Byl to už druhý den, co Hermiona navštívila ošetřovnu a to byla naprosto zdravá. Chodila tam kvůli Claire, která stále spala a její ruka zůstávala stejně chladná. Nevypadala o nic lépe, než včera, ale přecijen ji uklidňovala myšlenka, že Poppy Pomfreyová si poradí se vším. Bohužel už jim profesorka McGonagallová úplné volno nedala, ale omluvila je alespoň z odpoledních hodin, které nebyly zas tak moc důležité a tak ji mohla jít navštívit až po výuce.
,,Ahoj," pousmál se na ni blonďák, sedící na posteli s jakousi knihou v čistě černém obalu, který zřejmě sloužil k tomu, aby zakryl název. Hermiona se zazubila nazpět, zavřela za,sebou dveře a vydala se ke Claiřině posteli, kde vyjímečně nikdo neseděl, jelikož měl Harry s Ginny famfrpálový trénink a ačkoli černovlásek nechtěl svou vyvolenou opouštět, musel svůj tým připravit na další utkání, které se mělo konat již za pět dní. Navíc se museli naučit hrát skvěle i bez Deana a Claire, takže pracovali s ne zas tak dobrými náhradníky a měli toho zkrátka víc než dost. ,,Ahoj," oplatila mu pozdrav a posadila se na židli mezi postelí Draca Malfoye, se kterým po sedmi letech konečně mluvila jako s člověkem a ne jako ohavnou krysou, se kterou by nejraději vydrhla podlahu a pak ji hodila zpět do kanálu, odkud přišla a její kamarádky Claire Wooringtonové, kterou okamžitě chytla za studenou - co stzdenou, byla přímo ledová - , ruku, na které měla navlečený stříbrný prstýnek se smaragdem, jež jí včera darovala. ,,Madam Pomfreyová říkala, že se její stav lepší, i když to není znát," ozval se znovu Draco a odložil záhadnou knihu na stolek vedle sebe, ,,rány se jí pomalu, ale jistě hojí. Ale bude tu prý ještě dlouho, nejméně čtrnáct dní." ,,Čtrnáct?" Podivila se Hermiona. ,,Dohromady ano," přitakal blonďák a znovu si poposedl na posteli, jelikož už mu to nepřipadalo komfortní. I když musel uznat, že bolavý zadek se dal vydržet lépe než bolest, jež mu projela celým tělem hned, co se jakkoli pohl. ,,Ale to nestihne ples," zesmutnila brunetka a upřela pohled na bledou tvář své kamarádky, ,,tak moc se na něho těšila. Měla jít s Harrym, víš?" ,,S ním? To bych nečekal, že někdo jako ona pojede po takových, jako je Potter," ušklíbl se Draco a tentokrát nechtěně prudce se pohl, když se pokusil dostat ke skleničce s vodou, jež byla na jeho vkus od něho až moc daleko a tak se musel natáhnout. Takže si samozřejmě zajistil nový příval bolesti a musel se silně kousnout do rtu, aby nevykřikl, i když z něho nakonec vyšlo bolestné syknutí, jemuž prostě zabránit nemohl. ,,Neměl by jsi se tolik hýbat, Draco. Ubližuješ si tím," zamračila se Hermiona a ignorujíc fakt, že mu poprvé řekla jménem, vstala a přešla k jeho lůžku, aby mu podala skleničku, pro kterou se natahoval. ,,Děkuju," pokusil se usmát blonďák, jelikož ho stále bodalo v oblasti břicha, na které tak tvrdě dopadl a měl ho nehezky pohmožděné. ,,Není zač." Hermiona se porozhlédla po místnosti a zjistila, že celou jejich konverzaci poslouchají ještě další dva páry zvědavých uší. Heather Daviesová je celou dobu pozorovala a kdyby mohla, dávno by na sebe upozornila, jenže s přeraženou čelistí jí to zrovna dvakrát dobře nešlo a jelikož nemohla mluvit, skoro ani huhlat, pouze mlčky přihlížela a v hlavě jí létalo nespočet otázek. Nebelvír se baví se Zmiozelem jako s přítelem? To se jen tak nevidí. I když... ona sama se vlastně s některými Nebelvíry trochu bavila, ne jako kamarádka, ale neměla až takový problém s nimi započíst řeč a navíc byla kamarádkou Jade Darkwoodové, která se snad přátelila i se samotným Harrym Potterem. A druhým zvědavcem byl samozřejmě Dean Thomas. Ten sice mluvit mohl, jenže mu přišlo neslušné ty dva rušit v takové chvíli, navíc celkově oněměl, jelikož opravdu nečekal, že si Hermiona, ano opravdu HERMIONA GRANGEROVÁ, něco začne s Dracem, počkat- s DRACEM MALFOYEM. ,,Deane?" Vyhrkla zaraženě brunetka. ,,Ahoj, Hermiono," pousmál se Nebelvír a podíval se na Draca, který znovu schoval úsměv za svou neutrální masku, ,,neřekla jsi mi, že se s NÍM bavíš." ,,Víš... Deane-" začala Hermiona, ale Malfoy ji nenechal domluvit. ,,Včera jsme se usmířili. A to už jsi spal, takže ti to nemohla říct." A co Deana překvapilo bylo to, že se Draco pokusil věnovat úsměv i jemu a navíc z jeho hlasu nešla slyšet arogance, jakou by od něho čekal. ,,Aha," vypadlo z něho, jelikož byl stále moc zaražený na to, aby ze sebe dostal smysluplnou větu. A jelikož Hermiona nestála o trapné ticho, které nastalo, jelikož nikdo z nich nevěděl co říct, vystřelila ze sebe první věc, která ji napadla. ,,A kdy tě odsud vůbec pustí, Deane?" A zvolila dobře. ,,No," začal s úsměvem Nebelvír, ,,madam Pomfreyová říkala, že mi dnes dá ještě nějaké lektvary a životabudiče, nebo co ona u sebe všechno má a v noci už bych mohl zase spát ve své vlastní posteli." ,,Takže tě pustí už dneska? No to je úžasné," rozzářila se Hermiona. ,,Prý se nesmím namáhat, sportovat a první budu asi chodit jen s něčí pomocí, ale jinak bych měl být v pořádku, takže mě opravdu pustí. Večer si pro mě přijde Seamus a pomůže mi dostat se odsud," zazubil se Dean. Hermiona se otočila a znovu se posadila ke Claire, kterou chytila za studenou ruku a povzdechla si. ,,Jenom Claire tu bude trčet ještě dlouho," řekla potichu, ,,kor když se ještě ani neprobudila." ,,Ona se probe-" ,,Návštěvní hodiny už zkončily, slečno Grangerová. Vaši přátelé musí odpočívat," přerušila je právě příchozí Poppy Pomfreyová s několika podivně vyhlížejícími lektvary v rukou a zastavila se až u postele, kde stále spala Claire, ,,takže vás musím poprosit, abyste už šla." ,,Jistě," smutně se pousmála Hermiona a zvedla se na odchod. Naposledy věnovala pohledy svým přátelům a z pozdravem se vydala pryč. ,,Ahoj, Hermiono," uslyšela za sebou ještě hlas Draca Malfoye, ale než mu stačila odpovědět, zavřely se za ní dveře. S povzdechem se vydala potemnělou chodbou, směrem k Nebelvírské společenské místnosti, kde v dívčích ložnicích hodlala počkat na Ginny.
,,Kdes byla tak dlouho, Hermiono?" Zeptala se jí Parvati hned, co brunetka vešla do místnosti a posadila se na svou postel. ,,Na ošetřovně," pousmála se Hermiona, ,,s Claire to vypadá pořád stejně, ještě se neprobrala, ale Deana dneska propustí." ,,To je skvělé, teda- to s Deanem, s Claire je to-" ,,Vím, jak to myslíš, Parvati," zasmála se brunetka a vyhlédla ven z okna, kde se začínalo pomalu stmívat, ,,kdy se vrátí Ginny?" ,,Každou chvílí," usmála se černovláska, ,,co dopis? Dostala jsi dnes něco?" ,,No vidíš! Málem bych zapomněla," vyhrkla Hermiona a začala cosi divoce hledat v kapsách, ,,chtěla jsem to otevřít až na ošetřovně, aby to slyšela i Claire, ale nějak se mi to vykouřilo z hlavy." Nakonec s jedné kapsy vyndala dosud nedotčenou obálku a černou krabičku od svého ctitele.Ahoj, princezno,
Začínají mi docházet pozdravy, tak je budu asi hodně opakovat.Dnes jsem se ti rozhodl poslat řekl bych dosti jasnou nápovědu. Je mi jasné, že ti jistě okamžitě dojde co tím myslím. Snad mě kvůli tomu neodsoudíš, Hermiono.
Doufám, že se má Frigus dobře. Vlastně ani nevím, co ti mám psát, jelikož je toho, co ti chci říct, až moc, na jeden dopis, takže si to nechám až na dobu, kdy mě opravdu odhalíš.
Tvůj seznam se určitě zase zkrátí a to celkem rapidně, myslím, že až se Claire probudí, bude nadšená,
Měj se nejlépe, jak můžeš Hermiono a hlavně pozdravuj svoje kamarádky,
Tvůj ... .,,Rozbal to," pobídla ji Parvati hned, co si přečetla celý dopis a Hermiona se chopila černé krabičky. Opatrně ji otevřela a strnula úžasem. ,,Je to Zmiozel," vyhrkla zaraženě Parvati hned, co uviděla obsah krabičky. Nacházely se v ní stříbrné náušnice s hady, které zdobily oči z miniaturních zelených kamínků. Hermiona neměla slov. Jediné, co věděla opravdu jistě bylo, že má Parvati pravdu. A nejen ona, ale i samotný ctitel. Proč? Napsal jí, že se jejich seznam zkrátí. A to byla pravda.
Opravdu to vypadalo, že bude muset vyškrtávat.
***
Achjo, poslední dobou nějak nestíhám vydávat kapitoly,
Opravdu se vám za to omlouvám, ale mám toho vážně moc.
Navíc jsem s touhle kapitolou strašně nespokojená, ale už prostě nemám čas na to, abych ji přepisovala, takže promiňte, za její hroznou kvalitu. Je vlastně úplně o ničem. Slibuju, že ty další už budou lepší♥
Děkuju za trpělivost, miluju vás♥♥♥
ČTEŠ
Dramione - Advent calendar
FanfictionHermioně každý den chodí soví poštou dárečky a nápovědy od tajného ctitele, které by jí měly s použitím chladné logiky pomoci odhalit, kdo je onen neznámý. U každého z dopisů vždy chybí podpis, ale říkají vlastně to samé. A to, že pokud Hermiona taj...