8.12.

283 21 6
                                    

Claire zazívala. Proč museli mít zrovna dvojhodinovku Dějin čar a kouzel s Binnsem, jehož monotónní výklad je vždy tak unavil a nebýt Hermiony, která byla vůči němu snad imunní, zřejmě by usnuli na lavici. ,,Nemá někdo nějaký životabudič?" Promnula si oči její zrzavovlasá kamarádka, která se znaveně ploužila po jejím boku a snažila se neusnout za chůze. ,,Nějaká z formy, Weasleyová!" Zavolal za ní Blaise a pobaveně se ušklíbl. Jak moc ho bavilo, dělat si srandu ze své přítelkyně, která to naštěstí brala s humorem a ne jako urážky, jak by tomu bylo ještě před pár lety. ,,Sklapni, Zabini," oplatila mu to stejným tónem Ginny a protáhla si bolavá záda. Měl pravdu, pozítří hrají famfrpál a ona je kvůli dnešnímu a včerejšímu zrušenému tréninku celá zlenivělá. S takovou je Zmiozel hravě porazí a to by jí s tím potom Blaise štval alespoň měsíc. Měli prostě oba až moc velké ego na to, aby tomu druhému nepřipomínali jeho porážku ve famfrpálu. ,,Nevšímej si ho," prohodila Hermiona a pokračovala v cestě dál. Byla z celé třídy jediná, kdo udržel oči otevřené a zapisoval si každé profesorovo slovo. ,,Potřebuju se nějak probrat," zívla znovu Claire, ,,ještě, že jdeme do těch Prasinek, jinak bych asi usnula a probudila se až zítra. To by člověk nevěřil, jak moc ty Binnsovy hodiny uspávaj." ,,To máš pravdu," kývla Ginny a pousmála se.
     ,,No kde jste?" Spráskla ruce Parvati a pohledem přejela zadýchanou Hermionu, Claire a Ginny. ,,Ty chodí pozdě vždycky. Tomu se už nemusíš ani divit, Parvati," ušklíbl se Ron. ,,Sklapni, Ronalde," zavrčela jako pokaždé Claire a postavila se vedle Harryho, který už ji nedočkavě vyhlížel a nervózně přešlapoval na místě. ,,Co jsem zase řekl zle-" vyjekl Ron a Padma, která s ním tvořila dvojici, ho s úsměvem přerušila. ,,Neřeš to." ,,Hermiona nemohla najít šálu, tak jsem jí musela pučit svoji a to mi trvalo dlouho, takže nakonec byla tak hodná Claire a vyhrabala nějakou ze své skříně," objasnila Ginny a s úsměvem zabrala místo vedle Michaela Cornera, se kterým do Prasinek chodila pokaždé, dokud nepřišel čas a ona se od skupiny neodpojila s tím, že jde za Jade, i když ve skutečnosti vždycky zamířila za Blaisem. ,,No to je mi panečku výmluva," zasmál se Dean a po Seamusově boku konečně vyrazil v před. ,,To nebyla výmluva! To byla pravda!" Vyhrkla Claire dotčeně a tím rozesmála polovinu celé skupiny. ,,To on přeci ví, ty trdlo," zasmál se Harry a objal ji kolem pasu. ,,Trdlo? Já nejsem žádné trdlo, Pottere," odsekla Claire na oko naštvaně a nafoukla uraženě tváře. Harry jí je jedním pohybem ruky splaskl a s úsměvem od ucha k uchu ji nechal odložit si svou hlavu na jeho rameno.
   Cesta jim příjemně a rychle utíkala a konverzace ani v nejmenším nevázla. Všichni se zapáleně bavili se svou dvojicí a nebo se smáli vtipům, kterými je těšila Claire, což byl tak veselý člověk, že by neunesl mrtvolné ticho, co by zavládlo, kdyby všichni mlčeli. ,,Co hodláme dělat dneska?" Zeptal se Neville a věnoval Lence, která šlapala sníh po jeho boku, zářivý úsměv. Havraspárka jako vždy nezklamala a oblékla se tak, jakoby mířila spíš na maškarní, než na vycházku do Prasinek. Měla na sobě oranžovo žlutý kabát s rudými střapci a bambulkami na rukávech, tlusté, pletené a fialové rukavice s podivnými vzory, tmavě zelené a zateplené legíny a přes uši měla přetažený modro růžový kulich s velkou, sněhově bílou bambulkou. A Nevillovi se její bláznivý styl líbil. Obdivoval ji v tom, že se nebála vybočit z davu a to opravdu o hodně čísel. ,,Co třeba...," zamyslela se Claire a přitom nenápadně tvořila sněhovou kouli ve svých rukou, ,,bitku?!" Ve chvíli, kdy ji dokončila se odpojila od zmateného Harryho a vyběhla stranou, načež kouli mrštila po Seamusovi, kterého trefila přímo do nosu. ,,Za to zaplatíš, Wooringtonová!" Vyjekl Seamus a černovláska se rozesmála, jako nějaký blázen, po šesti letech v Azkabanu. Jenže platí pravidlo, že kdo se směje poslední, ten se směje nejlíp, takže jí během několika sekund přistála snědová koule na tváři a její úsměv tudíž velmi rychle zmizel. ,,Kdo to byl?!" Zavrčela a oklepala si sníh z tváře, což ovšem neměla dělat, jelikož jí napadal za krk a to byl taky jeden z důvodů, proč ho nenáviděla. ,,To se ti povedlo, Ginny," uchechtla se Hermiona a hned na to zamrzla na místě, jelikož právě odhalila jméno toho, jdo černovlásku trefil a to byla cesra do pekla. ,,Zachraň se kdo můžeš, Claire bzde vraždit!" Vyjekla zrzka a se smíchem se rozeběhla pryč od nazlobené Nebelvírky, která se za ní hnala s předem připraveným střelivem. ,,Připrav se na smrt, Ginevro!" Vyhrkla Claire a zamířila, jenže i přes to, jak dobrý střelec byla ve famfrpálu a měla naprosto přesnou mušku, což potvrzovalo i to, že nikdy neminula cíl, bohužel netrefila Ginny, ale člověka,kterému se zrzka vyhýbala, aby ho nesrazila. Blaise Zabiniho. Claire se rozesmála při pohledu na překvapeného Zmiozela, kterému stékaly studené kousky sněhu po tváři a padaly mu na jeho perfektně upravený, černý kabát. ,,Nemyslím si, že by tu bylo něco k smíchu, Wooringtonová," řekl nazlobeně Blaise a setřel si smíh z tváře. A i když se snažil působit seriózně, cukaly mu koutky a on měl co dělat, aby se nerozesmál taky, jelikož měla černovláska až moc nakažlivý smích. ,,Já ano," vyhrkla Claire mezi smíchem, ,,ty." A jelikož se ve všech Nebelvírech probudila zvědavost, vmžiku se do jednoho seskupili kolem Wooringtonové a Weasleyové a nechápavě pozorovali scénu mezi nimi a Zmiozeli, kterých též přibylo. ,,To vás opravdu baví se koulovat?" Pozvedl Theo jedno obočí a ušklíbl se. Vlastně by se k nim sám nejraději přidal, ale copak to mohl dát najevo? ,,Tak to pardón. Zmiozelové mají asi jiné zájmy, než ubohé koulování," ušklíbla se Ginny a mrkla na Blaise, který se na ni pobaveně zašklebil. Bez jediného slova se otočil a společně se svou partou, kde nechyběl ani Draco Malfoy, se vydal pryč, jenže... to byla pouze finta. Jelikož si Nebelvírové mysleli, že jsou Zmiozekivé opravdu na odchodu, přestali si všímat jejich činnů a nepostřehli tak, že začali tvořit sněhové koule a než se rozkoukali, přilétla ze strany hadů hotová salva. ,,Chcete válku? Máte ji mít!" Vyhrkla Claire, kterou zasáhla koule od Pansy Oarkinsonové přímo do hlavy a začala si vytvářet střelivo.
   Koulovali se dlouho. Nikdo z nich nemohl říct, že by si to neužíval. A Hermiona musela uznat, že jsou vlastně Zmiozelští naprosto normální a dokonce je s nimi i sranda. Bitva neměla vítěze, prohráli všichni, jelikož nikdo nezůstal nezasažený. Poprvé za celý dodatkový rok všichni spatřili Draca Malfoye taky s jiným výrazem, než nepřítomným a posmutnělým. Bavil se a to opravdu dobře. Vlastně to bylo porvé, co Nebelvíři uviděli Zmiozeli se smát a nejen ušklíbat, jak to měli ve zvyku. Nakonec tedy ukončili sněhovou válku, vyhlásili mír a všichni společně se vydali na máslový ležák ke Třem košťatům. Vlastně mezi sebou zakopali válečnou sekyru, aniž by si to vůbec uvědomili a mír, který uzavřeli, nebyl jen v ohledu sněhové bitvy. Poprvé za staletí se spolu všechny koleje bavily jako sobě rovné, bez hádek a hloupých komentářů. Tolerovali se a to byla cesta k vítězství. Nebo alespoň to si říkala profesorka McGonagallová, která onu podivuhodnou skupinku pozorovala okny jakéhosi hostince, který jí poskytoval skvělý pohled na jejich koulovačku.
   U Tří Košťat se všichni posadili k jednomu stolu a povídali si. Nehledě na svou kolej, či rodinu. ,,Hermiono," sykla Claire a hlavou jí naznačila, že se má podívat na okno hostince, za kterým na velkém balíku postával soví sameček s dopisem v zobáčku a skenoval je pohledem, ,,to bude pro tebe." Nebelvírka se s kývnutím a beze slov zvedla a vydala se ke dveřím, které otevřela, vyšla ven a potom co si převzala poštu se zase objevila uvnitř. Balík, který držela v rukou, byl přibližně stejně velký jako ten, ve kterém se ukrývaly zateplené ponožky a taky byl stejně měkký. Ignorujíc otázky zvědavých Zmiozelů a naprosto stejně napjatých Nebelvírů, roztrhla papír, ve kterém bylo oblečení zabalené a s příjemným překvapením zjistila, že se uvnitř ukrývá vínová kašmínová šála, která se jí nyní, když svou předešlou ztratila, velmi hodila. To jí ji ten ctitel ukradl, aby jí mohl dát tohle a potěšit ji a nebo je to prostě jen dobrá náhoda?

Ahoj, princezničko,
Dnes tu pro tebe mám takový dáreček, aby jsi mi nenastydla, když venku začalo znovu sněžit a tvé výpravy do Prasinek se tak zdvojnásobily.

Máš sice ještě šestnáct dní na to, aby jsi mne odhalila, ale být tebou, pospíšil bych si. Dej do toho všechno, Mio a já věřím, že mne odhalíš. Už se na to těším, princezno, ani nevíš jak moc.

Tančit s tebou bude jako bych se ocitl v pohádce... a já doufám, že nikdy neskončí. Všechny pohádky přeci mají dobrý konec, no ne? A já věřím, že tomu tak bude i u nás dvou.

Tak si pospěš, princezno moje, ať na tebe tvůj princ zbytečně dlouho nečeká,
Tvůj ... .

,,Od koho to bylo?" Vyzvídal dál Blaise a Ginny měla co dělat, aby ho udržela v klidu na židli, jinak by z ní už dávno vylítl, sebral Hermioně z rukou dopis a začal si ho číst, což by bylo horší, než kdyby ho dostal do své moci například Harry, nebo Ron. ,,Ale," mávla nad tím rukou Parvati a zazubila se, ,,Hermioně zase píše Claiřin bratranec Joshua." Myslela si, kdovíjak není chytrá, když je takhle obalamucuje, ale opak byl pravdou. I když Blaise té lži věřil, jako jeden z mnoha, čtyři dívky přecijen nebyly jediné, kdo věděl, že Parvati uvedla nesprávného člověka.

Draco Malfoy zkrátka věděl svoje.

***

Takže, moji zlatí čtenáři♥
Strašně se vám všem omlouvám, že to vydávám tak pozdě, když už se většina z vás chystá ke spánku, stejně jako já a někteří už možná spí, jelikož je omrzelo čekat na novou kapitolu, ale dneska jsem to časově vůbec nestihla. Jelikož já pitomec nemám předepsané kapitoly, doháním to ve dny, kdy je mám vydávat, takže jsem v jednom kole. Navíc se mi dnes vůbec nedařil začátek kapitoly, tudíž byl debilní i zbytek a já jsem na sebe vůbec hrdá, že jsem nakonec něco opravdu vydala, protože to tak opravdu nevypadalo. Ale kvůli vám jsem se hecla a řekla jsem si, že nepůjdu spát, dokud to nedopíšu a nevydám a tak jsem tu s novou kapitolou, kterou si stejně všichni přečtete až zítra, takže to bude stejně debilní, jako kdybych dneska nic nevydala, ale což.
Všem přeji dobrou noc a já to jdu konečně vydat a spát, ať zítra nevyoadám jako zombie^^♥

Dramione - Advent calendar Kde žijí příběhy. Začni objevovat