Jimin:
Lassan már másfél év eltelt amióta az új falkában vagyok és már féléve majdnem teljesen el tudtam tulajdonítani a katona életmódot, olyan szinten, hogy Minhonak hála be kerültem a kezdők csapatába, ami azt jelenti, hogy ha szükség van még farkasra egy háborúhoz akkor mi vagyunk a tartalékok.
Yoonginak nem nagyon tetszett, hogy az ötlet, de nem tudott mit tenni ellene így el kellett fogadnia.
Taemin már féléve el ment saját csapatával, és szerencsére sikerült ki békülnünk mielőtt el ment volna.
Apával minden héten kétszer találkozunk, valamennyire rendeződött a viszonyunk egyre többet nevetünk együtt, remélem egyszer olyanok leszünk mint régen.Yoongi és én bár még mindig titokban, de boldogok vagyunk.
Pár napja azonban eléggé furcsán kezdtem érezni magamat...
Sokszor lesz hányingerem különböző szagoktól, reggelente szaladok a wc fölé, és majdnem mindig éhes vagyok főleg az édességekre...
Sokszor eszembe jutott, hogy vajon terhes lennék?! De nem hiszem, mert Yoongi és én is mindig vigyáztunk, hogy semmiképpen se legyen baba, hiszen én még fiatal vagyok hozzá, neki meg már van és nem szeretne többet.Éppen ebben a kérdésben beszéltem pár nappal ezelőtt Sebastiannal, Connorral és Taehyunggal.
Azt mondták, hogy pedig eléggé nagy a valószínűsége, szóval vegyek egy tesztet.
Mivel egyre jobban aggódtam, vettem is egyet éppen most várok az eredményre.Öt perccel később pedig levét levert a víz és kis híján elájultam...
A kis kijelzőn ott volt a kettő csík ami azt jelentette, hogy pozitív azaz terhes vagyok.
Először le döbbenve néztem a csíkokat, aztán hasamra raktam a kezemet és elmosolyodtam.
Tudom, hogy nem kéne örülni, hogy ilyen fiatalon egy házas embertől, de ettől még az ösztönömtől vezetve boldog voltam, hogy apa leszek.Izgatottan szaladtam az a másik szobába Connorhoz, de koppghattam is volna mielőtt ki nyitom az ajtót, mert mikor be nyitottam, szegény Connor és Chanyeol ijedten ugrottak szét és mindkettőn csak egy alsó volt...
- Upsz, bocsi srácok... majd akkor később beszélünk Connor...- megyek ki kuncogva a letaglózott pártól.
Mindenképpen meg akartam osztani valakivel ezért úgy gondoltam át megyek Taetaehoz.Vagy tizedik kopogás után egy ziháló és félmeztelen Jungkook nyitott ajtót.
- Bocs, Jimin csak... Dolgunk volt...- hadarja.
- És már kész vagytok vagy jöjjek máskor?- folytom vissza a mosolyomat
- Nem kell már kész vagyunk.
- Hát, oké.
Be megyek Taehyung szovájába, aki az ágyon fekszik meztelenül és csak a takaró takarta miközben ő is zihálva rám nézett.- Óh, szia Jimin.
- A pasid legalább alul fel öltözött.
- De csak mert ő nyitott ajtót miért kéne nekem is, amúgy sem lenne hozzá energiám teljesen kifulladtam- kuncugja.
- Igen azt látom- forgatok mosolyogva szemet- viszont- jövök izgalomba és le ülök az ágyára- van egy hírem!
- Na, jó vagy rossz?
- Hát azt nem tudom... Taehyung, gyereket várok!
- Mi??? Ez komoly? Szóval jól sejtettük! És örülsz?
- Hát persze, hogy örülök! Mindig akartam gyereket, bár kicsit később, de ettől még örülök!
- És Yoongi? Neki el mondtad már?
- Nem.. Nem tudom mit szólna, nem nagyon merem.
- Megértem. Mi lenne ha el mennél a dokihoz, hogy megnézzen és utána mondanád el neki? Mert ki tudja lehet rossz volt a teszt.
- Nem rossz ötlet, de akkor már csak holnap mert már ma mindjárt itt az este és nem akarom most zavarni éppen elég baja van a sebesültekkel...
- Milyen sebesültekkel?- néz rám össze húzott szemekkel.
- Nos..- basszus erről nem szabad tudnia, mért nem tudok gondolkodni ha beszélek?!- csak a szokásos, hiszen, tudod, hogy mennyien szoktak hozzá járni...
- Szóval valami katonai ügy, amiről nem szabadna beszélned?Bólintok.
- Nyugi a vámpírokról és kitsunékról tudok, Jungkookból mindig ki húzom, hogy mi volt a gyűléseken...
- Aljas módszerekkel- jön be duzzogva Jungkook három bögre forró csokival. Az egyiket párjának a másikat pedig nekem nyújtotta.
- Mintha annyira ellen állnál- nevet Tae.
- Mintha bármelyik alfa ellen tudna annak a dolognak állni- fújtat meg mindig, miközben be mászik Taehyunghoz az ágyba.
- Innen látszik, hogy a gyengédség hatásosabb módszer a kínzásra mint a fájdalom.
VOUS LISEZ
My Heart Always Be Yours **Befejezett**
FanfictionEgy omegaverse egy alfa és egy omega szerelméről mely soha nem teljesedett be teljesen... Yoongi családos apaként és jövendő falka vezérként nem engedhette meg magának, hogy szerelmes legyen egy jelentéktelen omegába, még akkor sem ha szíve és lelke...