demekki"
"Yıldızları izlemek için mi?"
"Hayır" dedi ciddiyetle ve içeri yürümeye başladı;
Bu sefer benim özür dilemem gerekiyordu diye düşünmeden edemedim;
"Özür dilerim,bu konuda hassas olduğunu söylemiştin ama bu kadarını bilmiyordum"
Bu sözlerimin ardından olduğu yerde bir kaç saniye durdu,bana doğru döndü ve hala ciddiyetini koruyordu.
"Önemli değil" diyerek geçiştirdi.
Bir insanın en hassas noktasının yıldızlar olduğunu öğrenmek benim için çok ama çok acayipti.
Tekrardan selamm bu bölüm biraz uzun oldu ve geçiş bölümü gibi bir şey oldu umarım beğenmişsinizdir vote atmayı unutmayın 😘💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar ve Ötesi | Ecoz
FanficOnlar ise sadece birbirlerinin gözlerine kilitlenmiş öylece bakıyorlardı.İkisinin de gözleri başkasını görmüyordu.Onlar birbirine aitti...