Epilógus

807 44 13
                                    

Tíz év múlva:

Miután Jimin el ment Yoongira több mint fél évig nem tudott a falka számítani, mivel állandóan dühös és agresszívvá vált, senki és semmi sem tudott a kedvére tenni haragudott a világra és saját magát is gyűlölni kezdte.
Habár a félév után erejére és vezetői segítségét vissza kapta a falka, ettől függetlenül már sosem volt a régi, és gyermekei, főleg fiai akikkel eddig sem volt a legjobb kapcsolatban szinte gyűlölni kezdték apjukat, mert az mindenbe bele kötött és ostoba idiótaként bánt velük, ezenkívül Yoongi el hagyta feleségét és legkisebb és eddigi kedvenc gyermekét is.
SeolHee mivel gyanította régen, hogy Yoongi és Jimin között lehet valami, Jimin távzozása után látva férjét már biztosra vette a dolgot és már nem tudta érdekelni a Yoongi csalódott benne és utálta, csak kislányát sajnálta aki imádta apját.

Jimin mikor megérkezett új otthonába meleg fogadtatásban részesült és mivel mindenki segítőkész, kíváncsi és jó kedélyű farkas volt (bár mit lehett várni Taemin falkájától).
Jimin az elején nagyon nehezen szokta meg új helyét és sokszor inkább Taemin vagy az apja mellett tudott el aludni.
Jimin apja amikor meg tudta, hogy fia el megy el döntötte, hogy követi, eredetileg szét akarta oszlatni kevés emberből/farkasból álló falkáját, azok nem tántorodtak el mellőle és vele mentek.
Jiminnel való viszonya kezdett olyan lenni mint amilyen Jimin kiskorában volt, aminek mind a ketten nagyon örültek.
Taeminnal is szoros kapcsolat alakult Jiminnel amit talán ő maga sem bánt, hiszen végülis őt fogja a gyerek apjának tekinteni.
A terhesség habár nehéz volt mint ahogy a szülés is, megérte végig szenvedni Jiminnek mert két tökéletes gyermeket hozott a nagy meplepetésre világra egy imádnivaló omega kislányt Catherine és egy erős alfa fiút James.
Taemin úgy imádta mindkettejüket, mintha a sajátjai lennének ezzel pedig akaratlanul is el kezdte Jimin szívébe befúrni magát és megszerettetnie magát vele rendes élettársnak.
Jimin is szerette őket jobban mint az életét, de amikor rájuk nézett főleg most amikor már 10 évesek és James olyannyira hasonlított Yoongria kinézetileg és személyiségileg így, sokszor megfájdult Yoongi hiányára a szíve, melyet egészen sosem adott át Taeminnak, hiszen az a szív már másé volt Taemin csak egy kis darabot kaphatott, de többet nem.

Évente egyszer mentek vissza egy-két hétre és Yoongi csak ilyenkor láthatta gyermekeit akiknek mindig örült és várta hogy újból láthassa őket és Jimint is.
Habár ezekben a hetekben sokat volt kettesben Jimin és Yoongi, de pár szenvedélyes csókon kívül nem történt más, Yoongi tudta, hogy ezzel csak rontana mindkettejük szív fájdalmán, Jimin pedig nem akart még több tört döfni Taemin szívébe aki ilyenkor mindig rájött, hogy Jimin sose fogja annyira szeretni őt mint ahogyan ő szereti Jimint. Ettől függetlenül megengedte Jiminnek ezeket a csókokat mert tudta, hogy nem lenne értelme Jimint el zárni hiszen ki tudja hogy reagálna rá.

Amikor a gyerekek 12 évesek lettek már nem nagyon akart Taemin vissza térni, kezdett elege lenni, hogy már nem csak egyetlen szerelme, hanem már a gyermekei is körül rajongják Yoongit ezért megfosztva saját magát is az ottani szeretteitől csak 3 évente egy-két napra csökkentette ezt a nyaralást.
Jimin és a gyerekek hosszú hónapokig dühöngtek és nem értették mi változott meg, hiszen Taemin is szeretett vissza menni.

James és Taemin kapcsolata romlani látszódott ahogyan a fiú egyre idősödött és egyre több mindent követelt magának, ezzel szemben Catherine és Taemin között szoros apa-lánya kapocs jött létre és habár szerette testvérét, tudta milyen gőgös és beképzeltté vált, holott Taemin mindig a tiszta és szerény életre nevelte őket, ezért a lány szinte mindig Taemin mellé állt, ezért a két testvér sosem tudott szoros kapcsolatban lenni.
Végül Taemin erős falkáját James örökölte meg, de onnantól a falka hanyatlásnak indult és sosem tudott többet megerősödni, pedig mindkettő nagyapja segítségére sietett ha szüksége volt rá.

Jimin 23 év múlva egy csata mezőn kapott egy gyógyíthatatlan sebet és bár egy hetet még kibírt, sajnos el kellett búcsóznia szeretteitől.
De a halál Jimin számára megkönnyebülés volt, hiszen mióta csak el hagyta Yoongit boldogtalan és meg keseredett volt belül ahol senki sem látta és tudta, hogy végre meg szabadulhat örökös szenvedéseitől.

Yoongi pár hónapra rá követte és mintha csak a szíve hasadt volna meg, úgy érezte hogy már semmi értelme élnie, és bár elérte a fő alfasági címet mert apja át adta neki, de abból ki jutó boldogsága nem tartott sokáig és mivel kisebbik fia semmi részt nem akart utált apja örökségéből így az idősebbnek tűnt Taemin nevelő apjának, aki szintén nem akarta a címet és ezt a gondterhes életet így Minhonak adta, bár gondolkodott, hogy James unokájának adja, de szemtanú volt vezetési módján így inkább Minhot tartotta a legalkalmasabbnak.

Haláluk az örökélet és boldogság szigetén újra egymásra talált és végre újból egymás karjaiban lehettek és hosszú boldog perceket tölthettek el.

Szerelmük sosem tudott el múlni, és még a halál sem válszthatta el őket egymástól.

Bár szerelmük nem teljesedett be, de egyik alfa-omega szerelem sem volt olyan tiszta és erős mint amilyen az övéké volt és ezt ők ebben a tudatban keresték meg egymást a holtak birodalmában.

Vége!






Sziasztok!
Nos talán nem a legjobb epilógus amit olvashattok egy könyvben, de annyi kérdés volt megválaszolatlan és így akartam több kérdésre is választ adni, de még így is maradt.
Nagyon szépen köszönöm akik végig olvasták a történetet és tudom, hogy jobb lett volna egy Happy end de azt már nem tudtam volna jól megírni mert az elképzelésem az volt, hogy be mutassam, hogy milyen erős szeretet/szerelem alakulhat ki valakik között akik sajnos habár nem tudnak együtt lenni egy egy vagy éppen a folyamatos rossz döntések vagy rossz környezet miatt.
Remélem azért ez a befejezés is tetszett.
Nagyon szívesen fogadom a véleményeket sőt örülnék ha meg írnátok, hogy mit gondoltok milyen volt, mire számítottatok, de a kérdéseket is szívesen fogadom.

Jó hír pedig, hogy a Taekook story készülőben van úgyhogy hamarosan kirakom, ha kíváncsiak vagytok rá és van időtök olvassatok bele.

Mégegyszer köszönöm hogy el olvastátok és remélem tényleg tetszett, sziasztok,❤️

My Heart Always Be Yours **Befejezett**Where stories live. Discover now