Eltelt egy hét Ann érkezése óta. Sikerült barátnői viszonyt kialakítanom vele. Mindig együtt reggelizünk és mostmár, apám szavaival élve, nem "csicska"-ként van mellettem, hanem barátként. Segíteni szoktam neki a dolgokban, hogy tényleg ne érezze úgy, hogy csak utánam dolgozik.
-Megszakad a szívem Ann! Nem hagyhatlak itthon. Te is nagyon szereted őket.
-Ne rágódj ezen, nekem elég ha csinálsz fotokat.- villant egy hatalmas mosolyt és megölel. - megjött Joshua!- juhu... nagyon kedves fiú, sőt helyes is. De valahogy nem köt le a sok "okosság", amit a fejembe akar tuszkolni. Egyenesen irritál.
-Jóreggelt! - műmosoly. De a pozitív az, hogy most nem vagyok a majmos pizsimben.
-Üdvözlöm kisasszony! Készen áll, hogy tudással töltse meg bájos fejecskéjét?- ez most bók volt? Megdicsérte a koponyám...? Milyen romantikus egy lélek...
-Persze... éhezem a baromsàgra..-Hát mára ennyi.- végre! Elegem van már a tanulásból.
-Ez remek.- most mit mondjak..?
-Tudom, hogy most anyámat "képviselem" és ő tuti nem kérdezne ilyet, de lenne kedve holnap eljönni velem valahova?- most randirahívott úgy, hogy belekombinálta az anyját?! Szegény fiú... most mit mondjak? Helyes meg okos és kedves, de úgy nézek rá, mint az ideiglenes tanáromra. Barátként se tudom kezelni.
-Jahj ez nagyon aranyos... de- kínos... nem jut eszembe semmi. Várjuk! Holnap? Az péntek! Akkor van a koncert! Yuppii megmenekültem.- de elfoglalt vagyok aznap.
-Értem. És esetleg másko..?
-Mondtál valamit Ann? Baj van?- persze, hogy nem mondott semmit, de egy napra egy elutasítás bőven elég.- sajnálom, de mennem kell, Ann hívott.
-De nem is..
-Jahj ma vendégek jönnek,biztos azért hív, hogy készülődjek. Szóval jobb lesz ha elmegy..- mekkora seggfej vagyok...
-Értem... akkor viszont látásra kisasszony!
-Pápá..- pápá?! Te jó ég... ez már tényleg bunkóság.Holnap van a nagy nap. Bevallom kicsit aggaszt, hogy titkolózom apa előtt, mert annak ellenére, hogy irányítja életem, szeretem. Tudom, hogy a legjobbat akarja számomra, csak azt nem tudja, hogy amit csinál az nem jó...
-Holnap fontos megbeszélésre megyek. Elutazom Londonba és csak vasárnap jövök haza.- Hihetetlen milyen szerncsém van...
-Akkor egyedül leszek a személyzettel?
-Igen. A kis rabszolgák majd vigyáznak rád, ne aggódj.- milyen bunkó... főleg, hogy itt áll az egyik pincér.Mivel John elutazik Ann is eljöhet velem. Egyenlőre nagyon ellenkezik, de holnap kiderül a végleges döntés.
Ez a rész elég rövid lett, de gondolkodom, hogy este hozom a következőt 😄 Ti szeretnétek? Vagy ne írjam most tovább? Elég nehéz a véleményeteket megtudni szóval teszek még egy próbát. Ha tetszik írj, szavazz, kövess! Csak adj élet jelet! Puszi 😄😄❤️
YOU ARE READING
Míg a turné el nem választ
RandomEgy véletlennek köszönhetően történetem főszereplője olyan életbe csöppen, amit sokan megirigyelnének. De vajon meddig élhet a tündérmesében?