🌫8🌫

104 7 33
                                    

Аз-ТОГАВА СЕ РАЗКАРАЙ ОТ ЖИВОТА МИ!

Видях как очите му се насълзяват. Наистина не исках да го разтройвам, но това което каза ме ядоса ужасно много. От къде на къде той и Джин ще решават дали аз трябва да ходя на психолог. Щом всичко това за него е проблем по добре просто да не контактува с мен. Вече от доста време имам годините и правото да отговарям сам за действията си.

Кук-Наистина ли искаш това? Ще се почувстваш ли до подбре ако наистина не бъда част от живота ти?

Всъщност не го мислих наистина казах го заради яроста си. За нищо на света не бих искал да ззагубя Джънгкук.

Аз-Просро ми омръзна Джънгкук. Не разбира ли вече, това кара ме да се чувствам добре, да бъда щастлив.
Кук-В такъв случай съжалявам....колкото и да ми се иска да спреш с всичко това няма да ти се бъркам повече така.
Аз-Колко пъти водихме този разговор?
Кук-Не искам да се караме..
Аз-Тогава спри! От както те познавам правя всичко по силите си за да спра с това, заради теб дори почти ги бях отказал. Правя всичко по силите си, но понякога разбери че имам нужда да взема.

Джънгкук просто ме прегърна силно. Да си призная имах нужда от това, аз също го прегърнах усмихвайки се леко.

Аз-Съжалавам, че ти се развиках.
Кук-Мразя да се караме.
Аз-Аз също.
Кук-Но наистина ли мислеше това...че не искаш да бъда част от живота ти...
Аз-Не, ти си единственото нещо което искам в живота си.

Джънгкук се засмя и се отдели от прегръдката. В това време телефона ми за звъня.

Останах изненадан когато видях, че това беше Банг. Вдигнах телефона си нагискахки зелената слушалка.

Банг-Таехюнг, Джънгкук някъде покрай теб ли е?
Аз-Да, до мен е, защо?
Банг-Би ли ме пуснал на високо говорител?
Аз-Да разбира се.
Кук-Здраавйте.
Банг-Имате половин час да се оправите един от служителите ще дойде ви вземе. Съжалявам, че ви съобщавам толкова късно, но двамата имате участие с новата ви песен.
Кук-Наистина ли?
Банг-Да , отново се извинявам, но аз също разбрах доста късно за това.
Аз-Няма проблем, до половин час ще сме напълно готови и ще чакаме буса долу.
Банг-И успех момчета.
Ние-Благодарим.

Банг затвори, а с Джънгкук почнахме да обикаляме стаята като мухи без глави.

Кук-Какво ще обелечем?
Аз-Дрехите с които сме в клипът разбира се.

💉☘addictive love☘💉Where stories live. Discover now