*Connor szemszöge*
Hihetetlen királyul ment a show, mikor történt egy kis baki... Lezúgtam a színpadról egyenesen egy csajra.. A koncert vége fele jártunk, nem hurcolhattam el. Szóltam egy testőrnek, hogy vigye be a buszba.-Köszönjük London! Imádunk titeket! Jóéjszakát!- Bradley-t sürgettem az elköszönéssel, gyorsan futottunk a buszba.
-Hogy a francba estél le a színpadról?!- milyen kedves Tris..
-Valami szaron megcsúsztam, de semmi bajom. Kössz a kérdést...
-Srácok nagyon nagy gáz van. A csaj elvesztette az eszméletét, agyrázkódása is lehet.- most mindannyian a hosszú barnahajú, gyönyörű arcú lány felé meredünk.- Akár be is perelhet, ami nem lenne túl jó...
-Bradnek igaza van.- 20 perce itt bámuljuk és még mindig nem történt semmi.
-Nézzétek! Mindjárt kinyitja a szemét!- végre. Látni akarom a szemeit.
-..Tihh.. Tihh nem a Vamps.. jó é..- megint elájult.
-Hát persze. Olyan helyes vagyok, hogy újból elájult... pff ez természetes.
-Hahaha nem baj James, nem baj. Mindenki tudja, hogy én vagyok a legédesebb!- Bradly ezt persze nem gondolja komolyan.
-Éhen pusztulok.- Tris éhes. Megint.
-Mind azok vagyunk, de valakinek itt kell maradnia Csipkerózsikával. Connor te okoztad a bajt, te maradsz itt.- hát Jamesnek igaza van.
-Okés. Rex meg én itt maradunk.
-Ha nem ébred fel adj neki egy csókot. Haha- Hmm ez tetszik.
-Na menjetek zabáljatok és hozzatok nekem is valamit!Eltelt egy óra és semmi. Remélem nem halt meg.. Nem vagyunk azért olyan helyesek, hogy belehaljon... Vagy mégis??
-Aucch a fejem..
-Mi a szar?!- majdnem meghaltam, annyira megijesztett.- Jaj csak te vagy. Jól érzed magad?- elfelejthetem a csókot.. Felkelt magától. Franc.
-Baromira beverhettem a fejem.. Apa te vagy az?
-Hahaha.. nem, Connor vagyok és be viszlek a kórházba.Gyorsan felhívtam a srácokat, felkaptam a csajt és bevittem a legközelebbi kórházba.
Gyönyörű. És jó az illata. Kezdek félni magamtól... Remélem minden rendben lesz vele. Azt hiszem beleszerettem szavak nélkül. Hupsz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Míg a turné el nem választ
RastgeleEgy véletlennek köszönhetően történetem főszereplője olyan életbe csöppen, amit sokan megirigyelnének. De vajon meddig élhet a tündérmesében?