BÖLÜM 6

1.2K 92 3
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Büyük kütüğün üzerine oturup biraz daha sakinleşmiştim. Sarah ve Susan'ın ısrarla konuşması bunu zorlaştırsa da başarmıştım. Şimdi ise verdiğim tepkinin fazla olduğunu düşünmeye başladım. Ama ilk defa böyle bir şey yaşadığım için ne yapacağımı şaşırmıştım. Bu yüzden bir kadına yakışmayacak hareketlerde bulunmuştum. Susan'ın konuşmasıyla düşüncelerimden ayrılıp ona baktım.

''Ee neler yaptın dört senede?''

Umursamazca omuz silktim.
''Pek farklı şeyler değil.''

İkisinin de gözleri birbirini bulurken buna daha fazla katlanamayacağıma karar verdim. Ben meraklı biriydim. Ve bu davranışları beni öldürmek üzereydi.

''Ne zaman söyleyeceksiniz?''

Hızla başlarını bana çevirirken Sarah sordu.

''Neyi?''

Gözlerimi kısıp ikisinin de suratını sürdüğümde Susan kasıldı Sarah'da ise bir değişiklik yoktu.

''Saklamaya çalıştığınız ama başaramadığınız şeyi. Ve bu şeyin biraz önce yaşananlarla bağlantısı olduğunu düşünüyorum.''

Sarah derin bir nefes alırken Susan'ın gözlerinden yaşlar dökülmeye başladı. Bu durum şaşırmama sebep olurken söylemek istedikleri şeyin düşündüğümden de önemli olduğunu anladım.

''Ben daha fazla dayanamıyorum anlatalım gitsin zaten biz anlatmazsak başkası anlatacak.''

Sarah Susan'a sert bir bakış attığında Susan derin bir nefes alarak sustu. Sarah ise anlatmamakta kararlı olduğunu belirtircesine konuştu.

''Teyzesi Donna teyzeden duymasını istediği için Emily'i oraya gönderdi bizim anlatmamız doğru olmaz.''

Sabırsızca araya girdim

''Bayan Donna'nın bana bir şey anlatacağını sanmıyorum. Ya şimdi siz anlatın yada gidip teyzeme sorayım?''

Susan aceleyle konuştu

''Sarah James bizden duymasını isterdi.''
Sarah kaşlarını çatarak bir kaç dakika sessiz kaldı. Düşündüğünü anlayabiliyordum ama her saniye benim için saatler gibi geçiyordu. James'in öldüğüne inanmak istemiyordum. Eğer öldüyse de bununla ne ilgimin olduğunu bilmek hakkımdı.

Sarah'ın aniden anlatmaya başlamasıyla ona dikkat kesildim.

''Buraya son geldiğinde yani dört sene önce James ile çok büyük bir kavga etmiştiniz ormanda hatırlıyor musun. Hatta biz orda olmadığımız için sonradan anlatmıştın. Zaten gitmene az kaldığı için de son bir haftanı James'den kaçarak geçirmiştin.''

ÖLÜ KRALİÇEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin