A közutált személy megérkezik

634 57 0
                                    

Yoongi

Szeretem ezeket a napokat, amikor az egész falka összejön. Bár nem lakunk egymástól messze, sőt mintha saját falunk lenne. De ettől függetlenül mindenki mindig a dolgára siet és próbálunk úgy élni mint az emberek.

De ez a nap sok dolgot meg változtatott bennem. Amikor el hívtam, hozzánk addig csak azt akartam, hogy megnyugodjon és csak jól érezze magát, utána pedig nyugodt szívvel küldhessem haza. Az egyik fele sikerült is, ugyanis nagyon jól érezte magát ennyit még szerintem nem mosolygott életében. De aztán rájöttem, ahogyan el néztem aranyos futkosását, már nem nagyon akartam vissza vinni. Nagyon édesnek találtam azt a kis csintalan énjét aki megmutatkozott rajta, alig bírtam ki, hogy ne végig csak őt nézzem.

Valamiért, nagyon bennem volt az érzés, hogy elvonjam a többi farkastól, hogy csakis velem foglalkozzon, engem nézzen velem játszadozzon...
Amikor pedig nem farkas volt...
Eddig mért nem tűnt fel édes alacsonysága, mért nem láttam azt a két szexi gömbölyű popsit, hogy nem vettem észre gyönyörű testét, meseszép arcát, angyali hangját, és észveszejtő illatát sem éreztem még meg.

Sosem, vagy csak a házasságom előtti időkben éreztem ilyet. Sajnos akármennyire is akartam a feleségem iránt erős vágykozást sose éreztem, mivel a mi házasságunk el rendezett volt, hogy az egyik nagyobb északi falka és a miénk között szoros legyen a baráti viszony.
Seol Hee gyönyörű volt, kedves és jó anya, de egyszerűen nem tudtam szerelmes lenni belé.
N

em is tudtam, milyen érzés lehet a szerelem...

Éppen a tűz körül ültünk és sztorizgattunk, amikor a legtöbb alfa köztük apa és én is ismeretlen mégis ismerős illatot éreztünk meg, majd futó léptek zaja ütötte meg a fülünket.
Apám még nem adta parancsba a támadó állást de mindenki védelmező állást vett fel.

5 percel később 10 farkas jelent meg előttünk, legelől állt az alfa, aki apám után egyetlen emberen állt meg a tekintete, mégpedig Jiminen.
Oda néztem Jiminre, de ő teljesen ledermedve ijedten nézett farkasszemet az alfa farkassal.
Egy pillanattal később megéreztem a farkas illatát amely sokban hasonlított Jiminéhez, és ekkor esett le, hogy mért volt ismerős illat a levegőben.

A farkas fel vette emberi alakját, társai azonban bundában maradtak.
- Sajnálom DooHon, hogy betörök a területedre, de nem tudtam el érni sem téged se mást a falkádból.
- Meg bocsátok Ahn-Gook, és én is sajnálom, hogy máshogy nem találtál meg, csak hetente egyszer szervezünk egy kis összejövetelt. De gyere ülj csak le közénk, vendégemül fogadhatlak.- feleli apám szárazon. Nem kedveli ezt a fazont ahogyan senki tőlünk, de ettől függetlenül nem akart gorombáskodni.
- Köszönöm nagylelkűségedet, de nem maradok, csak meg akartalak kérdezni, hogy nem- e láttad a fiamat, Jimint. De mivel itt van és látom, hogy jól van, szeretném megköszönni gomdoskodásodat, melyet felé muatattál, de mostmár haza megyünk igaz fiam?- fordul Jimin felé, aki félelemmel szemében bólint és fel áll, majd apámhoz megy.
- Köszönöm kedvességedet, és, hogy itt lehettem.- hajol meg.
Apa mosolyogva teszi vállára kezét.
- Nincs ezen mit köszöni, nagyon jó társaság vagy, bármikor jöhetsz hozzánk, ha szeretnél, kicsit együtt lenni az itteni barátaiddal.

Jimin köszönete jeléül csak újra meg hajolt majd apja felé indult.
Út közben össze táplálkozott a tekintetünk, és meg láttam, hogy az imént még édes, boldogan viháncoló gyermeki lélek helyét egy megtört szomorú lélek vette át Jimin testét.

Abban a pillanatban rá jöttem, hogy otthon ez a paraszt csinálhat valamit, vagy valamelyik talpnyalója.
Már csak homályos alakját láttam ahogyan farkasként apja falkájával távozik. Utána akartam menni...
El akartam venni attól az embertől, hogy újra boldog lehessen...
Küzdeni akartam érte, és már majdnem futottam is volna utánuk, ha Hoseok nem ragadja meg vállamat.
- Nem teheted- mondta komoran mindentudóan.
- De megint bántani fogja- válaszoltam dühösen.
- Tudom, de nem teheted. Nem szólhatsz bele amíg ő nem kéri a védelmet tőlünk. Ha most utánuk mész jogosan téphetnek szét a saját birtokodon és még apád sem tehet ellene semmit.- mondja szomorúan.

Hoseok talán az egyetlen aki rajtam kívül tudja ránézésre az ilyen dolgokat.
Ő vele is így bánt az apja, de ő csak azért, hogy fia legalább annyira erős legyen mint egy alfa, mivel, hogy jó fej apuka lévén gyűlölte, hogy fia csak egy béta.
A jó hír, hogy elérte azt amit akart, Hoseok béta lévén apámmal vetekedhet az erejével, a másodikegjobb harcosunk.
A rossz hír, hogy sosem épült fel teljesen és ha nem talál rá a férje, még mindig vérengző bunkó utálatos dög lenne.

Gyűlöltem ezt a szabályt, hogy egy falkában elő bántott omegán csak úgy lehet segíteni, ha az védelmet kér egy másik falka vezértől.
De látva ezt a meggyötört gyermeket már csak félelemből sem fog kérni apámtól védelmet...

És ebben a percben fogadtam meg, hogy valahogy elérem, hogy védelmet akarjon tőlünk. El fogom onnan hozni bármi történjen is, nem hagyom, ennél jobban összetörni.

My Heart Always Be Yours **Befejezett**Où les histoires vivent. Découvrez maintenant