Liam
Było już jakoś koło pierwszej gdy usłyszałem jak Emily krzyczy i płacze. Od razu do niej pobiegłem. Przysunąłem się do niej i przytuliłem. Wierzgała nogami i nie mogła się uspokoić.
- Emily!! ,Emily skarbie obudź się no już dawaj dziewczyno, kurwa no obudź się
Emily gwałtownie sie podniosła do pozycji siedzącej i mocno mnie przytuliła.
- co ? Ja przepraszam Liam nie chciałam Cię obudzić, ale ten sen był straszny ja ...
- już spokojnie , co ci się śniło?
Emily
Sama nie wiem dlaczego aż tak zareagowałam, może dlatego że Liam dość dużo dla mnie znaczył.
- no mów Emily co ci się śniło?
- to trochę, no dobrze śniło mi się że ktoś do mnie strzelał ale Ty mnie obroniłeś i upadłeś tak jak byś już nie żył. Podbiegłam do Ciebie i uciskałam krwawiące miejsce do przyjazdu karetki,
- oj Emily spokojnie jestem tutaj nic ci nie grozi ...
- nie chodzi czy coś grozi mi , ja martwię się o Ciebie nie o siebie , proszę śpij ze mną w tym pokoju dobrze ?
Liam pocałował mnie w głowę poczułam się taka bezpieczna.
- dobrze ,ale pamiętasz o czym rozmawialiśmy, nie może być między nami nic więcej niż tylko przyjaźń
- Liam, proszę
- nie Emily ,pamiętaj jesteśmy tylko przyjaciółmi
Emily
Zobaczymy czy dasz radę, być tylko przyjaciółmi. Chłopak położył się koło mnie A ja przysunęłam się do niego tyłem i poprosiłam żeby podał mi rękę.
- co ty robisz ?
- tak robią przyjaciele ,najlepsi przyjaciele
Widziałam że chłopak był do tego ustawiony sceptycznie ale w końcu się zgodził. Czułam jego wybrzuszenie w spodniach kiedy byłam blisko ,jego przyspieszony oddech ,nie ważne jak bardzo chciał to ukryć wiedziałam że i tak nie da rady zostać tylko w przyjacielskich stosunkach ,poczekam aż to zrozumie.
CZYTASZ
mój ochroniarz ( Zakończona)
RandomDruga część biznesmena. W tej historii będzie pokazane życie Emily gdy jest już dorosła. Co zrobi gdy ojciec zatrudni ochroniarza? Będą się nienawidzić czy jednak się pokochają. Czy Emily będzie robiła na złość Liamowi?