,,Takže, Parvati," usmála se Hermiona a mrkla na Claire, ,,jelikož jsi jediná z naší ložnice, kdo neví o takovém malém "tajemství", rozhodly jsme se tě dnes zasvětit." Parvati se nejistě usmála a přikývla. Neměla sebemenší tušení, co tak důležitého se jí dívky rozhodly zdělit, aby ji kvůli tomu doslova unesly. Procházela se zrovna po chodbě, po boku svého dvojčete Padmy a povídala si s ní o Ronovi, když se Claire vynořila ta ní a zacpala pusu rukou, nacož ji dramaticky odtáhla pryč a s pomocí Hermiony a Ginny ji dostala do Nebelvírské společenské místnosti, odkud ji potom dotáhly do svých ložnic. A ano, byl to nápad Wooringtonové, jelikož Grangerová by Patilovou prostě odchytla a poprosila ji, jestli by si s nimi nemohla promluvit, jenže Weasleyová se přiklonila k černovlásčinu návrhu, kvůli pocitu, že to bude větší sranda. No dobře, zábava to možná byla, ale ne oro překvapenou a vyděšenou Parvati a nechápající Padmu, která teď možná ohlašuje ukradení své sestry profesorce McGonagallové, která na tyhle vtípečky zrovna moc není. ,,Takže," začala Claire, ,,jak sama víš, Hermioně někdo poslední dobou posílá dopisy a dárečky." Parvati souhlasně přikývla a přelétla své tajemně se tvářící kamarádky neurčitým pohledem. ,,Ano, tvůj bratranec Joshua, sama jsi to včera říkala." Claire se rozesmála a Ginny se začla pobaveně pošklebovat, přičemž se stále snažila působit naprosto seriózně. ,,Co je?" Zamračila se Parvati a nechápavě si černovlásku prohlédla. ,,Řekla jsem snad něco špatně?" ,,Zádného bratrance Joshuu nemám," zasmála se Claire, ,,byla to jen výmluva, aby kluci nestrkali nos do našich věcí." Parvati vypadala trochu zaskočeně. ,,A kdo ti to teda poslal, Hermiono, když ne Joshua?" ,,Víš, Parvati," začala pomalu brunetka, ,,v den, kdy nám McGonagallová oznámila, že se bude konat ten Vánoční ples, dostala jsem takový... dopis." ,,Jaký dopis?" ,,Víš co, Hermiono? Radši jí to všechno ukaž, pochopí to lépe," navrhla Ginevra a brunetka tedy s kývnutím vstala a z šuplíku u nočního stolu vytáhla všechny dopisy a dárky od svého ctutele. Jako minule je rozložila před ně a podívala se na zmatenou Parvati. ,,Co to má být?" ,,Jen si ty dopisy přečti a pochopíš," ušklíbla se Claire a Parvati se tedy chopila prvního z dopisů, načež začala číst.
Zřejmě si říkáš, kdo by ti mohl psát tak pozdě večer v čas, kdy soví pošta nechodí.
Odpověz si sama, Hermiono. Dá se říct, že jsem zájemce o tanec s tou nejhezčí čarodějkou, kterou jsem kdy měl tu čest poznat. Jak už jistě sama víš, chystá se Vánoční ples a já pro tebe mám takový návrh.
Co kdybychom si zahráli takovou "hru"? Pokud podle nápověd, které ti budu každý den posílat, do 24 dnů uhodneš, kdo jsem, stanu se tvým tanečním partnerem, pokud však neuhodneš, zůstaneš sama. Ber, nebo nech být, Mio. Bude to pro tebe risk, nebo zisk. A protože vím, že tak chytrá čaeodějka, jako jsi ty, mou identitu jistě odhalí a přijme mou nabídku, posílám ti první nápovědu.Přeji ti hezký večer a příjemné hádání, má milá Hermiono.
,,Byl k tomu tenhle prsten," dodala Hermiona a ukázala na stříbrný, mužský prsten ležící u roztržené obálky číslo jedna. ,,A ty jsi to přijala?" Otázala se Oarvati a převalila prsten ve svých drobných prstech, u čehož ho zkoumavě pozorovala. ,,Jasně, že ano," usmála se brunetka, ,,ty bys to snad nechala jen tak být?" Parvati s úšklebkem zavrtěla hlavou v zápor. ,,No vidíš," sykla Ginny. ,,Další den mi přišlo tohle," prohodila Hermiona a podala Nebelvírce druhý dopis i s fotkou bouřkových mraků.
Jak jsem včera slíbil, tak dnes udělám. I s tímto dopisem ti posílám druhou nápovědu k mému odhalení. Pochop, že ti hned nemohu zdělit svou podobu, jako pleť, barvu vlasů, kolej, ani jméno, ale časem se vše dozvíš. A já věřím, že tak chytré čarodějce jistě dojde, co jsem svou nápovědou myslel tentokrát.
A jen abys věděla, jsi opravdu kouzelná a krásná čarodějka, když se tak na tebe dívám, Hermiono.
Odhal mě co nejdříve, ať nejsi na Vánočním plese sama, princezno.
Tvůj ... .
ČTEŠ
Dramione - Advent calendar
FanfictionHermioně každý den chodí soví poštou dárečky a nápovědy od tajného ctitele, které by jí měly s použitím chladné logiky pomoci odhalit, kdo je onen neznámý. U každého z dopisů vždy chybí podpis, ale říkají vlastně to samé. A to, že pokud Hermiona taj...