22. kapitola: Míček

341 32 8
                                    

Loki udeřil kapitána Rogerse do břicha dlouhou dřevěnou tyčí a s mrštným obratem mu podkopl nohy, čímž ho shodil na zem. Miláček Ameriky vykryl jeho další výpad štítem, než ho chytil za krk a přehodil jej přes sebe jako hadrovou panenku. Naštěstí bůh neupadl a s přetočením skončil na čtyřech, zíraje kapitánovi zpříma do očí. Usmál se.

Oba muži vstali a Loki výhružně protočil tyč mezi rukama. Vyskočil do vzduchu a provedl výpad mířící Stevovi do ramene a krku. Muž se obstojně ubránil štítem, avšak nakonec stejně opět skončil na zemi, zatímco černovlásek mu zabodával do hrudi konec tyče, držeje jeho tělo bez hnutí u země.

„Zlepšuješ se." Prohodil Loki s úšklebkem.

„Porazit tě je dost těžké." Přiznal kapitán a přijal bohovu nabízenou dlaň. Vstal a zlehka se usmál, koukaje se do pravé strany, kde stáli ostatní členové týmu.

„A stejně pokaždé vyhraji." Odložil tyč do stojanu a rozešel se pryč z místnosti. Trénink měl za sebou a nyní zbývalo využít svou hodinu volna na raut, který pro Avengers přichystal velitel S.H.I.E.L.D.u. jako omluvu za nadcházející misi konající se zítra těsně před Vánoci.

U stolu již seděl Thor s Bannerem a cpali se chlebíčky.

„Tři-jedna pro mě." Řekl bez obalu Loki a usadil se na židli vedle svého bratra.

Vzhledem k tomu, že se s Mjölnirem oháněl o dost lépe než bez něj, byl z tréninku distancován. Fury nesouhlasil s použitím jeho kladiva. Zároveň zakázal Starkovi pálit jakýmkoli způsobem do trupu lodi či do členů týmu a Clintovi nepovolil některé druhy šípů.

Hulka nikdo neočekával. Každý věděl, co umí a nebylo třeba, aby zničil polovinu lodi kvůli pouhému tréninku. Proto tu seděl po celou dobu s Thorem a čekal, až ostatní Avengeři skončí.

„Bojoval jsi s Romanovovou?" optal se svého bratra Thor a zakousl se do chlebíčku.

„Ne, s kapitánem." Prohlásil nezaujatě. „Párkrát se mnou hodil o zem, ale jinak nebylo tak těžké ho porazit." Thor přestal přežvykovat a Bruce viditelně znejistěl.

„Hodil s tebou o zem? V..." nedokázal Bruce dát dohromady svou otázku. „Když máš ten problém?"

„Nevzrušuj se. Pokud mluvíš o mém těhotenství, Thor o něm ví. A neměj strach, dával jsem na sebe maximální pozor." Ubezpečil jej a sáhl po toustu, který před ním ležel na talíři.

„Stejně bych byl raději, kdybys ke mně dnes přišel na kontrolu."

„První měla být až týden po Vánocích." Zaklel Loki a zamračil se.

„Ano, ale pokud jsi byl vystaven něčemu, co by mohlo ohrozit jejich zdraví, měl bys za mnou přijít a nechat si udělat několik testů."

„Bruce má pravdu, bratře." Ohlásil černovlasému Thor, zatímco na něj starostlivě hleděl.

„Některé asgardské ženy válčily i v šestém měsíci těhotenství. Já nejsem ani v druhém, takže si nemyslím, že bych se nějak přetěžoval, když jsem se zúčastnil pouze tréninku s ostatními." Namítl už poněkud nahněvaně. „Fajn, jak chceš. Přijdu, ale jestli bude vše v pořádku, nechci od tebe až do další kontroly slyšet nic o testování." Bruce spokojeně přikývl.

---

Bůh falše seděl na své straně postele a v tichosti přemýšlel o nadcházejících dnech. Doposud nic nepokazil, ale měl obavy, jak Anthony s ostatními zareaguje na novinku, kterou jim již brzy oznámí.

Vánoční zázrak [Ironfrost/Frostiron] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat