Sziasztok! Tudom, hogy a végén szoktam írni, de most előre akarok szólni, hogy ez az eddigieknél sokkal +18-abb lett...
És előre bocsánatot kérek Yoongi miatt, és szólok hogy ez az őrült rész is csak az én perverz fejemből pattant ki! Aki nem bírja, majd nyugodtan hagyja abba és majd a következő fejezettel folytassa.
Jó olvasást!Yoongi:
Arra tértünk vissza, hogy Jimin és az apja halkan beszélgettek. Ez engem teljesen meg döbbentette, mert habár még mindig elég óvatos és távolságtartóan viselkedtek egymással, de Jimin hangjában valami halvány boldogságot véltem ki hallani, ahogyan apjának meséli a nálunk el töltött időt, amaz pedig furcsa mód figyelmesen hallgatta őt, néha még enyhe mosoly meg villant a szája sarkában. Talán egy-két dologban igaza volt a kis görénynek...
Megköszörültem a torkomat, mire egyszerre kapták fel a fejüket, mint akiket rajta kaptak valamin.
Jimin szélesen és melegen el mosolyodott, AhnGook pedig fel állt.
- Azt hiszem, most megyek meg nézzem mi van otthon, vigyázz magadra Jimini- fordult olyan gyengéden a fiához amin megint ledöbbéntem, de rögtön fel is eszméltem amikor dühösen felénk, pontosabban rám nézett- ti pedig! Nehogy mégegyszer miattatok baja essen- és engem majdnem fellökve ki viharzott a szobából (amúgy Jimin szobájában vagyunk).- Hogy érzed magad?- mentem rögtön oda hozzá és feje tetejére egy puszit nyomtam nem törődve a még mindig ajtóban álldogáló mocsokkal.
- Egy nagyon kicsit még fáj a fejem, de már sokkal jobban vagyok, nem kell aggódni- fogja meg a kezemet, én pedig mellé ülök az ágyra.
- Miért verekedtetek?- kérdezi.
- Mert nem bírja fel fogni, hogy engem szeretsz és ő nem kell neked- válaszolom meg rántva a vállamat, Taemin pedig dühösen közelebb jön.
- Vagy inkább azon, hogy mekkora önző fasz vagy és valójában kurvára nem érdekel téged Jimin csak a dugás tetszik neked, vagy...
- Taemin!- szól fel Jimin már könnyesedő szemével.
- Ne haragudj Jimin, de féltelek tőle...olyan könnyen megbánthat és el hagyhat,és félek, hogy nem leszek itt, hogy melletted legyek.
- Taemin, tisztában vagyok a Yoongival kapcsolatos dolgokkal... A kockázatokkal.. azzal, hogy mekkora szemetek vagyunk amiért ezt tesszük, de szeretem Yoongit, ahogyan ő is engem.
- Ő nem szeret téged Jimin...
- Te honnan tudod, hogy szeretsz e?
- Nem tudom, hogy valóban szeretlek e teljes szívemből...de azt tudom, hogy az életem része vagy. Tudom, hogy Yoongi nem fog sokáig boldoggá tenni, sőt olyan bánatot fog okozni amellyel nem fogsz tudni egyedül megbirkózni.
Tudom mert ezt érzem! És az érzéseim eddig sosem csaltak.
- Sajnálom Taemin, de most nagyot csaltak... Ha nem is maradunk együtt sokáig, akkor sem lennék veled... Én.. Nem szeretlek téged jobban mint egy barátot..- mondja bűntudatosan Jimin könnyeivel küszködve.
- És a csók? Hiszen éreztem ahogyan kalapálni kezdett a szíved...
- Nem jelentett semmit...
- Hazudsz!
- Menj el... Kérlek- suttogja
- El megyek- mondja dühösen- de ha el kezdek hiányozni, vagy ha szükséged lesz rám és én nem leszek ott, ne feledd te engedted el a kezemet...Jimin zokogni kezd én pedig óvón öleltem az kicsi reszkető testét.
- Csss, semmi baj minden rendben lesz- suttogom nyugtatóan neki.
- Gyűlöl- sírja
- Soha nem tudna gyűlölni és az sem volt igaz amit mondott, mert mindig el fog jönni hozzád ha hívod.
- Honnan veszed?
- Bár utálom, de ismerem, és tudom milyen. De Jimin...
- Igen?- szipogja
- Ugye tudod, hogy nem akarlak el hagyni?
- Soha?- néz rám
Elmosolyodva hajolok oda hozzá ajkaink között csak egy hajszál férne el.
- Soha! Szeretlek Jiminie, mindennél jobban!- suttogom kettőnk közé és egy hosszú puszit nyomok ajkaira.
- De milyen csókról volt szó?- húztam fel szemöldökömet.
Fülig el vörösödött és fejét leszegte.
- Semmi....csak... véletlen volt...
- Véletlen le kaptátok egymást?!
- Valahogy úgy...- motyogja- nagyon sajnálom, hirtelen történt- ijedezik.
- Nyugi, elhiszem.Ezután még beszélgettünk kicsit majd el kellett mennem mert be esteledett és így is kapok a feleségemtől, hogy mégis hol voltam olyan sokáig, és Jiminhez is jött Minho, hogy meg nézze, hogy érzi magát engem szabályosan ki zavarva...
Otthon meg kaptam a szokásos lebaszást, majd nagy nehezen sikerült ki békíteni SeolHeet és aludni mentünk.
Másnap pedig miután ki tettem DongYit az oviban már mentem is Jiminhez.
Szerencsére Minho nem volt otthon így sikerült fel szöknöm hozzá.Jimin aranyosan szuszugott. Oda mentem és be feküdtem mellé.
Megérezve a matrac mozgolódását ijedten pattantak ki szemei és riadtan felém fordult, majd amikor látta ki vagyok megkönnyebbülten sóhajtott és mellkasomra mászott.
- Hogy hogy ilyen korán jöttél?- kérdezi rekedten.
- Meg akartam nézni, hogy hogy vagy, meg amúgy sem kell ma dolgoznom.
- Akkor ma itt tudsz maradni tovább?- kérdezi csillogó szemmel.
- Igen, ma tudok maradni ameddig csak szeretnéd- váltok vele egy csókot ami olyan sokáig húzódik el, hogy a kis Yoongi rögtön rakoncázlodni kezdett.
- Fáj még a fejed?- kérdezem a vágytól idegesen.
- Nem, mért?- Akkor jó- kerekedek fölé és boldogan mélyen kutakodni kezdek a szájában.
Kuncogva hagyja magát.Mire észbe kapunk a ruhaink már a földön hevernek én pedig Jimin hasát hintem be csókokkal.
- Gyönyörű vagy- mondom neki meg babonázva és lopok tőle még egy csókot.-Yoongi...- nyögi nevemet amikor számba veszem őt.- Yoongi...
Mikor már majdnem el ment abbahagyom és perverz mosollyal néze le rá, ő morogva és káromkodva nyögött fel.
- Szeretnél el menni?- suttogok füleibe, mire össze rezzen.
- Ighen...
- Akkor kérd szépen- húzom az agyát.
- Khérlek... Yoongi...
- Még...
- Yoongi...
- Khérlek...khérlek...akarlak... Most...
- Hát kell majd ezen még javítani, de ez is meg teszi.
- Kész vagy?- kérdezem tocsogó ánuszához illesztve magamat.
- Cshináld már- türelmetlenkedik.
Rögtön tövig nyomom, hogy hamarabb szokássá meg. Vállaimba marja körmét és zihálni kezd a hirtelen kellemetlen érzésre.
Miután teste el ernyed mozogni kezdek, először lassan majd egyre gyorsabban.Innentől durvul!
A második menetnél Jimint meg fordítom magam alatt, hogy segge felém nézzen, felsőtestét a matracra nyomom, kezeit pedig feje mellé helyezem.
Bár érzem, hogy Jiminnek, mint az összes omegának ez a pozíció eléggé kellemetlen, de nekem és sok másik alfának is ez a kedvence, ilyenkor teljes hatalmat gyakorolunk az omegákra és azt teszünk velük amit akarunk. Sok alfa így töri be őket...
Mögé térdelek és fel nyomom magamat. Fel sikolt a hirtelen érzésre.
Közepes tempót kezdek diktálni és lassan ráhajolok Jiminre.
Arcát magam felé fordítom és mélyen csókolózni kezdünk miközben hátulról egyre gyorsabban mozgok.
Szegény Jimint alig bír csókomra figyelni és végig számba nyögdécsel.
Ez az első eset, hogy kicsit durvábban csináljuk, meg is van szeppenve/döbbenve a drága, sőt tuti lesz egy két keresetlen szava hozzám ha végeztünk...
Elválok tőle és fel egyenesedek és még keményebben kezdek el mozogni és négykézlábra állítom Jimint, és derekát megfogva ennél is keményebben kezdem dugni, amire ő harmadszorra is elélvez, de én még nem megyek sehova, szóval kis cukor falatom még bírnod kell...Jimin már aligbírja tartani magát, de ebben a perceben nem tudok vele törődni, csak az érdekel, hogy el menjek. Ráadásul ki akartam már próbálni Jimin szexi forró száját is...
Meg álltam és kihúztam a még mindig mereven álló kis Yoongit és a még mindig négykézlábon álló Jimin elé mentem.
Állánál fogva fel emeltem fejét és megcsókoltam.
El váltam tőle és enyhén parancsolva szóltam hozzá:
- Jimin, azt akarom, hogy a száddal juttass el a csúcsra.
Ijedten néz fel rám, mire gyengéden simítok végig arcán. Fel térdelek és hajába túrok, hogy tudja komolyan gondolom.Nagyot nyel majd lassan szájába enged mire egy hatalmas nyögés szakad fel belőlem, amire ő össze rezdül. Mennyei érzés azok között a puha finom forró ajkak között lenni...
Mivel még csak félig tudta be kapni és nem is csinál semmit egy aprót löktem felé csípőmmel amivel hosszom beljebb is került.
A végén már nem bírtam magammal és hajába markoltam. Ő meg ijedt és el akart húzódni, de az alfám erre csak még jobban rám húzta fejét amire fuldokló hangot hallatott és próbálta le szedni kezemet.
Erős tempót diktáltam és végre el jött a beteljesülés. Jimin szájába engedtem magamat aki rögtön el is akarta fordítani fejét, de én vasmarokkal tartottam fejét falloszomon, hogy ezt ne tudja meg csinálni. Végül le nyelte, mire én el engedtem ő pedig rögtön fulldokolni kezdett.
Vagy tíz perc múlva tértem magamhoz, és mikor meg láttam Jimint el szörnyedtem...Mit tettem.....
ESTÁS LEYENDO
My Heart Always Be Yours **Befejezett**
FanficEgy omegaverse egy alfa és egy omega szerelméről mely soha nem teljesedett be teljesen... Yoongi családos apaként és jövendő falka vezérként nem engedhette meg magának, hogy szerelmes legyen egy jelentéktelen omegába, még akkor sem ha szíve és lelke...