Bir ateşsin içimde tanrının yaktığı
Ver bana içindeki en temiz günahı...☆☆☆☆☆
"Benimle Hogsmeade'e gel!""Ne?"
Siyahi gencin gözleri şaşkınlığını belli edercesine büyümüştü. Bu görüntü Ron'a yaptığı hatayı gösteren şeydi.
"Ödev için"dedi,yanakları kırmızının koyu bir tonuna bürünmüştü."Hermione,ödevimiz için bir kaç kitap önerdi ama kütüphane de yok. Hogsmeade kitapçılarında bulabiliriz." Öyle hızlı söylemişti ki bunları, nefes nefese kalmıştı.
Blaise'in yüzünde ki şaşkınlık ifadesi azaldığında kendini tebrik etti,en başta işleri batırmışsa da son anda toparlamıştı. Şimdi tek sorun siyahi gencin cevabıydı.Blaise, neden en başta heyecanlandığına anlam veremedi. Ne beklemişti ki? Peki şimdi hissettikleri neydi?
"Tamam ama sadece öğleden sonra müsait olacağım."
Tüm günü birlikte geçirmeyi hayal etmişti ama yarım gün ile de idare edebilirdi. Sonuçta kabul etmesi dahi mucize sayılabilirdi."Sorun yok, zaten benim de bi kaç isim vardı."derken sevimlice gülümsüyordu.
☆☆☆☆☆☆☆☆
Harry Potter'ın şüphesiz en sevdiği şey herkes yataklarında iken koridorlarda dolaşmaktı. Filch ve kedisi Mrs Norris'e yakalanmak gibi bir tehlike olsa da,Harry'nin bunu pek umursadığı yoktu.
Sonuçta o sağ kalan çocuktu değil mi?
Karanlık Lordu yenen kişiydi,bi zahmet o kadar da ayrıcalığı olsundu.
Savaştan sonra toparlanmak Harry için epey zor olmuştu,bunu inkar edemezdi. Sirius ile bir aile olmayı hayal ederken,onun gözleri önünde ölümünü izlemişti. Üstüne babasının bir diğer arkadaşı Remus Lupin,Hogwarst savaşında ölmüştü.
Sevdiği bir çok insan ölürken hiç birşey yapamamıştı. Arkadaşları olmasa büyük ihtimalle sonu St Mungo olurdu.Neyse ki hayatın da kötü olan şeyler kadar, iyi olanlarda vardı.
Ara koridorlardan birine aniden çekildiğinde, eli cübbesinin cebinde duran asasına gitti.
Açıkçası aniden kolundan tutulup çekildiğinde,bir çok şey düşünmüştü. Mesela onu öldürmek isteyen bir düşman hatta Voldemort bile olabilirdi, ama karşısında Draco Malfoy'u görmek afallamasına neden oldu. Hoş,Malfoy ölmesini isteyenler listesinde ilk sıralarda bulunuyordu.
"Bu saatte burada ne işin var Malfoy?"
"Dedi;Bu saatte koridorlarda dolanan kişi."
Hala kolunu tutmaya devam eden Malfoy'a,sert olduğunu düşündüğü bir bakış attı. Malfoy'dan nefret ettiğini söylemiş miydi?
"Çok komiksin Malfoy!"
Draco hala kolunu tutmaya devam ettiği Potter'a,sert görünmesini umduğu bir bakış attı.Potter'a aşık olduğunu söylemiş miydi?
"Espri yeteneğim iyidir."
"Ne istiyorsun Malfoy?" Kolunu tutan ellerden kurtulmuştu. Şimdi zümrüt yeşili gözlerini,karşısında duran sarışının gri gözlerine kilitlemişti.