„Co Stark? Nehádáte se? Poslední dobou mi nepřipadáš příliš ve své kůži." Nadhodila Wanda a napila se ovocného čaje, který před ní stál na stole v jídelně. Bylo pro ni překvapení, když ji bůh chaosu navštívil v odpoledních hodinách.
„Jsem v pořádku, jen mám špatné období. Hádáme se, většinou kvůli mně." Bůh upil ze svého mátového čaje, nechávaje si prsty prohřát od teplého hrnku. Potřeboval s někým mluvit. Přes týden v sobě dusil potřebu vypovídat se ze svých problémů a starostí, které ho tížily na srdci.
„Stark se změnil od doby, co má tebe. Je méně náladový a panovačný a ačkoli tebe jsem dříve neznala a doslechla jsem se, co jsi zač, až z hlášení S.H.I.E.L.D.u., musím říct, že mi rozhodně nepřipadáš jako vyšinutý blázen." Loki se uchechtl.
„Těší mě, že si to myslíš."
„Myslí si to všichni. Jsi dobrý člověk, který si prožil špatné věci. Věř mi, že vím, o čem mluvím. Když na mě a bratrovi dělali pokusy, aby nás zdokonalili, ukradli nám sami sebe. Trvalo dlouho, než jsem přišla na to, co je správné. Ty to taky poznáš."
Černovlásek se zahleděl ven z okna. Ráno Tony odletěl na konferenci do Kalifornie, kde se mělo uskutečnit menší setkání vědátorů a všemožných i nemožných pošuků se zálibami nanotechnologie. Ne, že by byl jeho manžel vyšinutý cvok, ale leckdy mu připadalo, že se k tomuto označení blíží, když byl schopen strávit ve své dílně klidně dvě noci bez spánku.
Dlouze se napil, pozoruje svou kamarádku. Zdála se zamyšlená – možná jí do hlavy proklouzla nechtěná myšlenka týkající se její proměny ve Scarlet Witch. „Zítra se mám setkat s matkou a otcem. Tony jde se mnou, ale já si nejsem jistý, zda bych neměl to setkání zrušit. Přeci jen Odin mého manžela nikdy neviděl a dle toho, jak se o něm vyjadřoval, když jsme ještě nebyli ani svoji, nelze předpokládat, že ho přijme s otevřenou náručí."
„Tak požádej Thora o doprovod." Nadhodila řešení, které ji v danou chvíli napadlo.
„Bratrova přítomnost by mne pouze rozčilovala." Wanda se zasmála. To jejich sourozenecké pošťuchování bylo leckdy dost zábavné sledovat. „Má problém kontrolovat, co vypouští z úst a já si rozhodně nepřeji, aby otci sděloval podrobnosti našeho manželství."
„Oba víme, že Thor je tlučhuba, ale stejně si myslím, že opora by se ti hodila. Budeš tam mít sice Starka, ale..."
„Žádné ale." Zarazil ji v řeči Loki a napil se čaje. „Nemůžu riskovat."
„Chápu. Kdy se má Tony vrátit?" bůh falše pozvedl obočí v otázce. Nečekal, že se na něco takového jeho kamarádka zeptá, jelikož v tuto chvíli to nepřímo vypadalo, jako kdyby se ho chtěla zbavit. Jako by pochopila jeho pohled, gestikulací naznačila omluvu. „Nevyhazuju tě, jen mě zajímá, jak snášíš, že je pryč tak dlouho."
„Zvykám si. Má moc práce. Vede firmu, bojuje proti zločincům a má spousty setkání s důležitými osobnostmi." Dopil čaj a lépe se uvelebil na židli. Ve skutečnosti mu Anthonyho přítomnost chyběla. Bylo jen velmi málo dní, které mohli trávit v kuse spolu. Sliboval mu, že o svátcích si na něj udělá více času, avšak prozatím neučinil žádná opatření, kterými by svůj denní program přinejmenším zkrátil na minimum činností.
Až mu řekne o svém těhotenství, určitě se spousta věcí mezi nimi změní. Doufal, že v dobrém, jelikož opravdu netušil, co by udělal, kdyby Tony o přírůstek nestál. Nebylo jisté, co z dítěte jednou vyroste, jelikož v celé historii se ještě nestalo, že by smrtelný člověk čekal dítě s asgardským bohem.
ČTEŠ
Vánoční zázrak [Ironfrost/Frostiron] ✓
FanfictionPŘÍBĚH: Vánoce se kvapem blíží a Loki neví, co si počít. Poprvé má zažít Štědrý den na Midgardu a je ze všeho toho shonu kolem velmi nervózní. Zjišťuje, že život mezi Avengery není tak snadný, jak se na první pohled zdálo a byť má vedle sebe schopné...