Veszélyek

583 44 0
                                    

Yoongi:

Jimin immár az ötödik hónapját tölti az új családjával együtt és teljesen kivirult lett aminek van jó és rossz oldala is. Habár az a rossz sem rossz csak engem zavar...
Nos, amikor először találkozott az egész falkával teljesen megvolt szeppenve és nagyon kis aranyos volt, nagyon nehezen engedett fel végig ideges volt nehogy utálni kezdjék, de végül Taehyung és Connor hatására feszengés nélkül jól elvolt mindenkivel és sikerült mindenkivel meg kedveltetnie magát, és innentől kezdve lett számomra idegesítő a helyzet...
Ugye amióta itt van nagyon sokat vagyunk együtt, legalábbis az összes szabad óránkat egymással töltjük és boldogok vagyunk egymás mellett mégha titokban is kell tartanunk mások előtt. Azonban mivel ez egy hatalmas falka így bőven akad szabad alfa aki keresi magának az omegáját, Jimin pedig pont olyan amilyet minden alfa álma; rohadt jól néz ki, engedelmes, kedves, gondoskodó, azt mondtam már, hogy rohadt jól néz ki?
Tehát nagyon sok alfa megy udvarolni és csábítgatni őt, Minho aligbírja el kergetni őket, a házuktól.

Állati idegesítőek és nem tagadom, nagyon féltékeny lettem Jiminre és tudom, hogy nincs jogom hozzá mivel együtt sem szabadna lennünk de a fenébe is Jimin az enyém, nem akarom soha mással látni!
Főleg Taemin zavar, mert őt még nagyon is kedveli Jimin, ami nagyon nem jó, mert rohadt zavaró, hogy olyan sokat kell együtt látnom őket...
Taemint amúgy sem kedvelem habár unokám lett ugyan a fiam faszsága miatt szerintem semmi keresni valója nálunk ott kellett volna hagyni az anyja falkájában, úgysem a fiamtól van... Persze ezt majdnem csak én gondolom így mert nagyon sokan köztük az apám is őt tartja az egyik legjobb fiatal harcosnak ezért is engedéjezte, hogy a skóciában lévő falkánk új alfája legyen.
Ebbe is csak azért mentem bele, hogy végre el menjen innen.

Vissza térve a jelenlegi pillanatba éppen a Jiminnel közösen talált rejtekhelyünkön egy barlangban vagyunk, ahol mindig találkozunk.
Most nyomtunk le három menetet és éppen most is egymás szájából vesszük el a levegőt és egymás testét fedezzük fel, amikor is a mobilom kezd el csörögni mire fel mordulva nyomom ki, ő erre csak kuncogva el válik tőlem.
- Ez már a harmadik hívás volt Yoongi, nézd meg kiaz- mondja nevetve.
- Nincs rajtad kívül senkihez kedvem, inkább folytassuk- hajolok hozzá de ő csak kezembe nyomja a készüléket ami ismét csörögni kezd. Várakozóan néz engem, mire fújtatva fel veszem.
- Na, végre valahára, hogy fel vetted azt a szart minek neked telefon ha baszod fel venni?!- üvölti a feleségem, amire majdnem megsüketültem Óh, szóval ő hívogatott...
Amikor Jimin is meg hallja kiaz, bánatosan elfordul tőlem. Tudom, hogy mit érez, hogy mennyire furdalja a lelkiismerete amiért ezt műveljük SeolHee- vel, de képtelen lettem, hogy Jimin nélkül legyek...
- Bocsi, drágám, mit szeretnél?- kérdezem a legkedvesebb hangomon.
- Ma neked kell DongYi- ért menned a suliba, mert most értekezletre kell mennem.
- Rendben- forgatom a szemem.
- Hát meg jó, hogy rendben- teszi le a telefont morogva. Felsóhajtva fel ülök.
- Nah, miért hívott- kérdezi Jimin.
- Haza kell vinnem DongYit mert ő ma nem tudja- ő is sóhajtva el kezdett fel ülni majd követve engem öltözködni kezdett.

A vissza vezető úton mindketten csendben voltunk, végül Mimhoéknál megálltunk és szembe fordultunk egymással. Magamhoz rántottam és gyors mégis szenvedélyes csókot nyomtam ajkaira.
- Holnap találkozunk- suttogom kettőnk közé.
- Minden nap azokat a perceket várom- suttogja ő is.
- Én is- mondom és búcsólag puszit nyomok a hajába, és utána tovább is állok.

- Szia, papa- ugrik be mellém a lányom.
- Szia, bogaram, na volt ma valami- kérdezem mosolyogva.
- Semmi különös unalmas volt mint mindig.- feleli és talán mondott is volna még valamit, de a telefon ismét csörögni kezdett, ezúttal apám hívott.
Kihangosítottam mert közben már el indultunk a kocsival.
- Szia, apa.
- Szia nagyapa- kiabál DongYi is.
- Szia kis hercegnő, hát te is itt vagy?- köszön apám is boldogan- régen láttalak jó lesz ha végre hozzánk is oda kerülsz, nagyival itt hiányulunk.
- Ti is hiányoztok, remélem hamar el megyünk hozzátok, ugye papa?
- Hát persze, drágám ha anyáddal meg beszéled- válaszolom- na és mi a helyzet apa, mért hívsz.
- Alfa gyűlést tartunk jobb ha eljössz ez most fontos- mondja immár komoly hangon.
- Mikor?
- Holnap tízórakor.
- Rendben, természetesen ott leszek, a többieknek szóltál?
- Igen már ők meg vannak.
- Jól van.
- Na, most akkor megyek holnap találkozunk fiam. Szia hercegnő!
- Szia nagyapa!

Másnap a gyűlésen

Mind a 16 szövetséges falka alfái és ezek falakán belüli kisebb falka csapat vezérek is, itt vannak, még Jimin idegesítő apja is, és a nagy ház asztalánál ülünk várva apám bejelenteni valójára.
Nem sokkal később idegesen kezdett bele.
- Barátaim- szólalt fel tekintélyes hangján- rossz hírt hoztam, nem tudom ki mennyire és mit vett észre és ha tegnap nem láttam volna azt amit láttam nem hívlak benneteket, de most már muszáj volt. Szóval tegnap este őrjárat közben egy emberi holttestet találtam, és vér már nem maradt benne, ami csak egy dolgot jelenthet- jelenti be mire velem együtt kényelmetlenül mindenki helyezkedni kezdett.
- Dehát úgy volt hogy sikerült elűznünk innen őket végérvényesen- mondta tőlem jóval mélyebb hangján Taemin nevelő apja és az én idősebb fiam HaNeul.
- Tudom, HaNeul és én sem tudom mért jöttek vissza, de félek, hogy most össze szövetkeztek a kitsunékkal mivel róluk sem hallottam most hírt régóta, így szeretném ha minden alfa ki küldené az egyik emberét, hogy nézzen rájuk, ha már engedtük, hogy velünk éljenek akkor nehogy fellázadjanak és emlékeztessék rá őket a küldöttek, hogy miért is volt jobb nekik így, hogy maradtak, emlékezzenek csak vissza, hogy meg csappant a lét számuk a háború alatt.

Mindenki egyetértett és még beszéltünk pár dologról majd mindenki távozni készült.
Jimin apja is menni készült két kísírőjével, de nekem eszembe jutott, hogy Jimin még mindig mennyit emlegeti ezt a f**szt így gondoltam rá kérdezek mért nem látogatta eddig meg Jimint.
Ahogy végig mérem apját meglátom, hogy mennyire lesoványodott és mennyire esetlennek tűnik alfa létére, csoda, hogy a falkája nem taszította még le és lett más vezérük..

- Ahn-Gook- fogom meg a vállát- várj egy percet.
Szembe fordul velem és amennyire tudja kihúzza magát és felveszi az alfák tartását.
- Mit akarsz?- kérdezi idegesen, amire én is ideges leszek. Nehogy már neki álljon feljebb!
- Mégis miért nem nézel legalább most Jiminre?
- Na és téged mióta foglalkoztat annyira egy fiatal szaros kis omega?- szavainál le dermedek- miaz, szerinted nem tudom és nem veszem észre mit csinálsz vele? Pontosan tudtam, hogy te vetted rá, hogy el hagyjon engem, és azt is, hogy te küldted Taehyungot, hogy el hívja tőlem amíg tüzel, hogy te ezt kihasználhasd, és arról nem is beszélve, hogy minden alkalommal láttalak be surrani a szobájába. Egyébként, jobb lenne ha vissza fognád magadat, nehogy valakinek szemét szúrjon, hogy az alfa aki eddig ember számba sem akart venni egy omegát hirtelen körül rajong egy omega KÖLYKÖT!
- Nem... nem tudom miről beszélsz.
- Óh de mennyire is tudod! Az a te irtózatos szerencséd, hogy Jimin szeret és nem akarok neki már több szenvedést okozni- itt meg inog a hangja és nyel egy nagyot- de figyelmeztetlek, ha bántódása esik vagy te bántod őt, piszkosul meg fogod bánni még azt is, hogy meg születtél! Úgyhogy ne köss bele abba, hogy mikor akarom látni őt, de még nyugtatlak, hogy nyomon követem a fiamat!- fejezi be sziszegve.

- Azt hiszed, hogy most beszartam tőled?- kérdezem én is fenyegetőzve- és, hogy én fogom bántani őt?! Elfelejted, hogy milyen élete volt eddig melletted.
Elém lép, és bár fél fejjel magasabb, de én jóval jobb harcos reflexel büszkélkedhetek nála így nem ijedek meg tőle.
- Be ismerem, hogy amit ellen el követtem arra nincs bocsánat, de az a fájdalom amit te fogsz okozni neki amikor megunod őt és el küldöd ezzel az ő szívét össze törve, még ennél is nagyobb kárt teszel majd vele.
- Én nem játszom vele.
- Dehogyis nem! Eltöltöd vele az idődet ki élvezed vele a vágyidat és kihasználod a szeretetét, de amikor eljön az idő, amikor majd a fő vezér szerepedért el kell hagynod te kérdés nélkül szivtelenül fogod el hagyni. Amit pedig most mondani fogok jól jegyezd meg Yoongi! Ha eljön ez a nap én várni fogok és mikor már nem számítasz rá, hogy bármi az utadba álljon én ott leszek és megöllek!- ezzel hátat fordít és elviharoz tőlem, én pedig még mindig le fagyva állok ott és szavai járnak a fejemben...
Vajon mennyi dologban lehetett neki igaza....

My Heart Always Be Yours **Befejezett**Donde viven las historias. Descúbrelo ahora