11. kapitola: Sex

580 52 18
                                    

„Nechápu to. Midgardská těla jsou křehká a slabá, tak jak je možné, že dokážeš vůbec přežít sex s mým bratrem?" Tony se zakuckal. Hráli karty s Visionem a Wandou, zatímco Loki se šel projít na čerstvý vzduch. Thorova otázka jej zaskočila.

„Nemyslím si, že bych byl až tak křehký." Snažil se na dané téma rychle odpovědět, aby se o něm dále nevybavovali.

„Divím se, že tě neroz-..."

„Myslím, že pokládáš nevhodné otázky." Poznamenal Vision.

„U vás se považuje sex za nevhodné téma?" Wanda sklopila oči a Tony si skousl ret. Thor pochopil. „Raději se pak zeptám Lokiho." Jen to ne...

„Byl bych radši, kdyby ses neptal ani Lokiho ani mě. Mě osobně nevadí o svém sexuálním životě diskutovat, ale věřím, že ostatním by mohly podrobnosti z naší ložnice způsobit menší srdeční kolaps."

„Trefné, pane." Přiznal J.A.R.V.I.S.

Zacinkal výtah a všech pět superhrdinů se otočilo směrem, kterým se zvuk ozval. Tony okamžitě vystartoval, aby podepřel svého manžela, který sotva stál na nohou. Držel se za bok, který mu zcela jasně krvácel a na jednu nohu kulhal. „Proboha, co se ti stalo?"

„Srazilo mě auto." Skousl si bolestně ret a zadíval se na muže, který seděl v úplném rohu sedačky. „Bruci, můžu tě poprosit?"

„Samozřejmě." Řekl a přešel k nim, podpíraje Lokiho tělo spolu s Anthonym.

„Auto? Jak jako, že tě srazilo auto?" nerozuměl. Wanda si držela ruku před ústy, vyděšená tím, co vidí. Její velmi dobrý kamarád nebyl v takovémto stavu od doby, co jej měla možnost spatřit poprvé. Jeho regenerační schopnosti vždy vyléčily vše dřív, než rána stihla začít krvácet masivněji.

„Tony, musíme ho dostat ke mně na ošetřovnu." Miliardář přikývl.

„Jdeme taky." Řekla rudovláska. Vision se postavil.

„Ne, zůstaňte tady. Tony, ty taky. Půjdu jen s Brucem, nic to není." Tomu se dá jen těžko věřit, když mu přes mikinu prosakuje hustě červená krev.

„Tak to ani náhodou, jdu taky." Zaprotestoval Tony a přivolal výtah.

„Zůstaneš tady!" zavrčel Loki nepříčetně. Rozhodně nechtěl, aby Anthony zjistil pravdu o jeho těhotenství tímto způsobem. Byl si téměř jistý, že dětem v jeho lůně se nic nestalo, ale nemohl to vědět na sto procent. Vyčítal by si ještě více, kdyby to teď zbohatlík zjistil a nenáviděl ho za neopatrnost, s jakou se pohyboval na silnici.

Mohl si za to sám. Měl se pořádně rozhlédnout, ale nezvládl se soustředit na nic jiného než na své myšlenky. Utekl od nehody dříve, než stačila přijet policie. Božská síla ho ochránila před větší katastrofou a jak si všiml, i žena v autě byla v pořádku – maximálně se jí budou hodit nějaké peníze na opravu vozidla.

„Tony, měl bys opravdu zůstat tady. Já to zvládnu." Ujistil ho Bruce a nastoupil spolu s bohem klamu do výtahu.

„Je to můj manžel!" zvládl pouze pronést, než se za nimi zavřely dveře výtahu. Nahněvaně do nich bouchl a opřel o ně čelo. Proč ho Loki nechtěl u sebe? Udělal snad něco, čím mu ublížil?

„Můžeš mi říct, co se stalo tak hrozného mezi tebou a Tonym, že nemohl jít s tebou?" otázal se černovlasého muže Banner a sundal mu mikinu spolu s tričkem, tisknouc jeho ránu čistým hadrem.

„Zjistíš to. Ser na to, nějaká rána je to nejmenší." Prohlásil okamžitě a položil se na lůžko. „Hlavní je ultrazvuk. Můžeš se soustředit především na to a zajistit, ať se sem nikdo jiný mimo nás dvou nedostane?" Bruce zalapal po dechu, ale udělal, oč ho Loki požádal. Zabezpečil ochrannými prvky ošetřovnu a připravil potřebné přístroje pro provedení ultrazvuku.

„Ty jsi...?"

„Jo, ale mělo to být překvapení." Vědec zkontroloval jeho břicho a provedl potřebná vyšetření. Překvapením pro něj bylo, když se dozvěděl, že Tonyho manžel nosí pod svým srdcem ne jeden, ale dva životy.

„Jsou v pořádku. Zdá se, že náraz neměl negativní vliv na životní funkce. Jsi v šestém týdnu, pokud to chceš vědět. Nepřipadá Starkovi divné, žes přibral na váze?" Lokiho tato otázka donutila k vražednému pohledu nasměrovanému k vědátorovi. „Samozřejmě to nemyslím ve zlém." Řekl rychle, aby nedošlo k omylu.

„Cpu se čokoládou a muffiny, myslím, že je mu spíš divné, že jsem ještě neprasknul." Uchechtl se, šťastný, že se jeho dvěma budoucím potomkům nic nestalo. Slíbil si, že pro příště bude opatrnější. „Byl bych velmi rád, kdyby ses o mém těhotenství nezmiňoval ostatním. Vím o tom týden a snažím se to, jak se patří tajit, dokud nenastane Štědrý den." Bruce chápavě kývl, uklízeje nástroje zpět na své místo.

„Mám ti ošetřit tu ránu na boku, nebo ti ji regenerace vyléčí sama?" optal se starostlivě. Zakrvácená část těla ho zneklidňovala, byť byl již několikrát svědkem Lokiho rychlých uzdravovacích schopností.

„Zavaž mi ji. Bude nějakou dobu trvat, než se rána takovéhoto charakteru zacelí. Noha bude zítra v pohodě, do té doby by se mi hodily berle." Banner mu zavázal ránu a ze skříně vytáhl berle, o které si bůh lsti řekl.

„Ta srážka mohla dopadnout o hodně hůř. Měl jsi štěstí. Vy všichni." Poukázal na černovláskovo břicho a ten se za něj ochranářsky chytil.

„Jo, já vím. Děkuju za ošetření." Kulhavě se rozešel k výtahu, zkoušeje používat berle. Bylo to rozhodně lepší než skákat po jedné noze. Vyjel do jejich patra a bez jediného slova se rozešel obývacím pokojem ke schodům.

„Tak to tedy ne." Ozval se Tony, který po celou dobu, co jeho manžela Bruce ošetřoval, seděl strnule na gauči a nervózně podupával nohou. „Wando, Visione, posaďte se do křesel." Požádal dva své přátele a ti mu rádi vyhověli. Miliardář zatím podepřel Lokiho a odvedl ho na místo, kde ještě před několika málo vteřinami seděli oba Avengeři.

Bůh se sesunul na gauč, kam si lehnul a s rukou na čele pohlédl na bílý strop. „Tak co? Jsi v pořádku?" optal se Anthony a posadil se ke svému milovanému. Ne tak blízko, jak by si přál – nyní to však jinak nešlo. Věděl, že jeho manžel musí odpočívat, aby regenerace začala působit.

„Jsem. Chvilinku si poležím a bude to zase dobrý."

„Bratře, omlouvám se, že jsem ti nepřišel na pomoc. Byl jsem tak v šoku, že..." samozřejmě, tvůj jednoduchý mozek nedokázal vstřebat skutečnost, že jsem měl vážnou nehodu. „jsem se nedokázal pohnout."

„Nic se neděje, Thore. Z bitev jsem odcházel v o dost horším stavu." Zachechtal se a Thor se k němu přidal. Ostatním nepřipadala situace až zas tak moc vtipná, ale to bylo jistě tím, že pozemšťané tyto věci s klidem brát rozhodně nemohli. Stačilo jim zlomit nohu a už se na ni nikdy nemuseli postavit. Díky tomu připadali hromovládci titěrní.

„Chceš čaj? Kakao?" Wanda pozvedla obočí. Stark se uměl chovat i mile. „Můžu ti ustlat nahoře v ložnici, ať máš klid. Odnesu tě."

„Ne Tony, nic nechci. Zahrajeme si karty? Skončili jste kvůli mému příchodu v nejlepším, jak tak vidím." Zadíval se na kanastu, jejíž karty ležely rozházené po stole. Několik postupek se zde již tvořilo a jeden z hráčů měl docela slušnou šanci na výhru. Nevěděl však kdo.

„Upřímně se tu Thor snažil řešit jiné věci než karetní hru." Nadhodila Wanda.

„Jaké?" zajímal se černovlasý a lépe se uvelebil.

Thor se přihlásil o slovo a Tony s rukou na čele sklopil pohled k zemi. „Zajímalo mě, jak je možné, že s tebou Tony dokáže přežít sex, když máš jako bůh o dost větší sílu. Musí to být pro pozemšťana obrovský nátlak na tělo." Loki se pousmál, chytaje Tonyho ruku do své. Ten na něj zaměřil své karamelové oči plné nahněvaných jisker, které však nepatřily jeho manželovi.

„Na to ti mohu vcelku lehce odpovědět, Thore. Většinou šuká on mě." Naštvané jiskry se nyní zabodly i do zelených smaragdů a Loki se potěšeně zasmál.

„Bingo." Zajásal J.A.R.V.I.S.

---

J.A.R.V.I.S. k tomu má nejlepší poznámky, nemyslíte? xD♥

Vánoční zázrak [Ironfrost/Frostiron] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat