- Ognista Gwiazdo, już wszystko gotowe!
Brązowy, pręgowany kocur rozglądnął się po całym obozie, śledząc każdy najmniejszy szczegół swoimi bursztynowymi oczami.
- Świetnie - odparł przywódca.
Nagle zauważyli, jak ktoś inny podchodzi do nich z grupki kotów będących przy choince.
- Ognista Gwiazdo, Jeżynowy Pazurze, kiedy zaczniemy tą wigilię? - spytała niepewnie Szczawiowy Ogon.
Jeżyn poruszył się, lekko zakłopotany. Także miał zamiar o to spytać ognistorudego kocura, bo tylko on się na tym znał i tak naprawdę w te pierwsze święta szczególnie polegali na nim i na jego wiedzy.
- Gdy będzie wieczór.
Jeżynowy Pazur i Szczawiowy Ogon spojrzeli w górę. Słońce wisiało wysoko nad nimi więc mieli jeszcze dość sporo czasu.
___________________________________
Koty gromadziły się niepewnie wokół choinki. Nie za bardzo wiedziały, co mają robić.
- Ognista Gwiazdo, już się ściemnia.
Ognistą Gwiazda kiwnął głową.
- Teraz powinniśmy przysiąść do stołu. Bo... Ktoś się tym zajął, prawda? - z zaniepokojeniem przebiegł po pyskach klanowiczy. Ze strachem uświadomił sobie, że nie wyznaczył kotów, które miałyby się tym zająć.
- Wszystko gotowe, Ognista Gwiazdo.
Przywódca odetchnął i zauważył Drewniany stół, na którym leżało porozkładane jedzenie. Na środku pojawiła się łania - Ognista Gwiazda otworzył że zdziwnienia usta.
- Kto to upolował?
Białe Skrzydło zarumieniła się, patrząc niepewnie w własne łapy.
- Gdy byłam na patrolu...
- Dobra, świetnie. No więc gdzie jest reszta klanów? Nikogo z nich nie widzę.
Członkowie Klanu Pioruna spojrzeli po sobie.
- Przecież ich nie zaprosiliśmy, Ognista Gwiazdo - przypomniał Jeżynowy Pazur.
Ognista Gwiazda uświadomił sobie, że to prawda.
Zorganizowałem to wszystko i namówiłem klany do uczestniczenia w świętach a pod koniec zapomniałem wszystkich zaprosić! - jęknął w myślach.
- To szybko, na co czekamy? Zanim będzie już zupełnie ciemno wszyscy powinni już tu być!!
CZYTASZ
WOJOWNICY ❝Wojownicze Święta❞ ✔️
Humor[ Zakończone ] Słyszałeś kiedyś o świętach? Na pewno. A czy słyszałeś o świętach u wojowników? Takich z choinką i prezentami? Nie? To zaraz je zobaczysz, czytając „wojownicze święta"! Akcja nie dzieje się w konkretnym czasie; w książce będą występo...