🌠Karaoke🌠

129 17 11
                                    

- Hej, słuchajcie! - zawołał Ognista Gwiazda. Był wieczór, kilka członków Klanu Pioruna siedziało miło przy ognisku. - Może zrobimy karaoke? Będzie fajnie.

Szara Pręga podskoczył z ekscytacji a Piaskowa Burza wzruszył ramionami.

Nawet Tygrysia Gwiazda, który naprawdę wyjątkowo zgodził się z nimi posiedzieć, kiwnął głową.

- No okej, ale bez Błękitnej Gwiazdy - oznajmił.

Wypowiedzenie tych słów na głos nie było najlepszym pomysłem.

- Czy ja słyszałam karaoke!?

Już po chwili szare futro mignęło nieopodal ogniska i przed nimi pojawiła się Błękitna Gwiazda.

- No nie - szepnął Tygrysią Gwiazda, zawiedziony.

- Beze mnie?! - rzuciła im obrażone spojrzenie. - No wiecie co? Beze mnie nie ma zabawy!

Szara Prega wzruszył ramionami.

- To co, robimy to karaoke? - zapytała zniecierpliwiona już Błękitna Gwiazda.

- Okej, więc puszcze jakąś muzykę - zaproponowała Piaskowa Burza i sięgnęła po telefon. Wystukała coś w klawiaturze i już po chwili włączyła muzykę.


Wszyscy zaczęli śpiewać z różnym zapałem, jednak Błękitna Gwiazda z najmniejszym.

- Nuudy - oznajmiła. - Mogę teraz ja coś puścić?

Wszyscy wzruszyli ramionami a Piaskowa Burza podała Błękitnej Gwieździe telefon.

- IM BLUE DABUDI DABA DĄ!

WOJOWNICY ❝Wojownicze Święta❞ ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz