Tanıtım-Giriş

1.6K 194 119
                                    

Nare çalışkan, azimli, zeki, komik, ve herkes tarafından sevilip sayılan iyi bir aile kızıydı. Ablası ve küçük erkek kardeşiyle birlikte anne ve babalarını her gün deli edip günün sonunda hiç birşey olmamış gibi balkona çıkar ve kahvesiyle birlikte kitabını okurdu.

Lise son sınıfa giden Nare'nin arkadaş çevresi ise oldukça kalabalıktı ama o, bu kalabalıkta kaybolan yanlız hisseden biriydi. Çok konuşan fakat çoğu zaman espirileriyle insanı bunaltan yapısı olmasına rağmen hiç kimse bu kıza karşı kötü birşey düşünemiyordu.

Her gün olduğu gibi okuldan eve yorgun bir şekilde gelmiş gününü kardeşleriyle geçirmiş, anne babasını çileden çıkarmıştı. Gece saat 23:45 sularında elinde kitabı ve kahvesiyle balkona çıkmış vaktini orda öldürmeye başlamıştı. Ay ışığı tam üzerindeydi.

Fakat birden bir hissiyata kapıldı. Birinin onu izlediğini hissetti ve doğrulamak için başını hemen yanına sol tarafına çevirmesiyle onu gördü. Tam o sırada ablası balkona gelmiş ve kardeşinin karşı binaya doğru baktığını görüp, bakışlarını oraya çevirmişti.

Dudaklarında sigarasıyla bir erkek onlara doğru daha doğrusu Nare'ye doğru bakıyordu. Ablası Nazenin şaşkınlıkla konuştu; "Nare o kim? Neden sana bakıyor?"

Nare ise sadece ona odaklanıyordu ve ablasının sadece varlığını hissediyordu. Herşey sessizleşmişti onun için. Bir kaç dakika boyunca herşey aynı kaldı. Kimse konuşmadı kimse gözlerini birbirinin üstünden çekmedi. Sonra adeta transtan çıkmış gibi irkildi Nare. Kafasını onaylamazca sağa sola salladı ve hayranlıkla konuştu;

"Tövbe bismillah o ne lan?!"

ASOSYAL KOMŞUM ~ə~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin