21. Fejezet

337 23 1
                                    

-James?- halljuk meg Tristan kérdését.

-Jahj engedjetek be gyorsan!- mondja, miközben szaggatottan veszi a levegőt és görnyedezik. Valószínűleg futott.

-És..és Bradley hol van?- kicsit félek a választól. Elég sok lehetőség van pedig. Mint a meghalt, elrabolták, eltűnt, elütötte valaki vagy valami. Mondjuk az utolsó érvényesül az elsővel, de tök mindegy.

-Nem tudom, fogalmam sincs.- kapjuk meg a választ.- mindent elmesélek csak adjatok egy percet.- mély levegőt vesz, majd kifúj. Levegő majd kifúj.

-Könyörgöm mond már nem balett órán vagy.

-Héhéhéj! Chloe nyugodj le. Pont most akartam elkezdeni.- és újra levegőt vesz majd lassan kifúj.

-Aha látom, azért játszol még mindig asztmásat.- hú kezdek gonosz lenni.

-Szóval az egyik pillanatban még ott ülünk a kocsiban, aztán lehunyom a szemem és puff- a puff hangnál tapsolt egy nagyon és majdnem mindenki (őt kivéve) halálra ijedt.- a másik pillanatban meg ott vagyok a kocsiban tök egyedül. Brad sehol gondoltam elvitte valami zsákos ember, ezért elkezdtem futni.

Semmi.

Senki nem beszél a szobában, azaz a buszban megfagyott a levegő.

Most nem tudom eldönteni, hogy a rémülettől dermedt meg mindenki, vagy attól, hogy James mekkora barom. Miért hagyta ott a kocsim?! És amúgy is. Ha Brad amúgy bent lett volna és.. nahjo inkább nem mondok semmit. Nem én akarom leostobázni a fiút. Nem lehetek ennél is gonoszabb.

-James.- töri meg a csendet Connor.

-Igen?- néz rá csillogó szemekkel. Beteg? Miért csillognak a szemei..? Ha valami gratulációt vár, akkor lemondhat róla. Max kap egy szarkasztikusat.

-Te egy hülye segg vagy.- ejti ki ajkán teljes közömbösséggel ezeket a szavakat Con.

-MI AZ HOGY..?

-Nenenene.. pssztt- teszi hosszú ujját Tristan az ordibáló szájára.- ne most kezdj el vitatkozni. Szóval te itt vagy az a lényeg. Már csak a buszsofőr kell és mehetünk megkeresni Bradleyt.

-Pontosan.- erősítem meg Tristan szavait.

*

Egy órát vártunk Georgra, a buszsofőrre és elég nehezen ütöttük el az időt. James a nagy futásban annyira kimerült, hogy elaludt. Connor a kaméleonjával "játszott" (ez abból állt, hogy fogta..?) én pedig amőbáztam Tristannal. Érdekfeszítő volt.. De legalább négyszer nyertem.

*

Már hatan ülünk a buszban. Az embereket számolva értem. Tristan, Connor, James, George, én és Angela. Mint utóbb kiderült az előbb említett személy a banda menedzsere. Egy vékony, középmagas, szőke, középkorú nő a menedzser, azaz Angela. 45 éves, de ennek ellenére baromi fiatalos. Kicsit kiakadt azon, hogy Bradleyt most én képviselem (?), de azt mondta, hogy semmiképp nem szeretné értesíteni a rendőrséget a történtekről, mert akkor hatalmas botrány törne ki a média és az emberek miatt. Azt is hozzáfűzte, hogy a fanok között a hír úgy terjed, mint egy rossz hasmenés. Érdekes hasonlat. Elég szimpi a nő.

Jelenleg amúgy kedd van és reggel 8 óra. A hétfői nap baromi hosszú volt és eseménydús. Este meg nem is aludtunk kb semmit, mert mindig volt valami katasztrófa. Aztán hajnalok hajnalán Angela (nem értettem miért olyankor, de elég korán) kereste a fiúkat, mert később kiderült, hogy ma fontos megbeszélésük lesz az előttük álló turnéról. Szóval elég fontos lenne most Bradet megtalálni.

Míg a turné el nem választOù les histoires vivent. Découvrez maintenant