Excitement embraced upon me when he pushed my shoulder to lay in bed, "U-ughh.." a moan slip from my tongue when he starts kissing my jaw down to my neck while sliding his palm on my hips.
I pulled down his trunks using my toes as I cherish his back. He's breathing heavily while kissing my cleavage and as I burried my nails on his skin. Sa isang iglap ay bumaliktad ang posisyon namin, nakapatong ako sa ibaba ng kanyang puson at ramdam na ramdam ko ang bukol na tumama saking pagkababae. He's laying in bed and clinching his jaw, I saw doubt on his look but I couldn't care, I lean myself and starts kissing his chest. Hinaplos niya ang aking buhok dahilan upang mas nawala ako sa sarili.
"Zen..stop." I heard him pleading but I keep planting kisses on his abs down to his v-line, it's so masculine and so good. I'm not controlling my movements because it's automatically moving but I don't want this to stop. I turned around and directly remove his underwear, "Fuck!" he cussed and squeeze my butt that's facing him. His manhood is erecting badly, its so clean and wet...
I couldn't figure out what kind of shit I am doing but I just found myself licking it, malakas na mga mura ni Chaucer ang narinig ko sa buong silid. He sounds pleasured so I continued, he doesn't sound mad at all. His manhood is clean and tempting, its thick and long. I can't remember what it looks like when we had sex before, but who cares. I swallowed his manhood without thinking, my entire mouth didnt even reach half.
"Damn..damnnn fuck...shit...aaah.." he moaned as I continued sucking and holding his up and down tightly. Nakahawak lamang sya ng mahigpit saking pwet na nasa kanyang dibdib, I felt his knees trembling as I pleasure his weakness, my mouth and palm is starting to get wet, I felt his orgasm and liquids running down to his manhood but it didn't disturb me since its making it slide smoothly. I licked his balls torridly that made him moan even more, we're both gasping slowly when I stopped, "Where the hell you learned this bullshit." narinig ko habang malalim ang kanyang paghinga.
"Pornsites?" I uttered innocently, naramdaman kong hinila niya ako paalis sakanyang katawan. Napaupo ako sa kama habang binaballik niya ang suot niyang brief. "Damn.." hinila ko ang braso niya at napanguso, "I want more.." I whispered seductively.
"I dont fuck people who's in a relationship with someone else, Zenica." Naramdaman ko ang malakas niyang paghila saking pulsuhan, pumasok kami sa malawak na C.R at pinaharap niya ako sa salamin, "Wash your face." Hindi ako gumalaw at nakatitig lang sakanya, he sighed heavely before pulling my head in the sink, he opened the faucet and washed my face as well as my hands, he's aggresive and he's mad, napakasama ng titig niya at halos magsalubong na ang kanyang kilay.
Naramdaman ko ang pag-init ng aking ilong at mga mata, I suddenly became emotional that I didn't know the reason why I started crying. Hindi sya makapaniwalang napatingin saakin, ang galit sakanyang mga mata'y unti-unting humupa, mas lalo akong umiyak at napahagulgol, omygod what's happening to me!
"Hey.." nanunuyo ang kanyang boses at hinawakan ko bago niyakap, "I'm sorry.." hinaplos niya ang aking likuran na mas lalong nagpakarera ng aking mga luha. "What's wrong?"
I continued sobbing, "Me.."
"Sssh...Sorry." hinawakan niya ang pisngi ko at marahang pinahiran ang mga luha ko, his madness suddenly vanished and his stares is melting me. Dinampian niya ng halik ang aking labi na nagpatigil saking hikbi, "Your tears are my weakness more than anything in the world, Zenica." Napatungo sya bago marahan akong hinalikan, "I'm sorry.." he uttered before giving a soft kiss again.
"I dont even know why I'm crying, stop apologizing." Napanguso ako habang nakapulupot ang kanyang braso saaking katawan, he chuckles before putting me in the sink, nagliyaban ang bawat parte ng aking tiyan ng hinaplos nya ang basa kong pagkababae. "Omygood.." napakapit ako sakanyang balikat habang hinalik-halikan niya ang dibdib ko't at pinapaikot nya ang daliri sa masilang parte ng aking katawan.
BINABASA MO ANG
ALLURING FIRES (COMPLETED)
Romance(R-X) Warning: Mature Content People that are swayed by love are pathetic. That's the motto that keeps Chaucer Rhodes growing successful. However, his own credence betrayed him by letting an Alluring Fires breath on his vengeful desire. RHODES S...