Bölüm 15

202 16 20
                                    

Ecemden

"Bu bir rüya ise kimse bizi uyandırmasın Ecem..."

Söylediği bu sözler gözlerimin parlamasına sebep olmuştu.Bunu neden yaptık bilinmez ama ikimiz de gayet rahattık.

"Ozan,biz..."

"Evet biz,"

"Böyle bir şey yaptık, neden yaptık bilmiyorum,b-ben özür dilerim"

"Özür dileme Ecem"

Hoşuma gitmişti, imkansız ama ben bu adama aşıktım,resmen deli gibi seviyordum, kısa bir sürede bile olsa ona baya baya aşıktım.Hala inanamıyordum,onla olduğum her an benim için paha biçilemez değerli anlardı.

Bunu yeni farketmiş olduğum için kendime kızıyordum.

"Ecem,ben uzatmayacağım,ilk seni gördüğüm andan beri aramızda bir şey olacağını hissetmiştim, çünkü seni kendime o kadar yakın buldum ki,hep benle ol istedim,o bakışların, gülüşün beni benden alıyor"

"Ben de seni seviyorum sarhoş bey,ben de seni..."

Nefes alışverişimi düzeltip devam ettim,

"Sanki gülüşün,kokun, bakışın her şeyin bana ait olmak zorundaymış gibi"

Bu cümleler dudaklarımızın arasından dökülürken gözlerimizi yavaştan kapanmaya başlıyordu.
Biz farketmesek bile epey bir zaman geçirmiştik sahilde.

"Sevdiğiniz çiçek milyonlarca yıldızdan yalnız birinde bile bulunsa yıldızlara bakmak mutluluğunuz için yeterlidir."

Anlamsız bakışlarla Ozan'a baktım.

"Yıldızlar zaafım"

"Biliyorum Ozan..."

"Sen de benim için o tek yıldızsın işte,koskoca gecede tek bir yıldız olsa bile o gece çok güzel geçer,sen geceyi aydınlatan yıldızımsın..."

Sadece gülümsemekle yetinebildim,bu sefer suskun bir şekilde kalmıştım,
Kafamı Ozan'ın boynuna gömdüm, saçlarıma öpücük kondurup beni kendine daha da yaklaştırdı.

Ne olmuştu böyle bir anda?Asla bundan şikayetçi değildim ama bir anda gerçekleşti her şey...

...

Gözlerimi ovuşturup etrafa baktım,Ozan'ı göremediğim için korkmuştum ayağa kalkıp etrafa bakındım,az ötede sahilin girişinden bana doğru yürüyordu.Daha doğrusu buna yürümek denilmezdi.
Başım hala ağrıyordu.

"Ozan,nereye gittin"

"Dönmemiz lazım,burda uyumuşuz"

"Araba" dedim meraklı gözlerle.

"Evliya bizim arabayı sürecek,o fazla içmemiş zaten"

Bunu nasıl unutmuştuk?Arabayla döneceğimizi,Allah'tan bizi bırakıp gitmemişler diye düşündüm.

Son bir kez gökyüzüne baktım,denizin kokusunu içime çektim ve suyun sesinin beynimde yankılanmasına izin verdim.

Elimi Ozan'a uzattım,beni bileğimden yakalayıp kaldırdı.Birlikte arabaya doğru yürüdük...

"Siz hayırdır, böyle sürekli takılmalar falan?"

"İşine bak Evo"

Kahkaha atıp Ozan'a baktım,sinirli bakışları ile Evo'ya bakıyordu.

"Ecem bari sen bir şey söyle"

"Ya Evo saçmalama,yok öyle bir şey..."

O anda aklıma Fatmaya söylediğim cümle geldi;

"Biz arkadaşız Fatma ötesi olamaz"

İnsanlar kısa sürede aşık olur muydu?Yoksa bu sadece ilgi miydi? Hayır,insan gerçekten birini kendine yakın görürse,onla bir elmanın yarısı olabileceğini anlarsa aşık olur....

Kapıya geldiğimizde Evliya içeri girdi.Biz ise biraz oturmak için bahçede kaldık.

Birbirimizin gözlerine baktık, sarılmak için hamle yaptığımda Ozan da kendini bana bıraktı.Sıkıca sarıldık.Hic böyle olacağını düşünmemiştim,haftalar önce tanıştığım pek de umursamadığım adam şimdi bana aşkla bakıyordu...

"Ekiptekilere hemen söylemeyelim,"

"Sen nasıl istersen sarhoş bey..."

Devam ettim;

"Hadi odalara geçelim, yarın da dinlendiriz, yorucu bir gece oldu..."

"Sen nasıl istersen"

...

"Biliyor musun Ecem?" Tam odaya girmek için kapıyı açmaya çalışıyorken Ozan arkasını dönüp bu cümleyi söylemişti.

"Her yıldız kaydığında dilediğim tek dileksin"

Ozanın dudaklarının arasından dökülen bu cümleler gülümsememe neden olmuştu.Ozan'ın yanına doğru yaklaşıp sarıldım, sımsıkı sarıldım, hiç bırakmamak istiyordum.

"Sanki gülüşün,kokun, bakışın her şeyin bana ait olmak zorundaymış gibi"

Yine aynı cümleleri söylemiştim.

"Oha lan"

Ozan'la birbirimize sarılmış kapının önünde öylece duruyorduk ki o sırada koridorun başında durmuş olan Evliya bizi görmüştü.

Her zamanki gibi heyecanlı yerde bırakıyorum mwkasjsosm gercekten son yazdığım bölümler aşırı içime siniyor eğer eksik görürseniz lütfen ama lütfen yorumlarda belirtin ve vote atmayı unutmayın 😘💖

Bu arada bir kac gün bölüm geleneyecek özel sebeplerden dolayı 🥺😙🤧

İnsta/ softiecoz

Yıldızlar ve Ötesi | EcozHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin