,,Já mu opravdu nerozumím," povzdechla si Hermiona, ,,tak chce abych ho odhalila, nebo abych se přežrala a přibrala?" V rukou svýrala další dopis a dárek od svého ctitele. Tentokrát však nenalezla nic, co by připomínalo nápovědu, jelikož opravdu nevěděla, jak jí má v jeho odhalení pomoci zeleně lemovaná bonboniéra plná srdíček z hořké čokolády. Claire pokrčila rameny a znovu si pročetla dopis. ,,Určitě nechce, abys tloustla, Mio," ozvala se,Ginny a sebrala jí bonboniéru z rukou, načež jí začala zkoumat, ,,ber to jako dárek. Budou Vánoce a on ti chtěl udělat radost." ,,Myslíš?" Zrzka se se souhlasným kývnutím usadila vedle ní na postel, která se den ode dne stále více stávala centrem jejich konverzací a pohodlným místečkem, kam se bez problémů vměstnaly všechny tři a měly zaručené naprosté soukromí a mohly tak kout pykle a vymýšlet tajné plány, a bez řečí jí vrátila bonboniéru zpět. ,,Třeba ti tím chce naznačit, že je tlustý," nadhodila Claire a její kamarádky po ní vrhly nechápavé pohledy. ,,No co? Je to bonboniéra a on psal, že bude posílat nápovědy, ne dárečky pro spokojené bříško, tak mě napadlo, že tím třeba narážel na objem svého pasu." Hermiona se rozesmála. ,,Děláš si srandu? Crabbe a Goyle už v Bradavicích nejsou a znáš snad někoho z našeho ročníku, kdo by byl tlustý?" ,,Kdo říkal, že je z našeho ročníku?" Podotkla Claire a Ginny se plácla do čela. ,,Jestli je to opravdu další nápověda, jak říkáš, znamenalo by to, že bychom vyškrtly všechny kluky z našeho seznamu, protože tlustý není ani jeden." ,,Navíc, Claire," usmála se Hermiona, ,,jsou to srdíčka z hořké čokolády a to opravdu silné, jelikož se z ní jakoby netloustne, což vyvrazí tvou teorii. A Ginny má pravdu, znamenalo by to, že to není nikdo z našeho seznamu a musely bychom začít od znova, i když neznám moc tlustých čarodějů, kromě Crabbeho a Goyla. Takže to je asi pouhý dárek a další nápovědu dostanu zítra. Je to od něho vlastně celkem milé." ,,Asi máte pravdu," zazubila se černovláska, ,,jen si dej pozor, aby to nebylo napuštěné lektvarem lásky." Hermiona, která si zrovna strkala jedno čokoládivé srdíčko do pusy, se zakuckala a vykašlala si ho do dlaně, takže její kamarádky zkřivily obličej znechucením. ,,Já tě zabiju, Claire!" Vyhrkla brunetka a černovláska se rozesmála. ,,Opatrnosti není nikdy dost, Mio." ,,Tak to aby jsi si dala velký pozor, má milá. Tetka Hermiona se totiž rozhodla vraždit!" Vyhrkla, načež začala svou kamarádku honit po dívčích ložmicích a házela po ní čokoládová srdéčka. ,,To je plýtvání dobrým jídlem," vyjekla Ginny nesouhlasně a pokusila se Hermioně bonboniéru sebrat, aby už nedošlo k dalším vraždám mňaminek, ,,to už ho raději sním." Hermiona se zastavila hned, co postřehla, že už v rukou nedrží zásoby střelného materiálu, kterým by se mohla trefovat do své černovlasé kamarádky Claire, a s pozvednutým obočím se podívala na zrzku, která spokojeně žvýkala čokoládová srdíčka od jejího ctitele. ,,A co když tam ten Amorův šíp doopravdy je?" Ušklíbla se Claire a zadýchaně se posadila zpět na postel. ,,V tom případě se místo Hermiony zamiluju do někoho, kdo ani nevím kdo je," pousmála se Ginny a nabídla čokoládky svým kamarádkám, které si je s pokrčením ramen strčily do puy, ,,ale v tom případě, se zamilujete taky." ,,Tak to ne," zamračila se černovláska, ,,já se do nikoho jiného než do Harryho zamilovávat nebudu." ,,Já už málem zapomněla, že se nám naše mimi zamilovalo," uculila se Hermiona. ,,Hele nech toho, jo? To, že jsem z vás všech nejmladší neznamená, že jsem vaše mimi," protočila Claire očima a její kamarádky se znovu rozesmály. ,,Měla bych vám vymyslet nějaké ship name," zamyslela se brunetka, ,,Haire? Clarry? Jo, to by šlo." Černovláska se plácla rukou do čela. ,,Už se opravdu těším, až se zamilujete i vy dvě. To budou jiný ship name." ,,To si holka ještě počkáš," rozesmála se Ginny a setřela si falešné slzy smíchu. ,,Doufám, že tě Harry pozve na ten ples," usmála se Mia, ,,a pokud ne, donutím ho." ,,To je pravda. Kluci by nás měli pomalu začít zvát. Zas tolik úžasných a jrásných čarodějek jako jsme my na vybírání není a pokud si nepohnou, seberou jim nás ostatní," ušklíbla se Ginny. ,,Hermiona už je přeci zabraná," uchechtla se Claire a brunetka zrudla, ,,a helemese kdopak se nám to tu červená!" Hermiona se ani nesnažila zakrýt své rudé líce. Zareagovala jinak a instinktivně. Chopila se první věci, která jí přišla pod ruku, čímž byla v tento moment již prázdná bonboniéra a mrskla jí po černovlásce, kterou trefila přímo do obličeje. Zatímco se Ginny s Hermionou válely smíchy po zemi, Claire si uraženě mnula bolavý nos a tiše mrmlala. ,,Pojďme se radši věnovat něčemu jinému," navrhla a vstala z postele, načež vyrazila ke zdi, na které znovu zviditelnila tabulku se seznamem jmen "nápadníků". ,,Seznam by potřeboval zkrátit, to je pravda," přitakala Ginny a přesedla si tak, aby jí ve výhledu na jména nic nepřekáželo. ,,Ale jak? Víme toho stejně jako včera, kdy jsme se ho pokoušely zkrátit naposledy," povzdechla si Hermiona, ,,a i ten samotný dárek dopadl celkem politováníhodně." ,,Pojďme si znovu prohlédnout všechny dopisy a nápovědy. Na něco přece přijít musíme," namítla Claire a brunetka se tedy vydala pro všechny nápovědy a dopisy, které potom rozestavěla na zem před ně. Jako první tu byl stříbrný, mužský orsten a úvodní dopis, který jí do tohohle všeho dostal.
Zřejmě si říkáš, kdo by ti mohl psát tak pozdě večer v čas, kdy soví pošta nechodí.
Odpověz si sama, Hermiono. Dá se říct, že jsem zájemce o tanec s tou nejhezčí čarodějkou, kterou jsem kdy měl tu čest poznat. Jak už jistě sama víš, chystá se Vánoční ples a já pro tebe mám takový návrh.
Co kdybychom si zahráli takovou "hru"? Pokud podle nápověd, které ti budu každý den posílat, do 24 dnů uhodneš, kdo jsem, stanu se tvým tanečním partnerem, pokud však neuhodneš, zůstaneš sama. Ber, nebo nech být, Mio. Bude to pro tebe risk, nebo zisk. A protože vím, že tak chytrá čaeodějka, jako jsi ty, mou identitu jistě odhalí a přijme mou nabídku, posílám ti první nápovědu.Přeji ti hezký večer a příjemné hádání, má milá Hermiono.
,,Co myslel tím prstenem?" Zeptala se zamyšleně Claire a Hermiona po ní vrhla nechápavý pohled. ,,Ty to opravdu nevíš?" Černovláska pouze zakrotila hlavou v zápor a brunetka si povzdechla. ,,Je to mužský prsten, tudíž logicky symbolizuje to, že je můj ctitel muž a ne žena." ,,To je ale snad jasné už jen z toho dopisu, ne?" Pozvedla Ginny jedno obočí. ,,To je oravda. Sama nevím, proč mi to poslal, když je to jasné." Na to už Hermioně nikdo neodpověděl a tak se přesunuli k dopisu a nápovědě číslo dva, které už ovšem nerozuměly vůbec.
Jak jsem včera slíbil, tak dnes udělám. I s tímto dopisem ti posílám druhou nápovědu k mému odhalení. Pochop, že ti hned nemohu zdělit svou podobu, jako pleť, barvu vlasů, kolej, ani jméno, ale časem se vše dozvíš. A já věřím, že tak chytré čarodějce jistě dojde, co jsem svou nápovědou myslel tentokrát.
A jen abys věděla, jsi opravdu kouzelná a krásná čarodějka, když se tak na tebe dívám, Hermiono.
Odhal mě co nejdříve, ať nejsi na Vánočním plese sama, princezno.
Tvůj ... .,,V čem mi má sakra napovědět fotka bouřkových mraků?" Vyhrkla nechápavě Hermiona, dívajíc se přitom na druhou nápovědu od svého dopisovatele. ,,Tak to nemám šajna," pokrčila rameny Claire, ,,třeba má rád hnusný počasí, nebo je milovník bouřkových mraků." ,,Jak fakt, Claire? Blbější odůvodnění jsi si vymyslet nemohla?" Rozesmála se Ginevra. ,,No co?" Zamračila se černovláska. ,,Samy nemáte nic lepšího, tak prostě typuju." ,,Achjo," povzdechla si zrzka a s úsměvem se otočila na Hermionu, ,,co myslíš ty, Mio?" ,,Já sama nevím. Nechápu, oroč by mi posílal zrovna obrázek bouřkových mraků. Možná, že je jeho jméno spojené s bouřkou... není v Bradavicích někdo jménem Blesk? Nebo Hrom?" ,,Ty máš taky dobrý typy, tyjo," uchechtla se Ginevra, ,,ani jedna z vás nemáte nic logického." ,,Ty se nesměj," odfrkla si Claire, ,,ty nemáš ani to. My se alespoň snažíme něco vymyslet a ty se jen směješ." ,,Ale já-" ,,Přestaňte se hádat a raději se pojďte zamyslet nad tou dnešní nápovědou. Když se budeme dohadovat, nikdy ho neodhalím," utla to Hermiona a začala očima ořejíždět po dopisu z dneška. Byl zvláštní. Nevěděla proč jí to tak ořopadalo, ale nedokázala přijít na to, co na něm bylo tak divného.
Pokud ti to nebude vadit, dovolil jsem si dnes místo nápovědy poslat něco dobrého na zub.
Sice dnes nedostaneš žádnou nápovědu, která by tě doslova navedla k mé osobě, ale myslím, že ti to pro jednou neuškodí. Navíc tvé chytré hlavince jistě neunikne pár detailů, které se i v tak obyčejné bonboniéře skrývají a mohly by ti přecijen trochu pomoci.
Hlavně všechno nesněz hned, aby se ti nezkazily zuby a ty bys nepřišla o svůj kouzelný úsměv. Nebudu se zlobit, když nabídneš pár srdéček i svým kamarádkám Claire a Ginny, vím, že ti s mým odhalením pomáhají.
Tak snad ti přijdou k chuti, princezno.
Užij si zbytek dne a vyspy se do krásy, i když to ani nepotřebuješ.
Tvůj ... .Neměla ponětí, proč se jí na tom dopisu tolik věcí nezdá. Možná to, že v něm píše o detailech, jež jí nemají uniknout a to jí přišla bonboniéra kromě zeleného lemování naprosto identická, jako ty ostatní. Možná taky to, že zmiňuje Ginny a Claire, i když by většina lidí napsala Weasleyová a Wooringtonová, jenže ani to Miu nedovedlo přesvědčit o tom, že je ctitel zná. A hlavně jí znejistila slova o jejím krásném úsměvu a vzhledu. Ten neznámý ji měl asi opravdu rád. Obtěžuje se s dárky pro ni a ona je hází po kamarádkách... někdy by se nad sebou měla opravdu zamyslet.
Kdyby jen její ctitel věděl, jak dopadla ona bonboniéra se zeleným lemováním...
***
ČTEŠ
Dramione - Advent calendar
FanfictionHermioně každý den chodí soví poštou dárečky a nápovědy od tajného ctitele, které by jí měly s použitím chladné logiky pomoci odhalit, kdo je onen neznámý. U každého z dopisů vždy chybí podpis, ale říkají vlastně to samé. A to, že pokud Hermiona taj...