37

35.9K 3.6K 810
                                    

Mutlu pazarlar...

Bu bölüm temizlik kurbanı olanlara gelsin lskdkckcjckc

Oy ve yorumlara göre yeni bölüm gelecek...
***

Yusuf Taha: Senin başının altından çıktı değil mi bu isteme işi? (13.56)

Yunus Ali: Belki evet belki hayır çsçdödmcnc

Yunus Ali: Hiç nasıl yaparsın, ayaklarına yatma dünden razısın zaten

Yusuf Taha: Ne yatacağım oğlum, kaç aydır bunu bekledim ben.

Yunus Ali: Bir şey soracağım

Yunus Ali: Sen az çok tanıyorsundur,bu İyem inatçı birisi mi?

Yunus Ali: Yani sinirlenince kafaya koyduğunu yapanlardan

Yusuf Taha: Çok tanımıyorum ama kız diğerlerine benzemiyor kardeşim.

Yusuf Taha: Çok iyi laf sokuyor ve kapı çarpıyor.

Yunus Ali: Bu kızın kılıcı var mıdır lan?

Yusuf Taha: O nereden çıktı oğlum? Ne saçma soru o öyle.

Yunus Ali: Hiç, öylesine sordum

Yusuf Taha: Yunus bak, kafanda soru işaretleri var biliyorum ama emin ol İyem tam sana göre bir kız.

Yunus Ali: Kızın kılıcı olabilir

Yusuf Taha: Oğlum ne yaşıyorsun sen kafanda? Tutturmuşsun bir kılıç.

Yusuf Taha: Osmanlı zamanında mıyız mal?

Yunus Ali: Mal mı?

Yusuf Taha: He aşaösldnckcnxjcj

Yunus Ali: Akşam yemeğe geldiğinde bu mal senin kafanı kıracak

Yunus Ali: Bu arada Yusuf

Yunus Ali: Seni bir konuda uyarmam gerek

Yusuf Taha: Ne oldu lan?

Yunus Ali: Akşam Efsa saçmalarsa, ona aldırma hiç olur mu?

Yusuf Taha: Efsa ne alaka oğlum? Niye aldırayım ben ona?

Yunus Ali: Boşver kardeşim sen dediğimi yap

Yusuf Taha: Peki, tamam.

Yusuf Taha: Neyse ben bir dedemin yanına uğrayayım.

Yusuf Taha: Akşam görüşürüz kardeşim.

(Görüldü.)

***

"Erik gibisin kütür kütür."

İçtiğim su ağzımdayken birden gülmeye başlamamla ağzımdaki su dışarı fışkırmıştı. Daha doğrusu İyem'in yüzüne.

İyem ilk bir kaç saniye olayı idrak edememişti, sonradan gözlerini kırpıştırdı ve aniden eline aldığı yastığı kafama fırlattı. Yastığı havada yakalayıp geri ona fırlattığımda daha kötü bir felakete yol açmıştım.

Attığım yastık İyem'in arkasında duran duvardaki resim tabloma çarpmıştı ve tablo bu kuvvete dayanamayıp başına düşmüştü. Hepimizin ağzı şokla açılırken arkadaşımın 'şimdi kırdım ağzını' bakışlarını farkedip hemen sandalyemden kalkıp salona koştum. Arkamdan gelen patırtıyla onun da peşimden geldiğini anlayınca küçük bir çığlık koptu dudaklarımdan.

Salonda oturan anneannem ve annem şaşkınca bize bakarken ortada duran masanın etrafında dönmeye başladık. Gerçekten çok sinirli bakıyordu ve yakalarsa ne yapacağını tahmin bile edemiyordum.

"Kızım düşeceksiniz!"

Annemin telaşlı sesini duymazdan gelip İyem'in dikkatinin dağıldığı bir an başımdaki şala şükredip kapıya doğru koştum. Ayağım halıya takılsa da toparlanmayı becerip kapıyı açabilmiştim sonunda. Ayakkabılarımı aceleyle giyerken İyem arkamdan bağırıyordu.

"Şalından tutup tavana asacağım seni!"

Hızla merdivenlerden inerken uçuyormuşum gibi hissetsem de bunu umursamayıp binadan dışarı attım kendimi. Dikkat çekmemek için hızlı adımlarla yürüyordum ve İyem'de aynı şekilde arkamdan geliyordu.

"Beni yorduğun için iki kat işkence uygulayacağım sana!"

Kıkırdayıp aniden arkamı döndüm ve geri geri yürümeye başladım. "Sen bana kıyamazsın."

Kaşlarını 'öyle mi?' dercesine kaldırınca şirin ifademi takınıp "Kıyamazsın ki..." diye mıraldandım. Ben geri geri giderken o bana doğru geliyordu, daha sonra anlamadığım bir şekilde kaşları çatıldı ve arkamda bir yere baktı.

"Ya hadi ama, kıyamam de..."

İyem ağzını açıp "Bukre dikkat et!" diye bağırsa da artık çok geçti. Ne olduğunu anlamadan topuğum bir şeye çarpmış ve geriye doğru sendelemiştim. Tam düşeceğim sırada elime ilk gelen şeye tutundum ve canımın acımasını bekledim.

Allah'ım nolur düşerek ölmeyim.

Beklediğim acı beni karşılamayınca tutunduğum şeye odaklanmamla kalbim ağzıma gelmişti. Yusuf Taha dirseğimden  tutmuştu. Kahverengi gözler endişeli bir şekilde bana bakarken birden masum bir tebessüm oluştu yüzünde. Hızla bir birimizle olan temasımızı kestik. Daha sonra sadece benim duyacağım bir şekilde fısıldadı fakat duyduğumun farkında değildi.

"Kıyamam ben sana..."

İyem'den gelmesi gereken cevap ondan gelmişti.

Sanırım bu sefer gerçek anlamda olmasa da düşerek ölmüştüm.

***

Günahsız ve güzel geçen bir gün geçirmeniz duası ile ♥️

Dinle Beni Bi | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin