8. BÖLÜM

327 123 49
                                    

--BADE--

...

"Söz veyiyoyum teyze , bundan sonya üzüymek yok. Ve seni çoookk seviyoyum."

" Bende seni çoookk seviyorum Peri kızım benim."





....







Pencereden vuran güneş ışığı gözlerimi artık aralamam gerektiğini anlatırken kollarımın arasındaki minik bedenin kıpırtıları iyice açmıştı uykumu.

" Teyzoş ! Hadi kayk aytık ! Ne çok uyudun ya ! "

Kulağımın dibindeki mızmızlanan cadıyı daha da sinir etmek için birazcık daha öyle kalmaya karar vermiştim ki ,

" Peki , günah benden gitti!"

Demesiyle minik parmaklarını boynuma değdirmeye başladı. Gitgide gıdıklanırken artık dayanamayarak gülmeye başlamıştım. 

"A-hah-ha ! Pe-peri , ta-mam . Yet- hahaha ! Ah yete-r!"

Gülmekten kesik kesik söylediğim kelimeler Peri'yi durdururken söylenmeye de başlamıştı.

" Uyanabiydin sonunda"

" Uyandım , uyandım küçük cadı. "

Biraz önceki yüzündeki gülümseme hafif solarken aklına Derinle Alper'in geldiğini tahmin etmiştim. Belki de oraya gitmek isteyecekti.

" Ben acıktım "

Iki gündür doğru dürüst bir şey yemediğini söylemişti Selma abla. Şimdi acıktım demesi bazı şeyleri yok saymak, unutmak istediğinin kanıtıydı. Bende ona ayak uydurarak bütün sormak istediklerimi bir kenara bıraktım.

" Bende çok açıktım. O zaman ne yapıyoruz? Koşarak gidip ellerimizi , yüzümüzü yıkıyoruz ve güzelce bir kahvaltı yapıyoruz. Tamam mı? "

"Üç deyince koşalım , ilk kim gideyse kazanıy. "

" Peki, bir-"

"Üç!"


" Ya hayır ama Peri ! Bu haksızlıık!"

...

Ikimizde gülerek koşmuştuk lavoboya.
Şimdi de güzelce kahvaltımızı yapıyorduk annem ve Selma ablayla. Kazanan tabiki küçük cadım olmuştu ama ben hâlâ itiraz ediyordum .

" Hiç de bir kere , sen hile yaptın küçük cadı"

"Hah! Yeniygiyi kabuy etmiyoyum desene sen ona teyzoş . "

" Ay Bade kızım , Peri kızımız doğru söylüyor yenilmişsin birkere (!) Kabul et !"

" Selma doğru dedi Bade'm. E bırak da bi zahmet senin hakkından da gelen biri olsun."

Annem ve Selma abla'nın sırf Peri'yi güldürmek için bana laf söylemeleriyle geçen oyuna alınmış gibi yaparak

" Hıh! Kahvaltımı yapmak için sessiz kalıyorum , yoksa yanlış anlaşılmasın yani asla kabul ettiğimden değil!"

Söylediklerimin hemen ardından Peri'min dudaklarından dökülen kıkırtılara daha fazla kayıtsız kalamayıp bende kıkırdamıştım. Benim hemen ardımdan da annemle Selma ablada gülüşmüşlerdi. Bu günden itibaren kararımı vermiştim. Gülmek yakışıyordu Peri'me ... Onun gülmesi için elimden gelenin fazlasını yapacağım.

SAVAŞTA HER YOL MÜBAHTIR !!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin