5. kapitola: Ozdoba

463 39 11
                                    

„Clinte, připevni to výš." Nakázal Stark lukostřelci, který stál na židli a pokoušel se zavěsit na tyč od závěsů barevné ozdoby. Natasha s Brucem mezitím rozmisťovali jmelí a na volná místa v kuchyni rozvěšovaly vysušené plátky pomerančů a citronů. Thor jako jediný nic nedělal a pouze popíjel vychlazené pivo.

„Musí to být dokonalé. Nat, dejte pár ozdob i do chodby. Chci, aby byl Loki překvapený, až se vrátí z procházky." Byl rád, že Vision s Wandou přišli s návrhem vytáhnout boha na pár minut ven.

„Nemusíš to tak přehánět, Starku. Můj bratr bude jistě nadšený." Pronesl Thor a napil se. „Vždy ho fascinovaly maličkosti." Uchechtl se a položil nohy na stůl.

„Hodláš nám píchnout?" optal se hromovládce Barton.

„Jde vám to skvěle i bez mé výpomoci, pouze bych vám ve vaší práci překážel." Vesele prohlásil. Anthony na jeho slova nijak nereagoval – bylo mu jasné, že to nemá cenu. Stačilo, jak Nat protočila očima. „Už ti Loki oznámil tu radostnou novinku?" Stark pozvedl obočí a otočil se k Thorovi, přestávaje úkolovat Clinta v rozmisťování ozdob.

„Jakou radostnou novinku máš na mysli?" otázal se rychle.

„Otec jej povolal zpět na Asgard. Máte se do týdne přemístit pomocí Bifröstu a navštívit palác." Tony se podivil. Proč by mu o tom jeho manžel neřekl? Měl snad v plánu nabídku odmítnout?

„My?" otázal se pro potvrzení.

„Ano, matka na tom trvá." Miliardář věděl, jaký vztah má bůh falše se svou matkou, pokud ovšem šlo o Odina, bylo lepší se nezmiňovat. S některými záležitostmi byl obeznámen, avšak spousta z nich mu byla zatajena. Jeho manžel nebyl nikdy příliš sdílný, pokud šlo o všeotce a jeho výchovu.

„Nezmínil se. Budu si s ním o tom muset co nejdříve promluvit." Přiznal a dal se do dalšího úkolování lukostřelce. Nat mezitím tiše rozmisťovala usušené citrusy a jmelí. Bruce se rozhodl, že vyzdobí chodbu.

„Objednám jídlo." Prohlásil Tony, když byl s výzdobou spokojen. Zapsal si na kus papíru, co kdo chce a zavolal pro jídlo, které mu o půl hodiny později doručil poslíček přímo ke dveřím. „Díky." Dal muži dýško a odnesl krabičky do obývacího pokoje, kde už na gauči a v křeslech seděli členové týmu a v televizi sledovali předvánoční pohádku.

„Co je vlastně se Stevem? Už jsem ho dva dny neviděl." Pronesl Bruce a zakousl se do svého hamburgeru.

„Plní úkol pro S.H.I.E.L.D." Oznámila přítomným Natasha a rozbalila krabičku s těstovinami. „Fury ho poslal na výzkumnou základnu v Texasu. Údajně tam dělají nelegální pokusy na zvířatech."

„Proč k něčemu takovému potřebují zrovna kapitána?" nerozuměl Stark. Fury mu poslední dobou lezl krkem. Buď po nich chtěl plnit nedůležité mise, či od nich očekával stoprocentní účast do akce. „S.H.I.E.L.D. nemá dostatek agentů, kteří by to prošetřili?" Ruska pokrčila nevědouc rameny.

„Poslední dobou má S.H.I.E.L.D. problém skoro se vším." Řekl Clint a pohledem přelétl k výtahu, který cinknul, oznamuje návštěvu.

„Páni!" ohromený povzdech se odrazil od pevných zdí a jen o chvíli později se v obývacím pokoji zjevil Loki se svými dvěma společníky. Zalapal po dechu a bez jediného slova se rozhlédl kolem sebe, očima těkaje po vánočních dekoracích. „To je nádhera."

„Líbí se ti to?" uchechtl se miliardář s vstal ze svého místa, aby mohl svého manžela sevřít v objetí. Cítil z něj nepřebernou radost z celého okamžiku, a to jej dokázalo donutit se smát. „Beru to jako ano." Uznal samolibě a vzal bohovy tváře do dlaní.

Vánoční zázrak [Ironfrost/Frostiron] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat