Mitlere ilgim olduğu söylenemez ama bu tamamen bilgim olmadığından kaynaklanıyor. Efsaneler ilginç geliyor. Bu ilginçliğin nedeni aslında insan doğasından kaynaklı, insan hep tutunacak bir dal arıyor. İngilizce kursundayken hiç sevmediğim kadın hocayla-ki onu sevmememin nedeni tamamen İngilizce kursundaki çocuktu ve biraz da onun kişiliği-bu konu hakkında konuşmuştuk. Pandoranın kutusu metnini okumuştum. Sadece o ve ben vardık. Türkiye'deki tarih derslerinde bu tür konulara yer verip vermediğimizi sordu. Yer verilmediğini söyledim bayağı şaşırdı ve onların ülkede öyle olmadığını söyledi-balkanlardan yeni gelmişti ancak nereli olduğunu hatirlamiyorum. Açıkçası çokta umrumda değildi mitler. Ama içerigi tanıdık geliyor,bir yasak vardır ve bir de yasağı delen. Semavi dinler de bunun üzerine kurulu. O yüzden anlaşılabilir. Saçma bulmuyorum bence gayet mantıklı. Elma meselesini küçümseyen aptallar görüyorum. Allah fevri davranmış diyeni gördüm. Daha ne kadar çirkinlesebilirler bilmiyorum. Çünkü aynen gerizekalı Allahın derdi de bi tane elmaydı. Her neyse dinleri merak ediyorum. Bilhassa yahudiliği. İçine kapanık bi din. Cihad ya da misyonerlik türü faaliyetleri yok zira soy anadan geliyor. Yani yahudi olunmaz, yahudi doğulur.
Bulunduğum şehirde sinagog olduğunu duydum. Merakla gidip zilini çaldım ve açmadılar. Çevredeki esnaf amcaya yanaşıp sordum. "Kimseyi almıyorlar içeri, gerçi şu an kimse yoktur ama gelsen de almazlar yani imkanı yok." dedi. Halbuki içeri girip ibadeti yapıp bir miktar sıkıldıktan sonra şey demeyi çok istemiştim."BIRAK BİZİ GİDELİM HAHAM"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bence Komik
Short StoryDışarıdan duygusuz bir pezevenk gibi görünüp aslında duygusal bi top olmak beni çok yoruyor.