TANITIM

782 166 75
                                    


Bade ve Arslan' ın geçmişten gelen kavgasına bir de küçük yaşta kimsesiz kalan kalan Peri ' mizin velayeti katılınca olaylar iyice karıştı !

Peri Daha 4 yaşında olmasına rağmen  hem annesini hem de babasını kaybetmişti. Tam olayları atlatıp teyzoşu Bade ile güzel vakitler geçirmeye başlamışken bir de velayet davası çıkmıştır. Peri   kızımızın amcası Arslan, yıllar sonra kardeşinin vefatının üzerine kesin bir kararla Türkiyeye dönmüş küçük yeğenini , kardeşinden kalan tek hatırasını yanında istiyor.


Yıllar önce bir kız yüzünden hayatının ilk yenilgisini hatta tek yenilgisini alan Arslan , babasıyla  çok büyük bir kavga etmiş ve Türkiye'yi terk etmek zorunda kalmıştı. 6 yıl... Tam 6 yıl sonra küçük Peri'si için döndüğünde ise hayat ona yine bir oyun oynamaktadır.Bade cadısı yine karşısına çıkmıştı. Ama bu sefer şartlar faklı , konumlar farklı , en başta da o artık değişmiştir.


Bade 7 yıl önce Arslanla tanıştığı güne kadar hayatını kafasına göre yaşayan vurdumduymaz bir kızken , Arslan'ın bir gülümsemesiyle hayatı değişmiştir. Arslan ile yaşadığı anılar onun en değerli zamanları iken aslında her şeyin yalanlardan ibaret olduğunu öğrenir ama o herkes değildir. Bade Sarat' tır o . Eğer haddini bildirilecek biri varsa en zevk aldığı iştir had bildirmek.
İçi yansa da dışından buzlar kraliçesidir kendisi...

Peki 7 yıl sonra bu iki deli, intikam duyguları yıllara rağmen hiçbir şey kaybetmemişken ya bir araya gelirse ?

Hazırlanın!
Yolumuz intikam, zırhımız buzdan duvarlar...Sonumuzu ise belli değil, göreceğiz bakalım.
O zaman ne diyoruz ???

SAVAŞTA HER YOL MÜBAHTIR !!!!


Yayınlanma tarihi: 14.12.2020

Yayınlanma saati: 00.35


SAVAŞTA HER YOL MÜBAHTIR !!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin