Herkes uyusun bir seni uyutmam bir de ben uyumam
Herkes yokken biz oluruz biz uyumayalım
Nasıl olsa sarhoşuz nasıl olsa öpüşürüz sokaklarda
Beni bırak göğe bakalım
☆☆☆☆☆☆
Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulunda bir çok tuhaf şeyle karşılaşabilirsiniz.
Mesela kızlar tuvaletinde sürekli şikayet eden ölü bir kızla,ya da Neredeyse Kafasız Nick isimli nefes almayı çoktan bırakmış bir şövalye ile.
Sürekli yer değiştiren merdivenler de size muhakkak ilginç gelecektir. Tablolarında hareket eden insanlarda görülmeye değer şeylerdir doğrusu, Ha! Aramızda kalsın bazı kapıların arkasından üç başlı dev köpeklerin çıktığıda söylenir.Bir de kucağında kitaplar yüzünden neredeyse önünü göremeyen bir Ron Weasley ile karşılaşabilirsiniz.
Pekala,bu son söylediğim Hogwarst Cadılık ve Büyücülük Okulu için bile fazla fantastik.
Ron,kucağında kitaplar ile kütüphanede oturacak bir masa arıyordu ama küçük bir sorunu vardı. İçinde yıldız geçen her kitabı almaya kalkıştığı için önünü göremediğini söylesek abartmış olmayız.
Turuncu saçlı genç kararlıydı.Blaise Zabini'ye giden yol yıldızlardan geçiyorsa, oda o zaman yıldızlara ulaşırdı.Tabi önce boş bir masa bulması gerekiyordu.
Slytherin öğrencilerinden Leon Matthews'ı tek başına bir masada otururken gördüğünde oraya doğru yönelmişti. Leon'u neredeyse tüm Gryffindor severdi,ne de olsa savaş döneminde Neville ve grubuna çok yardımı dokunmuştu.
"Masanı benimle paylaşmak istermisin Leon?"
Slytherin'li genç,turuncu saçlı çocuğun neredeyse kitaplar yüzünden görünmeyen yüzüne gülümseyerek baktı."Onur duyarım" dediğinde Ron'da genç adama gülümsemişti.
"Bekle,sana yardım edeyim."
Leon,turuncu saçlı gencin kucağında duran kitapların bir kısmını alıp masanın üzerine bırakmıştı ve o esnada kitapların çoğunun astronomi ile ilgili olduğunu görmüştü.
"Astronomi ile ilgilendiğini bilmiyordum."
Astronomi ile ilgilenmiyordu,astronomi ile ilgilenen biriyle ilgileniyordu. Tabi bunu Leon Matthews bilmesede olurdu. "Profesör Flitwick'in verdiği ödevi duymadın sanırım?"
"Nasıl duymam"dedi,yüzünde eğlendiğini belli eden bir gülümseme vardı."Alt sınıflar iddaya tutuştular,önce hangi bina cinayet işleyecek diye."
Ron kütüphanede olduğunu unutup kahakaha attığında,kütüphane görevlisi Irma'nın öldürücü bakışlarına maruz kalmıştı."Sen kimin üzerine bahis oynadın?"Diye sorarken hala kahkasını bastırmaya çalışıyordu.
"Harry ya da Draco diyorum."
Ron, Slytherin'li genci başıyla onayladı."Ben de ikisinden biri diyorum."
"Eh"dedi Leon"bu işin sonunda ya birbirlerini öldürecekler, ya da birbirlerini öpecekler."
"Yüce Merlin!" Ron yeni bir kahakaha attığında, Irma her an lanet fırlatacakmış gibi bakmaya başlamıştı."Öpüşen bir Draco ve Harry" yüzünü buruşturmuştu."Hogwarst henüz buna hazır değil."