Bir Zamanlar Tuvalette

8 1 0
                                    

Zilin çalmasıyla fırladı yerinden kapıyı açtı ve tuvalete doğru koşmaya başladı. Kaygan koridor zemininde tuvalet kapısını tutturamadı 5-6 adım fazla gittiği yolu moonwalk yürüyüşüyle geri döndü. Hızlıca girdi tuvalete, kapısını kapattı ve eteğini toplayıp, kilotlu çorabını indirip klozete oturdu. İdrarının tuvalete çarpan sesini duyarken "Allahım sana şükür ya Rabbim" dedi. -Bu tür şeyleri hep yanlış yerde düşünürdü, olmayacak yerde.- Rahatlamıştı ki kapı vuruldu.

"Geeeeeeel"

Bir kıkırdama duydu "Lan manyak o öyle bi'şey değil."

"Sonunda bu espriyi birine yapabildim, yıllardır bunun hayalini kuruyordum."

"Mutlu musun şimdi ?"

"Mutluyum." dedi kıkırdayarak

"İyi o zaman, hadi çıkta kantine gidelim. Yücel abi 25 kuruşu bozamadığı için merkez bankası'na gidin demişti de biz müsait olmuyoruz demiştik ya"

"Evet."

"Hani o da iyi ben yarın gider 25 kuruşu bozar getiririm size demişti. "

"Evet."

"Gidip soralım bozabilmişler mi merkez bankası'nda. Biliyosun az buz bi şey değil 25 kuruş, zora sokmayalım bankayı."

"İkimiz hakkında en çok sevdiğim şey ne biliyo musun? "

"Ne? "

"Saçmalığımızın bi sonu yok." dedi tuvaletten çıkarak, yüzünde büyük bi gülümsemeyle "hadi gidelim! "





Bence KomikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin