yoo ne alakası var

13 2 0
                                    

"Sen benden mi hoşlanıyorsun ?" dedi yüzüme bakarak. Ellerimle sırt çantamın iplerini tutarak kafamı kaldırıp yüzümü ekşittim. Gözlerimi kısarak sağa sola baktım ve konuşmaya başladım.
"Yoooo, n'alakası var?  Nolmuş yani seni her gördüğümde heyecanlanıyorsam, kalbim küt küt atıyorsa, sürekli seni düşünüyorsam, her şeyi ilk sana anlatmak istiyorsam, sürekli nasıl olduğunu merak ediyorsam, acaba mutlu musun üzgün müsün bilmek istiyorsam, sürekli sana mesaj atmak istiyorsam, seni görmek için bahaneler arıyorsam,sadece sana hikayelerimi açıyorsam, gördüğünde acaba ne hissetti diye merak ediyorsam, güldün mü yoksa bu ne lan dediğini merak ediyorsam, nolmuş yani attığım hikayelerdeki önerdiğim şarkıyı dinleyip dinlemediğini merak ediyorsam, sürekli profiline giriyorsam, bana bir şeyler yaz istiyorsam,sana yazmak için bahaneler arıyorsam, en sevdiğin halifeyi soruyorsam, olur olmadık yerlerde aklıma geliyorsan, kurduğumuz diyalogları anımsayıp gülümsüyorsam, en zor zamanlarımda gülümseyişin gözümün önüne geliyorsa ve bu sebeple mutlu oluyorsam, kafamın içinde asla seninle gerçekleştiremeyeceğim diyaloglar kuruyorsam, parka gidip bisiklet sürelim istiyorsam, vakit geçirip gülelim eğlenelim istiyorsam, İngiltereye gideceğini duyduğumda Türkiye ve İngiltere arasındaki saat farkına bakıyorsam,özel olmayacağını bilsem attığın fotoğrafta baban nerede diye sormak istiyorsam,daha önce ağlayıp ağlamadığını birini sevip sevmediğini nelerden hoşlanıp hoşlanmadığını merak ediyorsam, mutsuz olduğunda ne yaptığını, seni neyin mutlu ettiğini neyin kırgın hissettirdiğini bilmek istiyorsam, senin hakkında her şeyi merak ediyorsam,  illa senden hoşlanıyorum mu demek?  Yoooo ne alakası var."

Bence KomikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin