BÖLÜM 3

2.5K 184 235
                                    

"Nasıl bir şey bu biliyor musun? Hani karanlık bir gecede, ıssız bir yokuşu tek başına inerken, bir köşeye dönersin de deniz çıkar ya karşına. Sonra o denizde bir gemi belirir, şıkır şıkır ışıklarla geçip gider, sen sevinirsin. Hiç nedensiz ama. Sonra için kıpırdar ya. Hani öyle işte. Seni tanıdığımdan beri bir gemi geçiyor içimden. Hep ama...''

☆☆☆☆☆☆☆

"

Belki önce giyim tarzını değiştirmeliyiz."
Ginny, koltuğun hemen kenarına ilişmişti. Yanında oturan Luna ise onu onaylamadığını bakışları ile belli ediyordu.

"Mesela "dedi, Dean. "İşe yarın Slytherin yeşili bir kazak giymekle başlayabilirsin."

Turuncu saçlı genç adam, arkadaşlarının teklifini kabul etmekle hata ettiğini tam o an anlamıştı işte.

"Ya da alnıma neon ışıklarla ben Blaise Zabini'ye aşığım yazdırayım, kökten çözüm olsun."

Ron'un söyledikleri ortak salondaki gençler arasında kısa süreli bir kahkaha tufanına yol açmışsa da Luna artık olaya el atması gerektiğini düşünerek onları susturmuştu.
Sarışın genç kız oturduğu koltuktan kalkmıştı,herkesin onu dikkatle dinlemesi için tam ortalarına dikilmişti.

"Blaise ile en son ne zaman düzgün bir iletişim kurdun?"

Ron tam ağzını açıp bir şeyler söyleyecekken ekledi genç kız, "Birbirinize hakaret ya da lanet firlatmadığınız bir konuşma."

Ron umutsuz bir şekilde başını salladı, Blaise ile olan tüm konuşmaları- ya da tartışmaları mı demeliydi?- genelde birinin lanet fırlatması ile biterdi.
Yani ne bekliyordunuz ki canım, onlar düşmandı, normal olan buydu.

Luna, turuncu saçlı genç adama bakarken işlerinin cidden zor olduğunu düşündü. "İlk yapacağımız şey sizin normal bir konuşma içerisine girmenizi sağlamak."

"Peki onu nasıl yapacağız? "

"Yarın, Slytherin ile ortak İksir dersiniz var, yani elimize iyi bir fırsat geçecek."

Sarışın kız kısa süreli bir sessizliğe gömülmüştü, bu sırada diğerleri "normal" konuşmanın detayları hakkında ateşli bir tartışmaya girmişlerdi.

Dean'a göre, turuncu saçlı genç birkaç kazan patlatmalı ve siyahi gencin dikkatini çekmeliydi. Hermione ise derste başarılı olmasının siyahi genci etkileyebileceği konusunda ısrarcıydı. Eh ne de olsa Blaise Zabini İksir Dersi'nde en başarılı ikinci kişiydi. Birincinin kim olduğunu zaten biliyorsunuz.

Gryffindor öğrencileri bir çok konuda başarılıydı. Mesela; Quidditch oyununda son yıllarda oldukça başarılıydılar, Karanlık Sanatlara Karşı Savunma Dersi'nde de fena sayılmazlardı. Savaşta kesinlikle kahramanca davranmışlardı, ama aşk söz konusu olduğunda bir çoğu berbattı. En azından Luna Lovegood o an tam olarak böyle düşünüyordu.

"Sessiz olun lütfen!"dedi. Genç kızın buğulu sesini duyan gençler ateşli tartışmalarını bir kenara koydular. Şimdi hepsi sarışın kızın ne diyeceğine odaklanmıştı.

"İksir Dersi'nde biliyorsunuz ki eşleşmeler oluyor ve herkesin bir eşi var şu anda, öyle değil mi?"

Onaylayan kafaları gören genç kız devam etti. "Ron'un iksir eşi sensin değil mi Harry?"

"Evet."

"Yarın iksir dersine gelmiyorsun."dedi, yüzünde kocaman bir gülümseme ile.

"İyi de"dedi gözlüklü genç, "Bunu nasıl yapacağım?"

PHİLOPHOBİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin