Loki se v posteli nepříjemně zavrtěl a přetočil se na bok, kontroluje, zda se Tony náhodou nevrátil z porady o něco dříve. Našel vedle sebe však pouze prázdné místo. Posadil se, přičemž se silně chytil za hlavu. Protivná bolest mu projela čelem, až získal dojem, že se zblázní.
„Sakra, co to je?" otázal se sám sebe a přiložil dlaň na ono místo, které začal postupně ochlazovat. Snad poprvé v životě byl skutečně vděčný za svůj jötunský původ, díky němuž se mu celkem obstojně dařilo regulovat teplotu a napravovat teplotní výkyvy.
K bolestem hlavy se přidala bolest břicha, a to už bůh získal podezření, že bude nejspíše zvracet. Dech se mu zrychlil, cítil, jak se potí, ale ani jeho tělo nedovedlo výkyvy zpomalit či je úplně zastavit.
Vyskočil z postele jako střela, odhazuje peřinu na zem a utíkaje do koupelny. Klekl si k záchodové míse, chytaje se jejího okraje a snaže se zahnat pocit na zvracení. To se mu bohužel nepodařilo, jelikož jen o několik vteřin později začal jeho žaludek vyprazdňovat přebytečné jídlo.
Pauzy mezi zvracením využíval na dýchání, ačkoli to nemělo valný účinek. Doufal, že sem najednou nepřijde jeho manžel a nenalezne ho v tomto stavu. Dělal by si zbytečné starosti, a to si Loki nepřál. Tušil, oč jde, když si v hlavě počítal týdny, před kterými měl s Anthonym sex v ženské podobě. Tehdy to bylo vzrušující, spalující a naprosto jiné než v mužské formě.
Obával se, že se nemýlí, jelikož tytéž emoce pociťoval, když čekal svého syna. Osminohé hříběte Sleipnira, které později daroval svému otci, aby mu pomáhalo při jeho cestách po světech. Díky Sleipnirovým osmi nohám se měl možnost Odin dostat kamkoli si přál za velmi krátký čas, což mu velmi ušetřilo práci s Bifröstem a návštěvami devíti světů.
Příběh, jak Sleipnir přišel na svět zná na Asgardu každé malé dítě a v pozemských pověstech se o tomto úkazu též píše. Tony se ho nikdy neptal, proto nepokládal za důležité mu informaci sdělovat. Kdyby měl otázky, jistě by mu na ně rád odpověděl, nicméně raději by to nechal jako velkým tajemstvím. Být oplozen koněm totiž nebyla zrovna nejšťastnější událost jeho života, byť tím ušetřil Odinovi i ostatním bohům spousty nepříjemností.
Vydýchal se a vstal, stále se však přidržoval záchodové mísy. Sklopil kryt a usadil se na něj, přičemž ledabyle spláchl, aby se neřeklo. Slíbil si, že v následujících dnech zajde do obchodu a zkusí sehnat test, který by jeho těhotenství potvrdil. Barton se o něčem takovém zmiňoval, avšak nevzpomínal si na přesnou definici produktu. Prozatím se o jeho domněnce však nesměl nikdo dozvědět.
„Pane Loki, mám zavolat vašeho manžela?" ozval se J.A.R.V.I.S.ův hlas. Černovlasý muž se vzpamatoval a vrávoravě se postavil.
„Ne, nevolej ho. Pouze se mi udělalo nevolno, nic to není." Prohlásil rozhodně a rozešel se zpět do ložnice, zhasínaje při tom světlo v koupelně. Z nočního stolku vytáhl balíček žvýkaček a jednu si vhodil do úst, aby nebyla pachuť v ústech tak výrazná. „Kde vůbec Tony je? Stále na poradě?"
„Ne pane, zaznamenal jsem pohyb pana Starka dole v kuchyni." Loki pozvedl obočí a vyšel z ložnice, jdouc po schodech dolů do obývacího pokoje a následně směrem ke kuchyni.
„Sakra!" zakvílel Anthony, když se říznul při krájení. Okamžitě odběhl k umyvadlu, aby si opláchl poraněný prst.
„Stalo se něco?" objevil se za ním Loki a zachmuřeně se na zranění podíval. „O co ses probůh snažil?" zahlédl na prkénku na plátky nakrájené jablko.
„O co myslíš? Chtěl jsem na Vánoce udělat křížaly, ale asi z nich nakonec nic nebude. Je toho na mě moc. Zítra mám důležitou konferenci, jsem unavený, nevyspalý a příšerně naštvaný..."
„Tak si běž lehnout." Požádal ho černovlasý bůh a lusknutím prstů nakrájel zbylá tři jablka.
„Nemohls to udělat hned?" zelenooký se na něj pouze škodolibě usmál. „Myslel jsem, že spíš. Kdybych věděl, že jsi vzhůru, zavolal bych tě. Přece jen bys to měl nakrájené rychleji než já." Černovlásek se přemístil do kuchyně a posadil se na linku. Tony po něm hodil očkem. „Copak?"
„Nic." Namítl bůh a uloupil si kus jablka. Pomohl Tonymu naskládat plátky na tácky, ale rozhodně neměl v plánu se hnout z místa, tudíž všechny tácky musel miliardář k topení odnést sám. Poté přešel zpět k bohu klamu a rukama se zapřel po stranách jeho hýždí, zatímco Loki mu zamyšleně hleděl do očí.
„Hodláš slézt?" uchechtl se hnědovlásek a chytil Lokiho za krkem, v prstech lehce nechávajíce proplouval jeho černé vlasy dlouhé po ramena.
„Budeš si mě muset sundat." Poškádlil jej a chytil ho za druhou ruku, léčíce zranění způsobené miliardářovou nešikovností při krájení ovoce.
„Milerád." Nohama se zapřel o skříňky pod linkou, zatímco si přitahoval dlouhovlasého muže blíže k sobě. Ten se zapřel rukama za hlavou a lišácky po Anthonym loupl očima.
„Chceš si to tady rozdat? Nebyl jsi náhodou unavený a nevrlý a..."
„Mlč." Zavrčel pouze, což boha spolehlivě uzemnilo. Jindy by měl plno řečí, která by Tonyho chytala za pronesení předchozích slov, avšak když zahlédl v manželových očích ten divoký oheň, pochopil. Chtěl ho. Hned teď a tady.
Hnědovlásek pokousal Lokiho krk a rukama bloudil po jeho obnažené hrudi. Bůh na sobě měl pouze pyžamové kalhoty, které se již začínaly v místě rozkroku pnout a látka stoupala do výšin spolu se ztopořeným penisem dožadujícím se pozornosti. Tony si spodní části těla prozatím nevšímal a raději se věnoval ústům, která mu v tichých výdeších vycházela vstříc.
„Vem si mě." Skousl si Loki ret a vybídl svého manžela k činu, když se mu natiskl chloubou na břicho ještě více. Pootevřel ústa v němém vzdechu, když hnědovláskova ruka konečně proklouzla pod látku kalhot a polaskala holou kůži. Umlčely ho druhé rty, které nenasytně hltaly stále hlasitější a hlasitější steny.
Naběhlý žalud byl sevřen v těsné dlani a Tony radostně zasténal, když po dlouhé době opět sevřel Lokiho naběhlé mužství. Téměř týden neměli sex a jemu se stýskalo po chvíli, kdy mohl boha takto svírat a sledovat jeho touhou zastřené oči. Miloval ten pohled. Ústa pootevřená, vlasy popadané kolem hlavy jako nevěstin závoj z černého havraního peří, tělo vybízející ho k činu.
„Miluju tě Loki." Dokázal pronést, než se sklonil, stáhl muži pyžamo a pojal jeho penis do těsného horka úst.
„Oh, já tebe ta-ky." Vzrušením se rozklepal po celém těle a nechal se za udýchaných zvuků dovést k vytouženému uvolnění. Viděl na svém manželovi, že by rád pokračoval a on na tom nebyl jinak. Bez vyzvání sklouzl z linky a otočil se zády k Tonymu, opíraje se o dřevěnou desku lokty a vystrkuje na svého muže obnažené hýždě.
Miliardář si skousl ret a zkusmo chytil pevné boky do rukou. Miloval ho takto držet. Miloval, když ho mohl takto uspokojit a vědět, že oba chtějí totéž. Naslinil si penis, navlhčenými prsty podrásal Lokiho vstup a opatrně do něj natlačil dva prsty.
Černovlásek zaklonil hlavu, nechal Tonyho, ať zlíbá jeho krk, zatímco tělem se sám nabodával na dva kluzké prsty. Jakmile uznal za vhodné přestat, vyzval miliardáře k vlastnímu vpádu a ten mu velice rád vyhověl. Také již nedokázal dlouho čekat, a to byl právě důvod, proč o chvilinku později přirážel do jeho těla vztyčeným mužstvím.
Černé vlasy spadly Lokimu do tváře a vzdechy naplnily jinak ztichlou místnost. Obě těla se leskla potem a touha proudila vzduchem jako kyslík. Oba jí byli naplnění až po okraj a stačilo pouze se přehoupnout a přepadnout přes hranici. Ani jeden však nechtěl, aby to skončilo příliš rychle, proto nespěchali a nechávali si čas na milostné hrátky.
ČTEŠ
Vánoční zázrak [Ironfrost/Frostiron] ✓
FanfictionPŘÍBĚH: Vánoce se kvapem blíží a Loki neví, co si počít. Poprvé má zažít Štědrý den na Midgardu a je ze všeho toho shonu kolem velmi nervózní. Zjišťuje, že život mezi Avengery není tak snadný, jak se na první pohled zdálo a byť má vedle sebe schopné...