Beşinci Bölüm

34.1K 1.7K 651
                                    

Medya: Yaprak Çağlayan 👆🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya: Yaprak Çağlayan 👆🏻

•••

Kulağımın dibinde 5. kez çalan lanet alarmla, sinirle yerimde doğruldum.

"Kim kurdu lan seni, kim kurdu! Kalkmıyorum oğlum anlasana ya! Sal beni!"

Saati alıp duvara doğru sertçe fırlatarak yorganımın için geri gömüldüm. Hayvan gibi uykum vardı ya. Güneş bile daha yeni doğuyordu. Kim kurd-

Lan!

Hızlıca yorganı açarak dikleştim.

Alarmı ben kurmuştum ya akşam!

Nasıl unuttum ben ya. Ediz abim içim planladığım intikam günüydü bugün. Dün akşam parktan döndükten sonda detaylıca düşünmüş ve hazıra sokmuştum planımı.

Sırıttım.

Gün intikam günüydü!

Hızlıca yataktan çıkarak az önce yere fırlattığım, can çekişen saati elime aldım. Şaka gibi hala çalıyor!

Gözlerimi devirerek saati baş ucumda ki komidinin üzerine geri koydum.

Saat 6:30'du. Ve ben bu saatte uyanmıştım. Ciddi ciddi hemde bu saatte!

Neyse intikam yolunda her şey mübahtır.

Odamdaki banyoya girerek hızla elimi yüzümü yıkayarak geri çıktım. İlk önce poyraz abim, rüzgar abim ve toprağı uyandıracaktım. Her gün onlar mı beni uyandıracaktı. Bir günde ben onları uyandırayım canım!

Hızla odadan çıkarak poyraz abimin odasının önüne geldim. Bu sefer bodoslamak yerine yavaşça kapıyı açmayı tercih ettim.

Odanın içeri girerek kapıyı örttüm. Poyraz abim çıplak üstüyle, yüz üstü bir şekilde yatıyordu. Yorgan beline kadar örtülüydü ve siyah saçları dağılmıştı.

Allahım, bu nasıl bir afetti? Şu görüntüye bakın. Yemin ederim ben eridim burda be!

Gülümseyerek yatağına çıkarak arkadan beline sardım kollarımı. Yüzüne yaklaşarak bir öpücük kondurdum. Hemen gülümsemişti. Zaten uykusu çok hafifti.

Tekrardan öptüm. "Günaydın, abiciğim." Diyerek geri çekildim.

Gözlerini açarak yüz üstü döndü. Beni hızla kendine çekerek kolları arasına aldı. Kafasını boynuma gömerek derin bir nefes alıp öptü.  "Meleğim benim, sana da günaydın." Son bir öpücük daha kondurarak geri çekildi.

𝗗𝗶𝗸𝗸𝗮𝘁: 𝗔𝗯𝗶𝗹𝗲𝗿𝗶𝗺 𝗩𝗮𝗿!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin