,,Kdy máte teda to utkání, Claire?" Zeptala se Hermiona a přesedla si na své posteli, jelikož jí už bolela noha, na které si seděla. ,,Zítra. Harry říká, že Zmiozel hravě porazíme. Prý měli tréninky zrušené taky a my si na tom dnešním pěkně mákneme. Musíme být ve formě. Nesnesu porážku," prohodila černovláska a pokračovala v protahování svých končetin. ,,Ty ten famfrpál bereš opravdu vážně," ušklíbla se brunetka a Claire se napřímila. ,,No co? Prostě ráda vyhrávám." ,,Všichni víme, jak je Claire soutěživá, Hermiono," usmála se Ginny, která zrovna vyšla z koupelny, kde měly mimo jiné i záchod a přisedla si ke své hnědovlasé kamarádce, ,,nech už toho protahování a pojď se za námi." Claire si s povzdechem prokřupala prsty na rukách, ale poslechla a zabrala si místo u stěny, aby se o ni mohla pohodlně opřít zády. ,,Nech toho! Víš jak mi ten zvuk vadí!" Sykla Hermiona a rukama si zakryla uši, aby neslyšela, jak si černovláska s úšklebkem prokřupává i zbylé části těla jen proto, aby ji naštvala. ,,To tě to fakt baví? Chováš se jak malý dítě," povzdechla si Ginny a pozorovala, jak Claire uraženě nafukuje tváře, které jí okamžitě splaskla. ,,Ale tak do háje! Proč mi to furt všichni dělaj? Nejdřív Harry a teď ty!" Zamračila se černovláska a založila si ruce na hrudi. Nenáviděla, když jí někdo splaskával nafouklé tváře. Jako... od Harryho to ještě snesla, ale od Ginny už jí to příjemné nebylo. Zrzka se nad jejím počínáním rozesmála, takže se málem překlopila do zadu a kdyby nebylo pohotového rexlexu a postřehu její černovlasé kamarádky, skončila by nejspíš na zemu, jelikož seděla na samém kraji postele. Hermiona do nich drcla ramenem a hlavou jim naznačila, aby se podívali na okno, za kterým znovu seděl jim už moc dobře známý soví samec. ,,Čekala jsem, kdy se objeví," ušklíbla se Claire a s úžasem zjistila, že se vedle něho znovu nachází její sovička Yami, ,,a tahle taky. Od včerejška se neukázala." Hermiona s úsměvem vstala a otevřela oběma sovám páleným okno, kterým ihned proletěly dovnitř, do tepla dívčích ložnic. Samec přistál na Claiřino pravé rameno a Yami na to levé, nacož ze sebe oba oklepali sníh a černovláska sebou trhla, když se její rozpálená pokožka setkala s chladnými kapkami vody. ,,Teda," zasmála,se Ginny, ,,mají tě rádi." Hermiona nechala okno otevřené, jelikož jí bylo jasné, že až si převezme svou poštu, budou se sovy chtít znovu dostat xco nejrychleji pryč, tak oroč jim blokovat cestu? Přešla ke své posteli, nechala samce přelézt na její ruku a poté mu opatrně vzala dopis ze zobáčku. Znovu nesl jenom jeho a nic jiného. Nápověda tedy musela být uvnitř. ,,Děkuju," usmála se na sovu Hermiona a ta se zahoukámím vzlétla a zmizela otevřeným oknem venku. Yami už se zvedala, že poletí za ním, ale Claire ji nenechala. Chytila ji tak, aby jí mic neudělala, ale zároveň taky tak, aby jí nemohla klovnout, ani odletět. ,,Ty milá zlatá ještě nepoletíš," ušklíbla se černovláska, ,,klidně už to okno zavři, Mio, jde sem zima. Já si tu zatím popovídám tady se slečnou." Brunetka nad ní pouze nevěřícně pokroutila hlavou, ale udělala, co po ní její kamarádka chtěla. V okamžiku, kdy se okno zavřelo a Yami tudíž (podle Claire) neměla kudy utéct, pustila ji a sovička s nesouhlasným zahoukáním dostala do vzduchu a začala lítat po pokoji jako blázen, u čehož se snažila najít východ. A taky že našla. Dřív, než stihla Claire své sově cokoli říct a mateřsky ji pokárat kvůli tomu, že se dva dny neukázala, vylétla Yami škvírkou u druhého pootevřeného okna. A ta byla tak malá, že by člověk nevěřil, že se tam to zvíře dokázalo protáhnout. ,,Jaj," vypadlo ze zaražené Claire, ,,druhé okno. To mě mohlo napadnout." Ginny se znovu rozesmála, u čehož si dávala pozor na to, aby na té zemi tentokrát opravdu neskončila. ,,Však já si s tím nevychovaným holomkem promluvím," mrmlala Claire, ,,mě bude poslouchat. To vám povídám." ,,Děláš, jakoby to bylo tvoje dítě," uchechtla se,Ginny. ,,A není snad?" Podivila se černovláska a zrzka pozvedla jedno obočí. ,,Hermiono? Claire zas hráblo." Brunetka jim však znovu nevěnovala pozornost. Od doby, co Claire zmínila druhé okno, měla nos zabořenýv dopise a horlivě hltala řádky.
ČTEŠ
Dramione - Advent calendar
FanfictionHermioně každý den chodí soví poštou dárečky a nápovědy od tajného ctitele, které by jí měly s použitím chladné logiky pomoci odhalit, kdo je onen neznámý. U každého z dopisů vždy chybí podpis, ale říkají vlastně to samé. A to, že pokud Hermiona taj...