Телефонът ми започна да звънни. Надигнах се леко и видях че е Джин. Какво пък искаше сега?
Аз-Какво?
Джин-Обаждам се да ви проверя.
Аз-Джин няма ли да престанеш ставаш досаден с това. Можем да се грижим за себе си сами не се тревожи. Безмислено е да ми звъниш всеки ден. Ако има проблем обещавам да ти се обадя.
Джин-Добре де прав си съжалявам, просто съм притеснен. Няма да ви преча повече.
Аз-Благодаря ти и приятна почивка , дано си изкарваш добре.
Джин-Определено си изкарвам добре. Вие?
Аз-Повече от добре.
Джин-Е добре тогава, чао.
Аз-Чао.Оставих телефона си и видях, че е станало 16:00 . Спомени от по рано нахлуха в главата ми. Огледах се и видях дрехите ни разпиляни из стаята и Джънгкук който все още спеше. Лека усмивка игря на лицето ми. Може би за пръв път се чувсвах толкова щастлив и то без да съм употребявал нещо. Единствената причина за това беше Джънгкук.
Та в крайна сметка реших да го събудя, защото иначе нямаше да може да спи довечера.
Аз-Заек, хайде време е да ставаш. Добре си поспа.
Целунах устните му за кратко при което той отвори сънено очи.
Кук-Хей... Сънувах нещо доста откачено.
Аз-Какво сънува заек?
Кук-Ами не знам как да ти го кажа...След това изречение той почервена . Да не би Джънгкук да си мисли че това което се случи между нас е било сън? Явно това беше така, сега определено щях да се пошегувам с него и това което е "сънувал".
Аз-Хайде де кажи ми.
Кук-Ами ти и аз....
Аз-Оу да не би заекът да е сънувал мокър сън с мен?Той се изчерви, а аз започнах да се смея.
Кук-Не... Не е вярно.
Аз-Така ли? За това ли почервена толкова много?Смехът ми се засили, а Джънгкук стана по червен и от домат.
Аз-Не се тревожи заек, погледни под завивките.
Джънгкук погледна след което изгледа мен като застрелян.
Кук-Защо съм без дрехи? Защо ти си без дрехи?
Посочих му да огледа стаята, след което му намигнах.
Аз-Не беше сън Кук? Това наистина се случи. И беше най хубавото нещо в животът ми.
Джънгкук се усмихна прегръщайки ме силно.
Кук-Това означавала ли, че наистина сме заедно?
Аз-Разбира се, че да.
YOU ARE READING
💉☘addictive love☘💉
FanfictionТаехюнг бе момче със зависимост от наркотиците, а Джънгкук ами той.... беше неговото спасение. А дали?