4. Fejezet

1K 51 3
                                    

Five

Egész éjjel alig aludtam valamit... a gondolataim nem hagytak nyugodni. Inkább felállok és kisétálok a szobámból.
          - Vanya... mennyire lenne gáz ha elhívnék egy lányt... randizni? - kérdezem tőle halk alig hallható hangon.
           - Attól függ... igazi a lány? Vagy ez is csak egy próba baba? - kérdezi gúnyosan.
            - Nagyon vicces... inkább megyek. Köszi a segítséget Vanya.. - mordulok rá.
            - Ne haragudj! Nem, persze nem gáz! Ha tetszik hívd el valahova. - közli velem végül.
             Tetszik, tetszik de még mindig nem emiatt hívnám el valahova. A tegnap csak egy... nem, igazából nem tudom hova tenni a tegnapot de nem jelentett semmit. Folytatnom kell a "nyomozást"! Tuti, hogy az Akadémia készül valamire csak még nem tudom, hogy mire. Jobb lesz ha tényleg elhívom és a közelébe férkőzök. Így könnyebb lesz megtudni akármit is az Akadémiáról.- állapítom meg.

Elizabeth

             Reggel amikor felébredtem egyből a tegnapi napra gondoltam. Vajon bír engem? Szépnek tart? Mikor találkozok vele újra? Mihelyt ezek a gondolatok átfutottak az agyamon megszólalt a telefonom. Valaki írt.

Ismeretlen szám

Szia! Five vagyok. Lenne kedved velem
kávezni?

Szia! Hát persze! Hogyne!

Rendben, akkor találkozzunk abban a fánkozóban. ;)

Jó. Hányra menjek?

Én hányra menjek? Ugyanis elmegyek érted. ;)

Mondjuk 4 re?

Tökéletes!  4 re nálad leszek!

             A szívem majdnem megállt amikor megláttam a nevét, majd a kérdést. Ekkor eszembe jut. - Mit vegyek fel?
Végül egy sima bordó atléta és egy fekete farmer mellett döntök. Felkapok még egy pulcsit, megmosom még pár ezerszer a fogam és begöndörítem a hajam. Azt hiszem készen állok. - legalábbis fizikailag...
Mire felnézek az órára már 15:39 van. - Te jó ég mindjárt itt van! Jut eszembe! A parfüm.
Egy kis édes, gyümölcsös illatú parfümöt fújok a nyakamra, a hajamra és a csuklómra.

Five

           Nem izgulok, ugyan nem volt még randim, mégis úgy vagyok vele, hogy ezt nem gondolom komolyan és csak a célom elérése fontos. Kivételesen nem az egyenruhámba megyek és felveszek egy sima fekete farmert és fekete pólót, meg egy sötétkék pulcsit. Egész jó! Megint befújom magamat azzal a férfi parfümmel és kölcsön kérem Diego kocsiját.
Nehezen de odaadja én pedig elindulok a régi otthonom felé.

            16:08-ra érek az épület elé. Írok Bethnek, hogy itt vagyok. Pár perc múlva megjelent ő elképesztően gyönyörű volt, pedig látszott, hogy most nem töltött órákat a készülődésével. - nincs is rá szüksége. -Állapítom meg magamban. Majd emlékeztetem magamat, hogy nem miatta vagyok itt. Persze neki ezt nem kell tudnia. Én nem hiszek a szerelemben, úgy gondolom, hogy elég ha megkedvel és már betekintést is nyújt az Akadémia titkaiba.
             - Szia!.. - szólalok meg határozott hangon. - Elizabeth.. - teszem hozzá, hogy dühítsem egy kicsit.
             - Szia! - köszön vissza mérgesen. - Ne hívj Elizabethnek! - de nem sikerül mérgesnek maradnia és elmosolyodik. Ekkor vettem észre, hogy gyönyörű mosolya van.

Number five (TUA) ff. //Befejezett//Où les histoires vivent. Découvrez maintenant