tylko przyjaciele

532 11 0
                                    

Emily

Wstałam rano , Liam jeszcze spał. Zeszłam z łóżka i poszłam do łazienki, zdjęłam ubrania i weszłam pod prysznic puściłam moją ulubioną piosenkę.
Zaczęłam sobie śpiewać. Kiedy już się wykąpałam ,opatuliłam się ręcznikiem i wyszłam. Wpadłam na Liama przez co prawie spadł mi ręcznik.

- o matko mało brakowało ,uff

Liam mierzył mnie wzrokiem od góry do dołu. Czułam że nie może oderwać odemnie swojego spojrzenia. Postanowiłam bardziej się z nim podroczyć. Podeszłam do szuflady i wyciągłam z niej czarny koronkowy zestaw bielizny.

Liam

Kiedy wstałem Emily nie było koło mnie w pierwszym momencie mega się wystraszyłem,ale potem usłyszałem wodę w łazience, wstałem z łóżka i podszedłem do drzwi łazienki żeby posłuchać czy wszystko okej. W tym samym momencie dziewczyna wyszła w samym ręczniku i na mnie wpadła przez co ręcznik zsunął się delikatnie z lewej piersi. Od razu sie zasłoniła. A ja poczułem jak moje hormony buzują. Jednak To co zrobiła potem sprawiło że mój członek odmówił posłuszeństwa.

- kurwa mać

- coś się stało panie Liam?

- nic? Dlaczego pytasz?

- ponieważ, z twoich ust padły dwa bardzo brzydkie słowa

Ta dziewczyna doprowadza mnie do obłędu.

- co chcesz na śniadanie?

- hmm ? Może jajecznice

- okej

- A i jeszcze herbatkę z miodem i cytryną ,ale nie bardzo gorącą bo takiej nie lubię

Emily

Liam miał wyjść ale go zatrzymałam

- A Liam

- co znowu ?

- oj bardzo nie ładnie się do mnie odzywasz ...

- kurwa ,nie jestem twoim służącym tylko ochroniarzem

- i najlepszym przyjacielem ,prawda ?

Widziałam, że chłopak się wkurwił

- tak jesteśmy, TYLKO najlepszymi przyjaciółmi ...

Przepraszam ,że takie krótkie obiecuje następne będą dłuższe o wiele. 😍

⭐ I komentarze mile widziane.



mój ochroniarz ( Zakończona) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz