3. kapitola: Srdce

520 38 11
                                    

Tony odletěl brzy ráno na konferenci do Houstonu, tudíž Loki měl celý den na to, aby vyřešil některé své nedořešené záležitosti. V první řadě vyrazil do města, berouc si s sebou hotovost, aby se mohl poohlédnout po těhotenském testu. Už prošel několik supermarketů, avšak nikde nenašel, co hledal.

„Dobrý den, mohu vám nějak pomoci? Vypadáte ztraceně." Zeptala se ho mile žena v kostýmku a Loki v ní poznal zaměstnankyni supermarketu. Zamyslel se. Za otázku nic nedá.

„Dobrý den, víte,..." jak jen to měl říct? „přítelkyně se domnívá, že by mohla být v očekávání. Mohla byste mi poradit, kde bych sehnal test pro potvrzení?" žena se na něj mile usmála, hledíc do jeho bledé tváře. Byl to pěkný chlap, ale jak se zdálo, příliš těmto věcem nerozuměl. Zřejmě první dítě, řekla si.

„Tady ho nekoupíte. Musíte do drogerie." Ukázala přes sklo na druhou stranu ulice. „Když půjdete rovně asi padesát metrů a pak se dáte doleva, uvidíte drogerii. Tam budou mít těhotenské testy určitě a pokud ne, zkuste lékárnu, ale v supermarketech nehledejte, tady je neprodáváme." Loki přikývl. Poděkoval a odešel, jak mu poradila.

Takže rovně a doleva... Tady! Vešel do obchodu a skutečně se mu podařilo koupit těhotenský test. Vítězně se usmál a strčil jej do kapsy u bundy, kterou měl zrovna na sobě. Vyrazil zpět k Avengers Tower, když vtom si všiml v trafice zvláštních novin. Přešel blíže a zamračeně pohlédl na obličej svého manžela, po kterém se sápala jakási bruneta. Nebo se on sápal po ní?

„Promiňte, z jakého je to dne?" optal se prodavačky.

„Tyhle noviny? Jsou z dnešní konference v Houstonu. Media si pospíšila. Budete chtít jeden výtisk?" Loki okamžitě kývl na souhlas, zaplatil a s novinami v ruce se vrátil na cestu. Prohlížel si fotografii a popisky, zatímco se v jeho srdci hromadila nenávist a vztek. Jak mohl?!

Ve chvíli, kdy se za ním zavřely dveře, odložil bundu na věšák a co nejrychleji se posadil na gauč. Stále dokola pročítal jeden a ten jistý článek.

Čeká nás nečekaný zvrat? Našel si snad Tony Stark, miliardář, filantrop, miláček Ameriky a slavný hrdina Iron Man, milenku?

V předchozích letech byl pan Stark znám pro svou oblibu mezi ženami. Bylo tedy nadmíru podivné, když před osmi měsíci oznámil své zásnuby s nebezpečným padouchem, který ohrožoval město New York se svou armádou. Jeho manžel (Loki) zřejmě nemá se svým partnerem zrovna nejlepší vztah, když je Tony Stark za prvním rohem schopen nevěry. Uznejte sami, že by vedle něj pohledná žena vynikala o mnoho více než prolhaný bůh falší.

O celé záležitosti vás budeme nadále informovat. Dočkáme se nečekaného zvratu?

Zelené oči se naplnily slzami. Čert vem, že ho všichni v tomto proklatém světě pokládají za zrůdu, ale proč něco takového Tony udělal? Proč s ním ještě včerejší noc měl sex, když měl v úmyslu ho podvést v Houstonu?

Zahlédl na stole ležet několik papírů a po jejich prozkoumání je nahněvaně roztrhal. Zřejmě je sem přinesla jeho povedená sekretářka Pepper Pottsová. Další žena, kterou si jeho manžel přidržoval u těla – bůhví proč. Mohl něco mít i s ní? S kolika ženami ho mohl podvádět, aniž by o tom věděl?

Naplno se rozplakal a nechal průchod svým emocím. Magie naplnila obývací pokoj, bránila se, útočila, neovladatelně rozbíjela předměty v místnosti, avšak Lokimu to bylo ukradené. Neměl Tonymu důvěřovat. Věděl, že se nedokáže změnit. Už od puberty sahal po každé ženské (jak mu vyprávěl Rhodes), tak proč by si to najednou odpustil kvůli manželství s Lokim?

V rukou se mu válely noviny, v nichž si neustále prohlížel fotografii. Ruce ho svrběly, cítil, jak nad sebou ztrácí kontrolu. Chlad ho obestoupil, ale zastavit se to nepokoušel – nechal průchod své pravé podobě. Když už je podle lidí zde zrůda, ať alespoň tak vypadá. Neznali ho, netušili pravé důvody jeho invaze. Nemohli jej soudit, když neznali všechny podrobnosti, které útoku na Midgard předcházely.

Thanos ho mučil, spoutal jeho moc a ukradl mu potřebnou sílu. Byl pověřen pro něj získat Kámen prostoru a později mu donést i další dva Kameny, které se na Zemi nacházely. Ve skutečnosti byl rád, když s ním Hulk třískl o zem, jelikož tím vyrušil spojení, které do té doby probíhalo mezi ním a obávaným titánem. Avengers ho nevědomky zachránili a on se s nimi po čase spřátelil, vysvětluje jim vše, co se, jak stalo.

Na tom nezáleželo. Lidé jsou nechápaví a vidí nebezpečí i v mláděti lva. Každý nemá předurčenou stejnou cestu, byť si to většina Midgarďanů možná myslí.

Zaslechl cvaknutí zámku a mimovolně zaťal čelisti do sebe. Chtělo se mu křičet, chytit Tonyho pod krkem a naléhat na něj, ať mu to okamžitě vysvětlí, avšak věděl, že by to ničemu nepomohlo. Seděl a vyčkával, až se jeho manžel zjeví v obýváku.

Srdce mu vynechalo několik úderů, když vešel do obývacího pokoje a zahlédl povalující se rozbité věci na zemi spolu se štosy roztrhaných papírů, které se dnešní večer chystal podepsat a odeslat potvrzené do Stark Industries.

Ve vší té změti nepořádku seděl modrý Loki, který na něj upíral své rudé oči. „Nech mě to vysvětlit prosím." Požádal jej, když si v jeho rukou všiml novin, na kterých byl zachycen on při dnešní konferenci, jak se líbá s dlouhovlasou brunetou.

„Myslíš, že je co vysvětlovat, Tony?!" zavrčel, otíraje si slzy z promočených tváří. „Ty si prostě nemůžeš odpustit šáhnout ženský pod sukni!" křičel a nechal magii, aby se obalila kolem Starka. Prozatím pouze ve varovném gestu, říkaje mu tím, že se nemá ani o metr přiblížit.

„Zlato, vyjela po mě. Nějakej idiot to zrovna fotil. Říkal jsem, ať to hlavně nikam nedávají, protože mi bylo jasné, jak to vezmeš." Nehýbal se, pouze sklonil ruce. „Nepodvedl bych tě. Nikdy v životě bych si nedovolil tě podvést."

„Tak mi kurva vysvětli, proč ji tam držíš za vlasy! P-proč jsi ji hned neodstrčil?! Jak ti mám teď věřit?!" nechal svou magii zmizet a naplno se rozvzlykal. Cítil se jako chudák vyčerpaný novými informacemi. Doufal, že s Tonym stráví život, alespoň pokud se jednalo o ten pozemský.

„Nechtěla mě pustit, musel jsem ji takhle chytit, abych ji ze sebe dostal." Přešel k bohu blíže, nezkoušel se ho však dotknout. „Věř mi, Loki. Věř mi prosím. Znamenáš pro mě všechno na světě." Jmenovaný si slova přehrával v hlavě, než k němu pozvedl rudý pohled. Ruiny se klikatily přes modrou kůži, ruce se nepřestávaly třást...

„Nech mě teď být." Prohlásil.

Tony kývl. Rozuměl mu. Nemělo cenu na něj naléhat. „Dobře, ale slib mi, že si se mnou později promluvíš. Miluju tě." Loki nepromluvil hned. Zaklonil hlavu a opřel ji o gauč. Celé tělo měl od pláče vysílené. Doufal, že dnešek bude klidný.

„Později." Dokázal ze sebe vypravit, než otočil hlavu směrem k oknu.

„Dobrá." Tiše se vytratil, nechávaje svého manžela přemýšlet o tom, co řekl. Rozhodl se, že mezitím zajde za Thorem a pokusí se s ním o Lokim promluvit. Možná by ho dokázal jeho bratr uklidnit lépe nežli on. 

---

Ahojky, tak jak se vám prozatím příběh zamlouvá?♥

Vánoční zázrak [Ironfrost/Frostiron] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat