Jimin
Sebastiant nagyon meg tudtam kedvelni, nagyon kedves és vicces volt, bár David nagyon ijesztő volt, nagydarab, izmos kidolgozott, mély hangú ember/farkas volt, ami se este se reggel nem nagyon tetszett. Yoongi vele ellentétben vékonyabb és egy fejjel alacsonyabb volt, de sokkal gyengébb és biztonságosabbnak tűnt mint David vagy a hozzá hasonló alfák, és nekem pont ez tetszett benne.
Sebastian el mesélte a tényleg nagyon romantikus történetüket Davidal és rájöttem, hogy én is nagyon örülnék ha találnék magamanak valakit, és be vallom itt egy bizonyos személyre gondoltam...
Elképzeltem ahogyan Yoongi és én össze bújva egymás karjaiban fekszünk, vagy együtt futkározunk farkas alakunkban, istenem bárcsak lehetséges volna ez a szerelem...
De nem lehet, nem csak a kor különbség miatt, (ami amúgy nem lenne nagy ügy tekintve, hogy nagyon lassan öregszünk meg) és mivel már van lánya gondolom neki már van szerelme is, hogyan is lehetne ráadásul pont belém szerelmes...Haza felé sétálva két okból is a torkomban dobogott a szívem, elsősorban a félelemtől, mert már előre tudom, hogy apám és a két alfa biztos, hogy nem hagyják annyiban azt, hogy megszöktem és, hogy nagyon meg fognak verni és ki tudja, hogy túl élem- e.
Nagyon szerettem volna inkább abban a biztonságban lenni melyet Sebastian és Yoongi nyújtott, nem akartam haza menni... nagyon nem.
Másodsorban Yoongi őrjítő szexi és finom illata miatt, egy alfa illata sem vonzott, de amit ő bocsátott ki öntudatlanul is attól a fellegekben voltam és nagyon szerettem volna közelebbről is megérezni.Nagyon megörültem, amikor mondta, hogy lehet Connor és én egy osztályba járhatunk, már ha megélem egyáltalán a holnapot...
Mikor pedig mondta, hogy ne legyek egyedül, nem bírtam tovább el kezdtem először halkan sírni és mikor szembe állt velem és meg simította arcomat, le törölve könnyeimet el szakadt a cérnám és karjaiba vetettem magamat.
Zokogva némán adtam át neki, hogy mennyire félek és, hogy mennyire szeretnék én is boldog, normális élni.Először meglepődött, de aztán lassan hátamat kezdte nyugtatóan simogatni majd még mindig karjaiban tartva ült le velem a fűbe.
Gyengéden el tolt magától és államat is felemelte így meg láttam gyönyörű kedves mosolyát és smaragd zöld szempárját.- Mi a baj?- kérdezi halkan- valaki bánt? Vagy bántott?- erre csak még jobban fel zokogtam és fejemet is le szegtem. Fel sóhajtott.
- Kérlek Jimin mondj valamit, biztosan tudok segíteni- próbálkozott, de csak fejemet ráztam. Apám elintézte, hogy tartsam a számat és soha senkinek ne merjem el mondani, hogy otthon mit csinál.
Csalódottan újra sóhajtott.- Figyelj- szólal meg aztán vidámabb hangon- mi lenne ha még nem mennél haza hanem velem jönnél a tisztásunkra? A mai napon a legtöbben ott lesznek, és ha jól gondolom, Minho is majd el akarja hozni Connort, szóval tudtok együtt lógni. Na mit szólsz?
Nagyon csábított az ajánlata, de közben tudtam, hogy ha csak később megyek haza még nagyobbat kapok mint amit még kora délelőtt kapnék.
De mégis annyira jó lett volna újra találkozni Connorral, és Yoongi-val.
Ráadásul Yoongi is nagyon aranyosan kérlelve nézett rám.
- De én más falkában vagyok- mondom aztán.
- Nyugi mivel omega vagy nem hiszem, hogy baj lenne, ha alfa lennél és nem a szövetségesünk na akkor más lenne, de nyugi ennek a falkának fő alfa fiával mész, szóval legfeljebb apám szólhatna meg de ha ott lesz akkor vele majd én fogok beszélni.- nyugtat meg.
- Hát...jól van. Ne..nem bánom.
- Akkor gyere menjünk, de inkább farkas alakban úgy gyorsabban oda érünk mondja.A tisztás hatalmas volt, de nem is volt baj mivel kellett is a hely.
Rengeteg farkas volt... Voltak akik farkas alakban voltak és játszottak vagy pihentek és voltak akik emberi valójukban mulatták az időt.
A tisztáson egyetlen hatalmas fa állt és az előtt ült a fő alfa farkas alakban. A fő alfák a legnagyobbak és a legerősebbek a falkában és ezért a legtöbb nagyon egocentrikus és hatalom mániás volt, de Yoongi apját sokan tisztelték.
Nemcsak a legidősebbek közé tartozott, de nagyon kedves és becsületes volt. Nem bánt senkivel sem lekezelően. Nagyon kedves, barátságos volt különösen a saját falkájával, de ha egy másik falka tagja be tévedt azt sem bántotta rögtön pedig joga volt hozzá.
De ez história igazat nyert mikor láttam ahogyan kettő fiatal kissebb farkas kölyköt láttam mellette, akik, hol a fején ugráltak, hol harapdálták.
Ő kedvesen szállt be a játékukba és óvatosan incselkedett velük, azonban jó távolról is megérezte illatomat és kíváncsian nézett felénk, majd fel állt ezzel pedig az egyik kicsi le pottyant a hátaról.Yoongi meg bökött fejével utána apja felé bökött szólva, hogy menjünk oda, én kicsit tartva és le maradva tőle futottam utána.
Sokan felénk kapták a fejüket, az alfák és némelyik harciasabb béta pedig feszülten figyelt engem, valamelyik még vicsorgott is, főleg akik a fő alfa körül álltak.
A két kicsi szüleikhez futottak és azok lábaik alatt szemlélték tovább az eseményeket.Yonngi apja elé értem, aki ezután pár pillanat múlva emberi formaját vette föl, amit fia majd én is követtem.
- Apám- hajolt meg Yoongi, amit én is követtem- szeretném ha ez az omega ma itt maradna velünk, tudod tegnap valami történt vele ami- itt rám nézett kérdőn, hogy folytassa- e, én pedig bólintottam- ami nagyon fel zaklatta, és egyedül nem tudná fel dolgozni, így arra gondoltam, hogy barátkozhatna a falka fiatal tagjaival- fejezi be.
Apja felém nézett és halványan rám mosolygot.
- Mi a neved?- kérdezte, haboztam, hiszen féltem hazudni neki, de tudom, hogy ha maradni akarok akkor ő nem elégszik meg a kereszt nevemmel. Mielőtt mondhattam volna a nevem már meg mentett egy ismerős hang.
- Jimin. Ő az osztálytársam- mondta helyettem Taehyung. Kedvesen mosolygott rám.- kedves gyerek nem fog zűrzavart okozni, DooHon.
Hálásan mosolyogtam vissza rá. Mellette egy fél fejjel nagyobb, alfa állt, gondolom együtt lehettek, mert szorosan tartotta maga mellett Taehyung-ot, és keze derekát ölelte át.
- Nos, akkor Jimin ha nincsen senkinek ellenvetése és a fiam felügyetére bízva maradj csak én nem bánom.- Ezután tekintélyesen végignéz a falkán, hogy szól e valaki, de mostmár senki nem morgott és nem is nézett csúnyán szóval maradhattam.Ezután Taehyung mondta, hogy tartsak velük.
Kis csoportukban találkoztam Connorral akivel nagyon megörültünk egymásnak. Nagyon jó volt végre egy korúakkal lennem, bár én és Connor még csak ismerkedtünk a többiekkel és kerültük az alfákat.
Megismertem Taehyung pasiját az Jumgkookot, és még sok másik leginkább omega farkast.Nagyon jól éreztem magam sokat kergetőztünk és játsza harapdáltuk egymást. Egy kettő játék vadászatunkba be szállt néhány idősebb farkas pl. Minho vagy Hoseok Taetae apja és még mások is.
Nagyon jó volt ebben a közegben lenni, nem éreztem magam kívül állónak még mikor emberi alakban ettünk tűz körül sem feszengtem, legfeljebb az elején.Életem legszebb napja volt, bárcsak ugyanilyen szépen végződhetett volna mint ahogyan kezdődött, de apám hirtelen fel bukkanása ezt a vágyamat is tönkre tette...
Sziasztok!
Kicsit hosszabb lett mint gondoltam, és habár nem a legjobb izgalmasabb rész, de a következő fejezet annál inkább izgibb lesz.
Remélem azért tetszik.
Puszi jó éjszakát ❤️
STAI LEGGENDO
My Heart Always Be Yours **Befejezett**
FanfictionEgy omegaverse egy alfa és egy omega szerelméről mely soha nem teljesedett be teljesen... Yoongi családos apaként és jövendő falka vezérként nem engedhette meg magának, hogy szerelmes legyen egy jelentéktelen omegába, még akkor sem ha szíve és lelke...