ГТ. Джънгкук
За пореден път се събудих преди Таехюнг. Изглеждаше толкова сладко докато спи, несъзнателно . Реших да стана, въпреки че щеше да ми е малко трудно тъй като той ме беше прегърнал,а не исках да го будя. На последък той ми се струваше доста изтощен макар и да не го показваше толкова пред мен. Та отместих съвсем леко ръката му от себе си, като за щастие не се събуди след което възможно най внимателно станах от леглото и облякох някакви дрехи, колкото да не стоя по пижама ,след което безшумно излезнах от стаята, за щастие Таехюнг не се събуди.
Та бях гладен тата, че реших да направя палачинки. Та изкарах нужните съставки след което почнах да ги бъркам, само тигана не намирах да не би Хосок хьонг да го беше взел със себе си? Обадих му се за да го попитам.
Аз-Хоби!
Той-Кой ме търси? Заклевам се не аз откраднах домата от градината на баба Минка, тя ме замери с домат , защото се снимах с прасето и Пешо и жената си помисли, че прасето и изневерява. Невинен съм наистина.
Аз-По дяволите Хосок аз съм Джънгкук.
Той-А добре.
Аз-Случайно да знаеш къде ни е тигана?
Той-Да, но няма да ти кажа. Още го пазя за моята Рапунцел.
Аз-Хайде де ще ти купя, нов по хубав даже ще има нарисувана Рапунцел на него.
Той-СЪГЛАСЕН! ТИГАНА Е ПОД ЛЕГЛОТО МИ!
Аз-Благодаря ти хьонг.Изведнъж се, чу някаква кокошка.
Той-ПЕНКЕЕЕ САМО НЕ ПО ЛИЦЕТО!
Е явно не му беше ника скучно. Затворих и отидох в стаята му за да намеря тигана. Взех го от там и го измих хубаво кой знае от колко време е стоял там.
Та тъкмо щях да сложа палачинките , когато усетих две силни ръце да се увиват около кръста ми.
ГТ. Таехюнг
Събудих се, но Джънгкук не беше до мен. Погледнах телефона си и видях, че беше почти 11:00 , явно заекът ме беше оставил да се наспя тази сутрин. Та станах с нежелание от леглото, взех си бърз душ и измих зъбите си. Тази сутрин наистина се чувсвах много добре. Мисля, че най сетне се бях усмелил да призная чувствата си на Джънгкук пък и нямаше за кога да отлагам повече.
Предположих, че ще бъде или в кухнята или в хола, още със слизането ми по стълбите го видях в кухнята да готви нещо. Тихо се промъкнах зад него и обвих ръцете си около кръста му поставяйки главата си на рамото му.
Аз-Добро утро заек.
Кук-Добро утро.Той се обърна с лице към мен като също ме прегърна. Притиснах го още повече към кухненския плот, което го накара да ме изгледа стреснато, но аз само се подсмихнах.
YOU ARE READING
💉☘addictive love☘💉
FanfictionТаехюнг бе момче със зависимост от наркотиците, а Джънгкук ами той.... беше неговото спасение. А дали?